ZNM mama's

Discussion in 'De mama's' started by tiruja, Aug 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

Dec 10, 2007
    1,362
    0
    0
    Alkmaar
    Wat schattig Mone,
    Hij kan echt al goed zitten zeg

Wilde je trouwens nog even veel suc6 wensen vanaf maandag met de 'opleiding' was ik vrijdag vergeten te zeggen.

Groetjes v Treintje

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Echt grappig dat jullie collega's blijken te zijn :D ! :p

3. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

hier lag internet er even af!

@lindaa: aaah wat erg! :( heel veel sterkte voor iedereen! knuffel!

@mone: geweldig! :D hij zit echt goed zeg!

nou het lijkt erop of Milan zichzelf aan het bewijzen is hier! ;) als hij zit gaat hij nu ineens steunen op zijn armen en zet zich af tegen de zijkant van de bank! dus krijg er ook door hem zelf wel een beter gevoel over! :D

verder hier slecht nieuws gehad van vrienden die zwanger zijn.. :( ze is 30 weken zwanger en het kindje blijkt nu niet levensvatbaar te zijn, als ze het wel in leven kunnen kunnen houden wat een wonder zou zijn, dan is het kindje zwaar gehandicapt. :( ik vind het zo erg, ze hebben eerder ook al een miskraam gehad.

liefs rebbel

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Rebbel wat erg :( ! Het lijkt wel alsof er op het moment een vloek rust op baby's. Dit is de 4e al in een paar weekjes waarvan de vooruitzichten slecht zijn :( ! Wat ben ik dan blij dat het hier allemaal goed gaat!

Wat goed van Milan zeg! Topkind!

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen ladies!

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    :cry: mijn meiske is een half jaar!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindaa! Gefeliciteerd met je halfjaardag van Michelle ;)

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    dankje sam!

9. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    gefeliciteerd lindaa!

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    lidaa leuke foto's zeg :D

hier een foto van mijn mannetje :D hier was die 9 weken en 5 dagen

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Mannetje? Beer! ;)

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ag gossie die arme schat he keek in zijn mondje zie ik voor 1 grote witte punt zitten :cry: :eek:

13. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ZOOO :confused: Mooi op tijd!

14. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
  15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ja zo keek ik dus ook :confused: :confused:

16. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Rebbel, wat fijn dat de HA je donderdag helemaal gerust heeft kunnen stellen. En toen was de buit van het shoppen al binnen :D
    Wat een afschuwelijk nieuws van je vriendin, vreselijk.

Wat leuk Pippo dat jullie nu weer voor 't echie kunnen gaan klussen!

Jenny, veel beterschap aan je broer.
    Wat naar voor Jaron dat hij nog niet van die benauwdheid af is. En de exceem, heeft hij daar veel jeuk van?
    En idd de babymeet, gaat die door op 4 april?
    Geef jij nog bijvoeding a la Rapley?

Wow, wat lees ik nou, Danjo zwanger! Oh wat fijn voor haar zeg, eindelijk. Joepie!

Sam, wat naar dat je nog zo moe bent. Probeer ervoor te zorgen dat je niet over je grenzen gaat, dan ben je nog verder van huis.
    Over de hoeveelheid groente : ik geef geen potjes maar maak zelf groente/aardappel smurries. Gisteren een keertje gewogen, ik had 150 gram gemaakt en dat ging bijna op. Wij zijn nu 4 weken met bijvoeding bezig.
    En worteltjes werken (licht) stoppend hè, wist je dat?
    Mijn bloedeigen moeder heeft het trouwens ook over "Danique zien" en niets over mij :D

Wat vreselijk voor je vriendin Linda, arm klein ventje.
    Wat een leuke foto's!

Mone, wat een zalig flimpje! Danique lag op de grond met grote ogen te kijken en zei af en toe hetzelfde terug, hahahhaa. Hier dus ook eentje in de whawhabhawabhaba-fase, met gillen ertussen door en 'bllwwbrrllw'-blazen.
    En wat zit hij al goed zeg, de knapperd.

Heerlijk lachebekkie Bengel!
    En een snelle jongen zeg, als hij nu al een tandje krijgt.

17. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ja natas het is echt vreselijk!
    we zien ze niet zo heel vaak, maar ik ken hem al mn hele leven, dus het doet echt wat met me!

18. mariss

mariss Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,587
    0
    0
    Hallo,

Na een week bijgelezen te hebben weet ik het even niet meer...
    Wel een hoop elende gelezen weer... knuffel voor iedereen die een steuntje in de rug kan gebruiken!

Lindaa tandje?

Mone wat een lekkere schat en lekker stevig ventje, dan heb ik maar een mager kind! maar die kan ook zo lekker kletsen! zegt regelmatig habahaba... maar soms komt er ook een mama of papa uit, al snapt hij nog niet wat het betekend, maar wij reageren natuurlijk wel onverminderd zeer enthousiast!

Nog leuke foto's langs zien schuiven van grote kerels en broodrokertjes!

Rebbel , gelukkig weet je huisarts nog wel wat zinnigs te zeggen, maar die ka! ongelooflijk!

Jenny vervelend dat Jaron zo'n eczeem heeft en bronchitis ook nog, hoop dat hij er snel overheen groeit

Pippo, succes met de verhuizing en laatste/ eerste klussen... Binnenkort weer wat rust zal voor je kids ook wel lekker zijn kan iedereen aan het nieuwe ritme gaan wennen!

Dan nog ego bericht vandaag onderweg terug naar huis zie ik ineens een beetje bloed bij Tom's mondje en ja hoor daar was tand twee! Achteraf begrijp ik de spuitluiers, het slechte drinken (stuwing!), slechte slapen en de uitslag.... Anders heeft dat kleine tandje er nu alsnog de schuld van gekregen! Wij maar denken ach ja andere omgeving...

en er was nog veel meer, maar ikke dement... sorry...

19. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    goedemorgen,

vandaag en morgen werken en hopen dat het heel snel woensdag is en we dan ook echt de uitslag van de urine krijgen! en dat die goed is natuurlijk! [-o<

hier vanmorgen ongi geworden, dus netjes een cyclus van 28.

fijne dag meiden!

liefs rebbel

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Onze meid heeft lekker geslapen en ik weer bijgeslapen ;) !
    Natas: ja dat over m'n moeheid heengaan is voor mij vrij moeilijk, want ik krijg het pas echt door als het eigenlijk al te laat is... Maar ik ga wel tegen m'n collega zeggen dat ik het nog niet trek op woe ook de hele dag bezig te zijn, dan moet ik de rest van de week nog werken en kan je me vrijdag opvegen ;) !
    Hmm gek, met die worteltjes poepte Jildou eigenlijk gelijk! Jildou krijgt een half potje, maar wil wel meer.. Maar dat doen we maar niet. Wil zelf straks ook de 'smurrie' maken. Hihi ik vroeg me net af: Jildou had luier vol of ze wel iets opneemt van die groente.. het lijkt net alsof het er ook zo weer uit komt :p ! HIHI ..

Mariss: och arme schat, tandje twee.. Ja die dingen waar hij last van had klinkt wel als symptomen ja... HIHI, ook maar van horen zeggen, want hier nog geen tandjes te zien ;) !
    Verder? ik ook dement :p

Share This Page