vorige maand was ik nu al ongi geworden dat was toen op dinsdagmorgen.....en nu nog steeds niks....(niet dat ik bang ben dat ik zw. ben hoor)
Goedenmiddag dames, Heb alleen even de laatste 2 blz gelezen. ben weer te lang niet geweest. @Pippo, Gefeliciteerd met je huisje! @Bruiddje, hoop dat het snel beter gaat! Hier alles goed, ben zelf alleen ziekjes. Vandaag naar CB geweest met beide kinderen. Ze zijn weer goedgekeurd! Jooze
Sorrie meiden, ik kan het hier op het moment niet goed bijhouden. Lichamelijk gaat het niet helemaal zoals gewenst. Om een lang verhaal kort te maken, eigenlijk heb ik al 25 jaar rugklachten, maar heb dat steeds genegeerd. De klachten zijn sinds m'n laatste zwangerschap dusdanig verergerd, dat ik er veel wakker door lig en 's ochtends niet uitgerust opsta. Dat is normaal gesproken al niet fijn, maar zeker niet bevorderlijk als je al chronisch moe bent. Maar goed, na 25 jaar aan struisvogelpolitiek te hebben gedaan ben ik vandaag voor het eerst bij een manueel therapeut geweest en ik hoop dat zij verlichting kan brengen en dat ik snel weer lekker kan slapen en ook weer gezellig met m'n gezin leuke dingen kan doen zonder steeds maar een pas op de plaats terug te moeten doen omdat ik of te veel last heb van m'n rug of omdat ik weer eens te moe ben.
Heb nog wel iets gelezen over het zoontje van Linda's vriendin. Vreselijk. Ik hoop dat het mannetje er weer volledig bovenop mag komen. Over de fles van Michielle, ik zou er geen 'gevecht' meer van maken, maar gewoon haar zelf laten bepalen hoeveel ze zelf drinkt. Ik meen me te herinneren dat ze best flinke flessen kreeg, meer dan gemiddeld wordt geadviseerd? Maakt ze de fles niet leeg? Jammer dan, dan probeer je het de volgende fles weer gewoon opnieuw. Zolang ze maar voldoende vocht binnenkrijgt, goede plasluiers blijft houden en blijft poepen lijkt me niet dat het erg veel kwaad kan. Ik weet niet hoeveel je haar nu aan vaste voeding geeft, maar wanneer je daarmee begint, dan krijgen ze ook minder behoefte aan de fles. De poepluiers kunnen komen door de vaste voeding. De samenstellng van speeksel verandert, zeker wanneer je overgaat op andere voeding. Veel speeksel wordt uitgekwijld, maar er komt ook het nodige binnen. Dit moet er ook weer uit en kan geïrriteerde billetjes opleveren.
Rebbel, wat fijn dat Milan nu toch gaat steunen op z'n armen. Dat gaat de goede kant op. Nu nog goede uitslagen en dan kan het allemaal niet meer stuk. Wat vervelend van het kindje van jullie vrienden. Jenny, wat sneu voor Jaron dat hij zo'n last heeft van exceem en bronchitus. Hoop dat hij snel over beiden heengroeit. Pippo nog druk aan het verhuizen. Begint het al een beetje op te schieten nu? Bruidje, ik hoop dat de operatie geslaagd is en dat je snel weer op de been bent met loopgips en dat je ook daar weer snel vanaf bent. Jenny, mooie draagzak. Ben je er al een beetje uit hoe hij moet/hoe je hem wilt? Toen ik nog aan de pil was, was het voor mij heel gewoon dat ik pas weer ging vloeien als de pauzeweek voorbij was. Kan het niet gewoon zo zijn dat je lichaam nu anders reageert na je zwangerschap? Babymeet, ik geloof dat ik voor wat betreft 4 april te vlot heb geroepen dat ik kan, we hebben dan een verjaardag en ik trek het niet om en naar de meet en naar de verjaardag te gaan. Zo, ik geloof dat ik weer aardig bij ben. Sorrie als ik iemand vergeten ben, m'n hoofd is ook zo'n zeef op het moment. Ik moet echt alles opschrijven omdat ik het anders vergeet. Het vervelende van dat briefje is alleen, dat ik vaak niet onthou waar dat briefje is gebleven, zodat ik nog van niks weet. Met de meiden gaat verder alles gelukkig goed. Da's het belangrijkste.
hoi meiden, zo hier weer 2 dagen gewerkt en morgen weer lekker vrij! @inez: wat vervelend dat je veel rugklachten hebt! ik hoop dat de manueel therapeut iets voor je kan betekenen! knuffel! @treintje: hier ook al hele verhalen, bahbahblah en soms per ongeluk iets wat lijkt op papapapa en mamamama pfff.... ik ben zooo zenuwachtig voor de uitslag van morgen! ik hoop dat we niet weer het antwoord krijgen dat het nog niet binnen is! hopelijk is de urine goed! [-o< duimen jullie voor ons? liefs rebbel
He meiden, Kom ik weer even aanwippen. Ben al een week ziek, en word heel langzaamaan beter, maar kan nog niet zonder ibu;s... Ben denk ik over mijn grenzen heen gegaan, erg druk gehad met werken (overuren) etc en gezinnetje en combi verbouwen is natuurlijk ook niet niks. En voor de zoveelste keer niet fit, nu heb ik fikse holte-ontstekingen. Auw auw auw! Nu dus rustig aan en me eraan proberen over te geven dat anderen mijn werk moeten overnemen Babybjorn e.d. heb ik ook nog niet gebruikt, maar komt door het seizoen denk ik, de tweede was een lente kindje en toen heb ik 'm heel veel gebruikt. Inez, ik hoop dat je klachten gauw zullen verminderen.
Goede morgen dames! Wat een rust hier.. Hier super geslapen, gister drukke dag gehad met de nodige pech. Vertel ik straks nog wel even. Inez meis rustig aan en hopelijk helpt de therapie! Wens ook jij rustig aan hoor!
nou de ongi is hier gisteravond eindelijk aangekomen hoor....sinds de zwangerschap kan ik er niet meer zo van opaan als voor die tijd bruidje is alles goed gegaan? verder nog niet bijgelezen...sorry
Goed nieuws Hihi Jildou draait zich op dr zij in de box ! Inmiddels is ze ook al behoorlijk verschoven .. ze lag horizontaal in de box zeg maar, nu verticaal
goedemorgen, hier natuurlijk weer geen uitslag! :x volgens de ka heeft de assistente ons verkeerd geinformeerd en duurt de urine langer dan het bloed. hij belt volgende week terug voor de bloeduitslag, dat is dan wel een week eerder dan gezegd, maar volgens hem is het dus toch meteen ingezet en moet hij hem dan hebben! dus dat hopen we dan maar. de urine komt dan een week later op 18 maart! ik hoop dat het bloed volgende week goed is want dan is het gewoon goed! de urine laten ze erbij nakijken omdat het bloed dus wel eens een lichtafwijkende uitslag kan geven door bv stuwing (waar ze nu vanuit gingen) en daar hebben ze bij de urine geen last van. maar ik heb begrepen dat als het bloed goed is we er al van uit kunnen gaan dat er niks aan de hand is! als we volgende week dus een goede uitslag hebben kunnen we mijn ei deze ronde alsnog benutten! dus hier gaat een kaarsje aan voor volgende week! liefs rebbel
Aah fijn, die info .... .. Maar goed, nu hopen idd dat het bloed gewoon goed is volgende week! Dan kunnen jullie aan de klus !
Btw.. weet niet of ik het al had gezegd, maar Liesje fijn dat je ongi bent geworden. Wel vervelend dat je nu niet meer weet wanneer je ongi wordt :S ...