ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    O ja...
    Natas twee tandjes onder, ziet er heel eigenwijs uit! Maar hellas gebruikt hij ze soms ook als mamma er niet blij mee is!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier nog steeds geen tandjes

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hier even een snel berichtje.. operatie op zich wel goed verlopen, wel erg veel pijn gehad.. zit nu weer opnieuw in het gips. Over een paar dagen mag ik proberen te lopen.. ben benieuwd!

Verder vordert de badkamer gestaag.. wordt mooi!

Wat gaaf Liesje! Hier nog niets wat er op lijkt...

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    beterschap voor jou en ik hoop dat je je gauw weer beter voelt!

ben benieuwd naar je badkamertje!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wish, gefeliciteerd met Sven!

Pippo, bevalt je nieuwe huisje?
    Beterschap voor Geno.

Lindada, als eerste hapje heb ik groente aan Danique gegeven. Ik ben begonnen met wortel.

Jenny, ik zou bij die MT er dan rood bij doen.

Treintje, naast het bawhamabawa zeggen wordt hier ook heel hard gegild! :D
    Mijn moeder had het plan om volgende week als we op wintersportvakantie zijn een keer uit te gaan eten voor mijn verjaardag. Ik zei 'nou, weet niet of dat kan hoor'. Moeder verbaast, ze is toch altijd lief bladibla..... en toen liet lieve Danique'je even horen waarom dat misschien niet zo'n goed idee is :confused: :)

Rebbel, wel balen dat er wéér geen uitslag was. Maar alles zal vast goed zijn.
    Je mannetje al naar 3x eten per dag, grote vent! Hier nog niet hoor, we drinken nog 4x per dag + een nachtvoeding. Ze gaat ook laat naar bed, meestal een 3de slaapje van ong. 18.30 tot 20.00, dan eruit, een voeding rond 22.00 en dan voor de nacht naar bed. Heel ander ritme dus, wel grappig die verschillen.

Sam, feli met Jildou's 5 maanden!
    Hoe is het met dat nieuwe kindje gegaan?

Oh wat gaaf Liesje, al een echt woordje! Hahaha, en dan kiest ze "lekker"...... lekker ding :D
    Zielig dat ze weer zo verkouden is.

Mariss, wat doet dat zeer hè! :confused:
    Ik ben een paar keer gebeten door Danique, gelukkig is dat weer over. Had haar meteen los gekoppeld, daar schrok ze wel even van.

Bruidje, heel veel sterkte en beterschap!

Hier gaat alles prima. Ik ben druk en wel moe, maar alles gaat helemaal goed. Morgennacht vertrekken we naar Oostenrijk, ik ben morgen al lekker vrij dus kan dan gaan pakken. Chris voelt zich wat minder, we hopen dat ie geen griep krijgt. Morgen heeft hij nog een controle in het AMC van z'n oog.
    Danique gaat als een trein, babbelt en gilt ons de oren van het hoofd, is een lachebek, rolt de halve kamer door, begint zich al aan dingen op te trekken, als ze op haar buik op de houten vloer ligt glijdt ze voor- en achteruit, knarst met haar 3 ondertandjes en ene boventandje, eet heel goed haar fruit- en groentehapjes (zit voor de avondhap al op zo'n 200 gram), begint wat minder lang aan de borst te drinken met name na de happen natuurlijk (au, stuwing), komt nog steeds meestal 1x per nacht even langs (fijn voor de stuwing), poept mooie vaste poepjes waar ze wel wat langer op moet persen, vind badderen helemaal geweldig, is net 7 maanden geworden, zit op schoot al een beetje zonder steun, etc. etc.
    Dat was mijn update :D

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Natas,

veel plezier in Oostenrijk! lekker zeg eventjes weg!

ik hoop dat de controle van Chris zijn oog goed is

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Natas, klinkt goed zeg! Heerlijke meid dus ;)
    Fijne vakantie gewenst!

Bruidje beterschap meid!

Hier gaat het tot nog toe goed! Jildou heeft flink gedronken. En m'n boefje in de klas, daar kreeg ik zomaar een kus van :confused: Tot nu toe dus meegevallen! :D

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @liesje:WAUW! :D Milan zei gister toen ikvroeg of hij lekker had geslapen ja! mijn mannetje hoorde het ook, maar ik dacht dat dat per ongeluk was?! ik begreep dat ze pas rond een jaar woordejs gaan zeggen?
    hij zegt ook vaak iets wat op mama en papa lijkt!

@wish: gefeliciteerd! :D

@natas: ja leuk om te zien die verschillen idd! :D

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Daar ben ik weer een keertje...

@Bruidje, heel veel beterschap!
    @Rebbel, wat een gedoe met die uitslag! Wat maken ze er een zooitje van.
    @Sam, gefeleiciteerd (alsnog) met die kleine ;), en dan ook zo'n leuke nieuwe in de klas haha Ben benieuwd
    @wish, Gefeliciteerd!
    @Natas, geniet ervan in oosterijk!
    @Rebbel, kan volgens mij hoor, woordjes zeggen misschien het boek oei ik groei naslaan...

Hier alles redeijk, ben zelf ziek (maar bijna beter). Sterre heeft waterpokken... Tycho nog nergens last van maar het kan nog komen natuurlijk..
    Ik ben nu voor de 2e keer in 1 maand ziek met koorst enzo. Weet ook niet zo goed of het slim is bv te blijven geven (gaat wel goed), maar ik vraag me af of ik afweer mechanisme meegeef of ziek makers. Echt gezond eet ik niet en als je dan ook zo vaak ziek bent vraag ik me af of flesvoeding niet beter is...
    (kom niet dat ik gezonder moet eten dat weet ik en heb ik vaak genoeg gehoord ;))
    Jooze

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    :confused: 2 kusjes zelfs ;) !
    Al met al dus goed!

Jooze wat vervelend dat je alweer ziek was/ bent.. En balen dat Sterre de waterpokken heeft zeg..

11. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ha Jooze, je kinderen steken je ook wel een beetje expres aan hoor! Zo maakt mamma mooi afweerstoffen om te drinken! Dus ze doen het met opzet de boeven!

Sam lief boefje dus! (en nog gefeliciteerd met Jildou's vermaanddag)

Natas heel veel plezier in Oostenrijk! Wat een tanden al zeg! Heb ik nog mazzel met maar 2! (ook nog gefeliciteerd met Danique's vermaanddag!)
    Ha wij zitten nog steeds op 7 voedingen (en daarnaast eet hij flink!) heel soms 6 en regelmatig meer dan 7 maar dan weiger ik te tellen! (hiervan meestal 1-2 's nachts) heel ander ritme weer... Mag Tom in de leer?

Bruidje beterschap!

Rebel wij herkennen hier ook meer dan bedoeld wordt denk ik!

Jenny ik zou voor oranje gaan denk ik...

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss.. kom hier maar hoor ;) ! Jildou 4 voedingen :p ! Ideale baby :p !

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier ook 4 voedingen! :)

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Deze middag bij het geven van fruitpap, alles eruit! Dan maar flesje melk gegeven...2,5u later alles op mijn broek! :) Hoop dat hij straks zijn flesje melk binnenhoud! Morgen terug werken, hopelijk heeft hij geen koorts meer...die verdomde spuitjes! ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar jij geeft geen bv meer ;) !

Hoop wel dat Geno snel weer opknapt. Jildou is behalve beetje slaperig, verder niet ziek geweest van de prikjes :D

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Pippo, dat wordt wassen ;) hoop at ie zich snel beter voelt!
    @ 4 voedingen is dt de fles en dan nog tussendor hpjes of is dat totaal?!

Jooze

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Haaai,

Hier uuuhm ik denk 5 of 6 voedingen (moet ik echt over na denken. Voed gewoon 'op verzoek' dus ;)

Leuk zeg, baby's die al woordjes zeggen, zo schattig...
    hier is het babadadagaga (zoiets als Danique denk ik :) ), maar ook dat vind ik erg gezellig klinken

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    1.'s morgens fles 210/7
    2.'s middags groentepap 250gram ongeveer en dan wat water
    3.16u30 fruitpap 1/2 van appel, 1/2 sinaas, 1/2 koek zonder gluten en 1/2 banaan en daarna fles 150/5 melk
    4. 's avonds fles 210/7

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hij heeft deze avond maar 85cc melk willen drinken. Niet van zijn gewoonte! Denk dat ik morgen (als hij nog hoge koorts heeft) maar naar werk zal bellen dat ik familiaal verlof neem voor een dagje. Manlief kan dit weekend op kindjes passen, want ik moet werken dit weekend.

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hoop dat hij morgen beter is. :(

Deel Deze Pagina