ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jooze, fijne verjaardag voor je mannetje..

Hier een vermoeide Jildou. Gisterochtend maar half uur geslapen bij de oppas. Daarna meteen door naar zkh en ook maar even in de auto geslapen. Daarna nog even snel naar de ikea geweest. Dus ze is op ;) ook al sliep ze daar wel de helft van de tijd.

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Shit nou is de ventolin van Jaron op. Grrrrom
    Ik zei laatst nog hoe waardeloos ik het vind dat je totaal niet kan zien hoeveel pufs er nog op zitten.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    oooh ook dat nog :(

Hihi Jildou heeft vet lief badpakje, nieuwe zomerjas en nieuw boxkleed :D

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen!

wat is het hier rustig geweest! :confused:

@jenny: nee he, dat is vervelend! hoe is het nu met hem?

liefs rebbel

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!
    Jenny gefeliciteerd met Ruben!
    Gaat het weer wat beter met Jaron?

Nou hier werd ik om 1 uur wakker van onze meid. Ze is voor het eerst snotverkouden. Ik was er gister overdag al een beetje bang voor. Omdat ze steeds huilde heeft ze lekker bij ons in bed geslapen. Geen gedoe dat we steeds naar haar toe moeten lopen. Vond haar zo zielig met dr snotneusje en waterige oogjes. Heb haar vannacht een paar keer aangelegd en al met al hebben we nog niet eens zo'n rare nacht gehad. Jildou en ik hebben met wat wakkerminuutjes toch tot half 10 geslapen :D ! Ik mag dus niet klagen ondanks ze er zo sneu uitziet ;) !

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @jenny: ow ja! :oops:

Ruben van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

7. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Jenny gefeliciteerd met Ruben!
    Ik hoop dat het inmiddels beter gaat met Jaron...

Even ego-bericht
    Ik zit op het moment er enorm mee in mijn maag...

Vrijdag heeft Tom voor het eerst een deel kv gehad (140 bv/ 60kv en 140 gedronken) leek allemaal goed te gaan...
    's ochtends dronk hij steeds al erg matig en gisteren wilde hij pas om 9.00 (laatste daarvoor was 3.30) Dus gisteren ivm stuwing gewoon lekker hele dag bv.

Gisteren waren we bij mijn ouders (vader jarig) en uiteraard veel visite en aandacht voor Tom, hij deed het prima en heeft zelfs nog een uur geslapen! Hij heeft toen ook voor het eerst een broodkorst gehad.

Daarna terug in de auto (goede 2 uur) om 20.00 nog stop gemaakt om te voeden en rond 21.15 thuis. Voor het in bed leggen wakker geworden en flink aan het huilen, leek op krampjes dus getroost en nog een borst gegeven (wel gedronken en huilen/troosten zo'n uur bezig)

0.30 weer wakker, goed gedronken en weer meteen in slaap.

Om 4.30 wakker (normaal zou dit eten zijn) huilen! wilde absoluut niet drinken en werd zelfs boos bij het aanbieden! In slaap gewiegd en weg gelegd (leek weer wel krampen)

6.30 wakker, geen zin in borst, lekker hangen tegen mamma en geslapen tot 7.30 (uniek! meestal is gewoon het licht al aan) Nog altijd niet drinken, ja 2 slokken om mamma te plagen!

Met pappa beneden gespeeld en om 9.30 weer huilen, maar weer niet drinken! Ligt op bed en slaapt nu nog steeds...

Hij heeft wel om 9.00 fruithap gehad van pappa en dat heeft hij wel goed gegeten... Maar toen ik hem zag had ik natuurlijk inmiddels giga stuwing, dus toch maar de spanning er net afgehaald.

Wat is er nu toch aan de hand? Drukte van gisteren verwerken lijkt me niet, was vanochtend supervrolijk niets aan de hand! Hij is wel verkouden, maar dan probeert hij wel te drinken...
    Zou hij last hebben van het brood? buikgriepje? Of heeft hij besloten dat de bv klaar is en is dit borstweigeren? Ik vind het helemaal niet erg als hij 's nachts er zo'n poos tussen laat vallen, maar ik maak me nu echt zorgen... en zelf nog lang niet klaar met de bv...

Ik zal in ieder geval hem straks weer aanbieden als hij wakker wordt, maar als hij dan weer niet wil? in ieder geval geen fles?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Als je hem een fles geeft, wil hij die dan wel?
    Verder wou ik dat ik je kon helpen, maar ben bang dat ik het ook niet weet :( !

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Jenny, wat een nacht! Kan me het helemaal voorstellen. Zo rustig aan mogelijk doen en inderdaad koorts in de gaten houden want met paracetmol weet je het nooit! En ook GEFELICITEERD!
    @Mariss, sorry weet het ook echt niet... Kan me voorstellen dat ie "gewoon"van slag is, maar daar hebb je zo weinig aan...

Hier alles goed, gister een gezellige verjaardag gehad, niet heel druk ,zijn familie brper en ouder konden niet (wel weer typisch) dus overdag alleen mijn fam, en savonds had hij maar een paar vrienden uitgenodigd. Nu allemaal wat aan de betere hand maar dood op, dus we hebben een slaapkamerdag ingelast (hangen en spelen op bed, met de kleren van papa en mama uit de kledingkast en tv kijken... Helemaal leuk omdat papa en mama omstebeurt ffkes in slaaap vakllen haha

Jooze

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hoera, hij heeft gedronken!
    Wat een opluchting! Nu even zien wat het verder wordt!
    Sam Jooze bedankt voor de reacties!

Jooze klinkt heerlijk! geniet er van! en beterschap!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi zo'n dag kennen wij niet Jooze.. Al was het alleen al omdat de honden er toch echt uit moeten ;) ! Maar lekker van genieten hoor!

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jenny, van harte gefeliciteerd met Ruben. 4 jaar al weer. Wat gaat het toch allemaal weer hard zeg!

Ik hoop dat je nog aan pufjes heb kunnen komen voor Jaron.

Jooze, heerlijk zeg, zo'n slaapkamerdagje!

Mariss, met zo'n kleintje is het altijd best wel lastig om in te schatten wat er aan de hand zou kunnen zijn. Zijn het krampjes, wennen aan overgang fles/borst of misschien toch een reactie op de drukke dag die hij daarvoor had of wordt hij ziek.
    Gelukkig heeft hij vandaag in ieder geval wel weer gedronken. Dat is al weer een stap de goede richting op.

Sam, lekker druk geweest lees ik. Hoe heeft Jildou zich daaronder gehouden?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Inez: nou ze was /is wel moe, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ze wat verkouden aan het worden was in combi met maar een half uur slapen bij de oppas ;) .. Verder gaat het wel goed gelukkig. Ze is minder gauw geprikkeld. Dus dat is wel heeeeel fijn.

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag iedereen!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAAAAAA Pippo :D
    Hoe is het daar?

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier had ons ventje gisteren een goede dag achter de rug...maar vanmorgen heeft hij blijkbaar weer overgegeven. Wat neuterig, ik denk dat hij zijn mama wel mist...hij was dan ook erg blij als ik thuis was en heeft m'n hele gezicht afgekust...heb hem in slaap kunnen wiegen...leuk dat kindjes die ziek zijn, toch hun mama nodig hebben! ;)

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik was gisterenavond ook niet echt lekker...omgemakkelijk aan de maag, duizelig,...ik denk dat ik er wat door zit, terug aan het werk en lange afstanden moeten doen, verhuis achter de rug,...mijn partner geraakt ook maar niet uitgeslapen...pfff...

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Vandaag ook niet echt lekker, dus nog even wachten hoe het morgen gaat...morgen gelukkig thuis...dochter laat ik morgen ook eens een dagje thuis, zodat mama eens langer kan slapen....

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey Sam! Het gaat, maar vrees dat ik ziekjes zal worden. pijn aan de maag en ongemakkelijk he! Normaal gezien van de week ei...alle vermoed ik toch dat het gebeurt...maar als ik ziekjes zal zijn...:(

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Je hebt gelijk. Wel aan jezelf denken Pippo!

Deel Deze Pagina