ZNM mama's

Discussion in 'De mama's' started by tiruja, Aug 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Kweet maar er moet ook gewerkt worden he?!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JA dat is ook zo, maar alles samen hakt er wel even flink in.

3. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Vrees dat uitrusten nog niet voor direct is...

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej dat zal wel niet, dat lukt niet als je dat graag even wilt ;)

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Maar daar is toch niks mis mee Jenny? Iedereen moet het gewoon doen op de manier die hem/haar past!

En wat je schreef over 'MM-donatie', daar is ook niks mis mee. Ik weet niet of ik er zelf gebruik van zou maken, maar ik denk wel dat er velen zijn die als ze van die mogelijkheid wisten, dat zeker wel zouden gaan doen.

Oja, sterkte morgen met de eerste echte schooldag van Ruben. Ik hoop dat jullie maar natuurlijk met name Ruben een geweldige dag hebben gehad en dat hij lekker is verwend.

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Pippo, beterschap, ik hoop dat jullie allemaal snel weer zijn opgeknapt. En ja, als je ziek bent blijft er inderdaad een hoop liggen, maar wanneer je niet goed uitziekt blijf je kwakkelen, waardoor er uiteindelijk nog minder van werken komt. Denk aan jezelf meid!

7. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Het komt wel goed! ;) Binnenkort een paar dagen vrij! :) Zal ik nodig hebben! :)

8. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Jenny, veel succes morgen met Ruben!

9. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    de mensen die van MM netwerk gebruik maken dat zijn in heel veel gevallen kinderen waar een medisch verhaal achter zit. Dus nee, ik zou ook niet zo snel gebruik maken van iemand anders haar melk. Dan is er gewoon kunstvoeding denk ik dan. Maar in sommige situaties kan het echt noodzakelijk zijn.
    Inmiddels weet ik dat het moedermelknetwerk niet doorgaat omdat ik medicijnen gebruik (ik heb bronchitis) maar die andere vrouw komt deze week wel de melk ophalen. Maar dat gaat dus buiten het MMN om.

10. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    bleeeeeh ik heb er helemaal geen zin in. Wat zal ik mijn ventje gaan missen! Hij was altijd zo gezellig aanwezig. Echt leuk.
    Nou ja, het levert me natuurlijk ook wel weer wat ruimte in de agenda op en veel meer Jaron tijd dus dat is ook leuk.
    Maar voor nu vind ik er even niets aan. :cry:

(Woensdag hebben ze op school studiedag dus alle kinderen zijn dan vrij. Joepie! En vanavond vertelde papa dat hij ook vrij neemt en dan gaan we wat leuks doen. Heerlijk!)

11. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Ruben heeft een heerlijke verjaardag gehad. Hij wist precies hoe hij het allemaal hebben wilde. Een taart met veel slagroom, 4 kaarsjes, bumba ijsjes, vlaggetjes op de kaas, zakjes chips maar vooral SPELLETJES! Dus ben ik vanmorgen met een tiental kinderen boven nog spelletjes gaan doen. Kinderen heb je snel tevreden happy.gif.

12. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Zoooo, dat is al een grote knul geworden sinds september! Fijn dat hij genoten heeft. En wat leuk dat je man woensdag vrij heeft genomen zodat jullie wat leuks kunnen gaan doen.

Inderdaad in gevallen van kindertjes met medische noodzaak is het een uitkomst dat er een MM netwerk bestaat.

13. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    goedemorgen!

@jenny: fijn dat je mannetje zo heeft genoten! :D
    veel succes vandaag!

ik ga weer werken!

fijne dag meiden!

liefs rebbel

14. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames...
    Ooh wat kijkt Ruben blij stoer.. zo van, dat heb ik goed voor elkaar :D !
    Lekker woensdag iets leuks doen!

Rebbel werkse.

Jildou heeft gelukkig goed geslapen ondanks haar verkoudheid. Om kwart voor 5 heeft ze een keer extra drinken gehad. Hihi was het net een pruttelpotje. Daarna samen in slaap gevallen tot 8 uur. Zij nog even gedronken en weer in slaap gevallen. Ik ben snel onder de douche gegaan. Maar omdat Jildou weer sliep vind ik het sneu om haar nu wakker te maken voor de honden, dus gelukkig laat m'n lieve vader die even uit :D !

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

rihanna is nog steeds zo verkouden en dus hartstikke benauwd....is zo sneu he...

mijn ouders zijn eindelijk terug uit Canada dus ik hoef Rihanna geen 4 dagen meer bij mijn schoonmoeder te brengen :whistle: :whistle:

is hier verder nog wat gebeurd? heb niet bijgelezen....

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Jenny, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Ruben....en succes met z'n eerste schooldagje...
    zal zwaarder zijn voor jou als voor hem denk ik ;)

Bruidje hoe is het met jou? knap je alweer een beetje op?

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

Oct 25, 2007
    1,570
    0
    0
    Goedenmorgen,

@Jenny, succes met de eerste schooldag van Ruben! Lijkt me inderdaad wel vreemd.
    @Mariss, ja je ha heel veel aan onze reactie :)
    @Pippo, dikke knuffel!

Hier alles redelijk, kinderen naar kdv. Ik blijf ziek thuis vandaag. Heb ik zo veel moeite mee! Ben namelijk niet mega ziek, maar ik moet van mezelf goed uitzieken en dat ben ik helemaal niet gewend. Voor mijn gevoel zou ik gewoon willen gaan werken. Al weet ik dat de kans groot is dat ik zo weer ziek ben. Het vervelende is ook dat ik een late dienst heb, dus ik kan nog van mening veranderen.

Jooze

18. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen iedereen!

19. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Ventje, nog steeds diarree...morgen maar eens een potje van werk nemen en een staaltje binnendoen...heeft geen koorts meer sinds vrijdag...maar is nog niet zolas hij is...zouden jullie terug naar dokter gaan?

20. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Plassen doet hij goed, want deze morgen uit bed gehaald en pyjama was tot op de rug nat!

Share This Page