ik had toen mijn ha ook gevraagd en die zei tot 9 maand na de bevalling ik ben blij dat ik er vanaf ben want ik vond overal lange haren...zo smerig staat dat he maar je kunt er niks aan doen
Hi, @Sam, schoonmaken van een matrasje lukt niet echt gewoon droogdeppen en buiten leggen! Mijn kleidingkast is ook erg uitgedund net weer wat nieuwe kleren gekocht (ben ook bijna op het gewicht wat ik wou bereiken) @Liesje, het proberen waard inderdaad, maar helas heb ik niet veel hoop voor je. Bedek dat het als je bruiner bent hett minder zichtbaar is. Zonnebankje voor je in bikini gaat?! Jooze
Heb hem even tegen de verwarming aangezet. En nu omgedraaid en in bed gelegd. Liesje, oké.. Ja ik vind het ook flink irritant overal haren.. Bah.. Bad ligt helemaal vol als ik gedoucht heb
nou dit jaar zie ik me echt niet in bikini verschijnen hoor denk dat ik straks moet gaan shoppen voor een nieuw badpak
@zeiltje niet echt wel een dikker onderlaken, maar als het echt nat is gaat het er ook doorheen. @Liesje misschien een tankini. Is een bikini maar het ovenstuk komt tot aan het broekje. @Kleding kopen voor jildoe dat is nog veel leuker Hierr net naar de rekening gekeken en ik mag deze maand niet meer haha
wie weet ja...nou ja eerst maar eens kijken of de olie helpt hier nog niet eens naar de rekening gekeken maar ik weet nu al dat deze maand geen shopmaand wordt
mwah dat heb ik nou nooit he nou ja deze maand wat extra kosten gehad ivm uitbreiding van onze voliere, caravan verzekering enz enz
paardrijden lijkt me zeker niet goedkoop nee, maar ja geld went hoeveel of weinig je ook op hebt, aan het eind van de maand is het altijd op haha
paardrijden is ook een dure hobby...maar ja een hobby is ook wel belangrijk hoor wij hebben ook wel een aardig dure hobby...wij hebben (dure) cultuurvogels in de voliere, die met 'gewoon' vogelzaad echt niet tevreden zijn
Hihi maar ik ga ook wel weer meer rijden hoor, maar geen wedstrijden meer en dus al minder nodig En geen lessen voorlopig, dat schelt ook heel veel.