haha ik weet niet eens hoe dat voelt! het is al jaren geleden dat ik een verdoving moest voor vulling ofzo! ik denk dat ik nu zon 6 jaar achter elkaar niets heb! dat heb ik liever natuurlijk
HIHI nou ik ga maar 1x in het jaar omdat ik ook nooit wat heb. Alleen 2x verstandskiezen eruit en 1x 2 gaatjes vullen.. dat was het wel ! Dat is het denk ik ook omdat ik niets gewend ben, dat ik het daarom niet zo geslaagd vind
jaa daar zat ik ook net aan te denken! mssn juist daarom wat angstig omdat we anders altijd vrolijk bij de tandarts weg komen HIHI
Update van Sven... Slecht nieuws... helaas: Sven is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis... Hij werd steeds slomer en steeds afweziger en dit was vanmorgen zo erg dat de huisarts vanmiddag is komen kijken en hem heeft doorverwezen naar de kinderarts. De kinderarts gaf ook aan te zien wat wij zagen en heeft besloten tot opname. Waarschijnlijk is Sven toch te vroeg gehaald voor hem en heeft hij gewoon de kracht nog niet om zijn flessen echt leeg te drinken. Dit merk je dan niet bij kleine beetjes, maar wel dus wanneer de hoeveelheden dus meer worden zoals nu... Ook hebben ze bloedgeprikt op geelzucht en schildklier en een hele waslijst met andere bacteriën en virussen om alles uit te sluiten zeg maar... Hij moet daar nu zijn flesjes leegdrinken en anders krijgt hij een sonde. Is het gewoon dat ie op krachten moet komen, mag hij waarschijnlijk voor het weekend weer naar huis... maar dat is dus afwachten.. Wat een naar iets als je hem daar zo moet achterlaten! Bah... Maar ja... tis wel het beste voor Sven op dit moment!
Hi Wish, Zeker geen goed nieuws. Hij is gelukkig in goede handen. Ik hoop dat het met hem snel beter gaat! Dikke knuffel Jooze
Hoi allemaal Nou ik heb even snel bijgelezen maar het was zoveel dat ik niet meer precies weet waar het allemaal over ging. Jenney, hoe is het met Rubens eerste echte dag gegaan? Wish, gefeliciteerd met je kleine Sven. Wat naar dat hij in het ziekenhuis ligt. Ik hoop heel erg dat het gauw beter met hem gaat. Dikke knuffel Fijn Bruidje dat het beter gaat met je teen. Wat rot dat je mannetje zo slecht slaapt. Ik ben al helemaal brak na 1 nachtje, laat staan meer dan een week. Liesje, rot dat Rihanna zo verkouden is. Hier ook weer en verkoude meisje. Ze moest vannacht de hele nacht hoesten de arme meid. Ik hoop dat het snel beter met je gaat Inez, wat vervelend dat je je zo moe voelt. Balen joh. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je. Hier gaat alles goed. Isis is wel erg verkouden en ook mannetje is goed ziek. Maar ik ben zo trots op mijn meisje want sinds vandaag kan ze tijgeren! Ze kijkt er ook zo trots bij echt genieten! Verder heft ze zich zaterdag behoorlijk verslikt in een stukje brood waardoor ze nu absoluut geen broodje meer wilt eten ik denkd at we er maar weer even mee stoppen (is al de tweede keer). Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit tot nu toe het allermoeilijkste vind om haar te leren. Nou een heel verhaal Allemaal veel groetjes v Treintje
Hoi Dames, Echt helemaal geen tijd om bij te lezen Maar....is hier nog wat gebeurd? Hier is het een gekkehuis, ik ben druk bezig met de cursus en Pieter doet allemaal nieuwe dingen waar we nog niet op hadden gerekend..... Meneer kruipt nu op z'n handen en knieen, verder trekt hij zich te pas en onpas aan alles omhoog, en voor je het dus weet staat meneer in de box aan de spijlen, aan de tafel, aan de bank, en zo stevig staat hij niet, dus vallen is nu een dagelijks voorkomend feit. Hoop altijd maar dat we er op tijd bij zijn..... Dat zijn hier de laatste updates...
Wauw Mone, wat is het toch een snellerd! Heb je een filmje van een kruipende Pieter? Groetjes v Marion
aaah wat sneu! beterschap voor Tom! jeej haar 1e tandje! ze groeit echt goed zeg! Milan is 8890 gram en 7 1cm! beterschap voor je kindjes! hier nog eentje! het snot loopt zo uit zijn neus, hij is echt aan een stuk door verkouden, hij pikt dat nu ook nog veel op bij het kdv! weet eigenlijk niet of Rihanna ook naar het kdv gaat? hey bruidje! wat vervelend dat jullie er steeds uitmoeten als Rens verkouden is, gelukkig slaapt Milan dan meestal gewoon goed! wel fijn dat het gips er snel af mag en dat de badkamer klaar is! pfff... dat is balen zeg! ik kan me voorstellen dat je dan even wat langer wacht met een 2e! Milan is erg makkelijk, maar wie weet wat straks een 2e nog voor ons in petto heeft! elk kind is anders, misschien is een 2e bij jullie wel veel makkelijker! AUW! beterschap! heh meid wat naar! ik weet idd hoe erg het is om je kleine mannetje daar achter te moeten laten! heel veel beterschap voor Sven en sterkte voor jullie! knuffel! wauw wat goed van Isis! ook al verkouden, hopelijk knapt ze snel op! wat een snelle kerel! hier ook een heel verkouden mannetje! en ik ben weer lekker zenuwachtig voor morgen! hopelijk dan toch echt de uitslag en dan ook een goede uitslag! duimen jullie mee voor ons? liefs rebbel
Heeeee allemaal... Ik reageer even algemeen hoor...Ik ben net thuis van mijn avondbezoek aan Sven en ik merk dat ik gewoon heel emotioneel eronder ben... Ben huilend bij mijn manneke vandaan gelopen... Hij heeft vanmiddag gelukkig gedronken wat ie moest drinken (65cc) en vanavond 60cc maar dat ie die 5 cc heeft laten staan daar doen ze niets mee... Hoorde vanavond dat zijn bloed helemaal goed was... hij hoeft niet onder de lamp en zijn schildklier werkt perfect.... Ook hoeft hij niet eerst boven zijn geboortegewicht te zitten om naar huis te mogen... En als hij gewoon zo blijft drinken hoeft ie ook niet aan de sonde... Dus maar hopen dat ie zo blijft drinken! Iedereen ontzettend bedankt voor de lieve en steunende woorden! Het is zoooooo raar zonder mijn mannetje hier in huis... Ik hoop stiekem dat ie morgen super zijn best doet met drinken en dat ie morgenavond ofzo gewoon lekker met mama mee naar huis mag Maar dat zal wel niet...
een hele dikke knuffel meid, het is gewoon ontzettend moeilijk om hem daar achter te laten! maar verder klinkt het wel goed, het gaat weer beter iig en ik hhoop dat hij snel weer mee naar huis mag! liefs rebbel