Ik heb me toch maar ziek gemeld. Verder ben ik in de war. Mijn vriendin is bezig met adoptie en is nu haar zoon ophalen. Gisteren heeft ze hem voor het eerst gezien dus ze stuurde een lange (hele lange) mail met foto's. Dus ik voelde me even op vleugels. Zo blij! Kom ik op mijn moederforum is er een kindje van 6 weken overleden. BAM, ik ben weer geland. Ik ga mijn bed weer in en nog eens rustig over alles na denken. rebbel, sorry het ontbreekt me even aan de energie om op jouw vraagstuk te reageren. Misschien later dit weekend. Komt Natas dit weekend terug? Denken jullie aan de babymeet van 4 april?
Wat een geld! Ik dacht even kaartjes voor u2 te halen. Mén nu snap ik waarom die lui zo rijk zijn. Je mag daar dus per persoon bijna 200 euro voor neerleggen. Dat is toch niet grappig meer! Als we samen zouden gaan, dan hadden we van datzelfde geld een week met het gezin op vakantie gekund!
He Rebbel, je hebt groot gelijk! Vergeet je niet ook lekker te genieten van je mannen? Milan kan vast je zorgen weg lachen! Wat enorm dubbel idd hoogte en diepte punten liggen weer eens erg dicht bij elkaar! Jenny, goed voor jezelf zorgen hoor, anders kan je je mannetjes straks niet meer aan. Na afgelopen jaar hebben we hier in huis de regel proberen in te stellen om te genieten en te vieren zo snel als we daar een aanleiding voor hebben, en ons niet door allerlei tegenvallers waar je niets aan kan doen in mineur te laten brengen... Soms gaat dat beter en soms minder, maar die positieve insteek proberen we wel zo veel mogelijk vast te houden... Tuurlijk hebben we ook genoeg om ons grote zorgen over te maken, maar dat veranderd helaas niets, dan maar zo positief mogelijk aanwezig zijn en doen wat we kunnen. Sam let jij ook een beetje op jezelf? Hier blijft Tom kwakkelen, slaapt heel veel voor zijn doen en drinkt maar matig... wisselend steeds weer wat verhoging, maar wel een stralende lach! Goed weekend allemaal, ik ga weer eens de dienst in, dus ben er een weekje niet... Natas fijne vakantie gehad?
Rebbel, wat goed dat je alles even op een rijtje hebt gezet. Ik ben het helemaal met Sam eens: You go girl! Zorg maar dat j ede eerste zwangere bent op dit topic Knuf v Treintje
hey meiden! ik heb nog van niemand het advies gehad om het misschien beter nog niet te doen, en ik denk zelf eigenlijk ook wel dat we er gewoon voor kunnen gaan als ik heel realistisch ben dusse... even een andere banner! thanks voor al het meedenken! liefs rebbel
Hi Dames, Wat een nieuws allemaal, leven en dood liggen soms te dicht bij elkaar (hoort wat mij betreft minstens 60 jaar tussen te liggen). Voor iedereen die het nodig heeft beterschap en sterkte! Ik heb net gewerkt ben moe en druk Gelukkig morgen een dagje vrij. Weer lekker een dag sampjes met de kinderen hoop dat het een beetje tuinwerk weer is. Jooze
Goed hoor, loop wat moe de laatste dagen...tis druk weer werken en met 2 kindjes...ben altijd eens blij als ik een dag thuis ben en even op forum kan zitten
na paasverlof kan onze dochter starten op nieuwe school hier in onze straat...dan moet ik niet meer op mijn vrije dagen in de week 36km rijden naar school...dan kan ze ook langer slapen...
Hi, @Rebbel, succes met klussen @Pippo, dat schelt echt heel veel tijd heerlijk! @Sam rustig aan doen he! Ik ga slapen Jooze