ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenavond,

@Lindaa, hmm wat een gedoe allemaal. Rustig aan he enne laat je niet gek maken!
    @Lindada, ik wist niet dat je in kinderziekenhuis werkte. Als je zelf een kind hebt kan het inderdaad veel heftiger worden (Ze zeiden ze dat ik wel last kon krijgen met pedo's werken maar nergens last van). maar ja dat is weer heel anders! Hoop voor je dat je ook veel positieve dingen meemaakt! Merk zelf dat als er wat ergs in de omgeving gebeurd ik weer wat meer van mijn leven geniet, wie weet is dat dan weer het voordeel van je baan?!

Ik ga zo slapen, weltrusten
    Jooze

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi ik heb nog niet alles bij gelezen wilde ff foto van mijn mannetje showen bij zwemmen vandaag

samet met mijn broer en zijn vriendin en dus de 2 ling die 3 en halve maand ouder zijn als julian
    dus me broer met jeremy en ik met julian en zijn vriendin met yannick en die malle gek onder de banden is me neef :)

lindaaa jeetje wat een familie dan zeg pffff ik zou me ook rot geergert hebben

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Bengeltje!
    Wij gaan volgend weekend een weekendje weg.. Dus ook zwemmen :D

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames...

Pfff hier een hele rare avond gehad. Jildou werd om 9 uur krijsend wakker. Niet te troosten. Geen drinken, lopen niets werkte. Er was geen land mee te bezeilen. Alsof ze helemaal in paniek was en ze niet wist waar ze het moest zoeken. Echt heel zielig. Om half 10 werd ze iets rustiger en wilde ze wel wat drinken. Toen is ze in slaap gevallen en werd ze pas 20 over 7 weer wakker.. Ze drinkt nu lekker! En lijkt verder normaal. Wat dit was, ik weet het niet. Haar hart iig niet gelukkig.

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Sam, oef dat is weer raar dan! :(
    Gelukkig nu alles weer ok! heeft ze mssn een nachtmerrie gehad?!

michelle werd gisteren om half 12 inene ook heel hard huilend wakker, ik gok erop dat zij een nare droom had!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou dat had gekund, maar zo hard krijsen en overstrekken, neej dat geloof ik in dit geval niet. Er zat haar iets dwars/ deed zeer, maar wat, ik heb geen idee.. Misschien wel kramp ofzo..

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ja idd, dat zou best kunnnen! raadselachtig dan he!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hier ben ik weer na een druk weekend.
    Onze nieuwe aanbouw van de voliere staat eindelijk na 2 dagen werken.....is erg mooi geworden en de vogels hebben weer de ruimte en wij zijn klaar voor de broed/kweek van dit jaar!

Rihanna heeft erg last van de tandjes, vorige week nummer 1 erdoor en gisteren al nummer 2 :confused:
    en ik heb zo'n idee dat er nog meer aan staat te komen!
    Ze slaapt 's avonds hierdoor erg slecht, gelukkig gaan de nachten nog wel goed!

hier nog wat spannends gebeurd? ik heb niet bijgelezen

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hey Liesje,
    Ben benieuwd!
    Die tandjes; zo komen ze niet, en daar vliegen ze er doorheen.. arme meid.

Jildou wilde maar 1 kant vanochtend. Om 10 voor 10 de andere kant gehad en is ze in slaap gevallen. En ze ligt nu nog lekker te slapen... Maar even zien hoe ze straks is. De was is hier iig weer aan kant :D

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb dit weekend nergens tijd voor gehad....alleen gisteren gauw 2 keer kunnen wassen...meer niet
    de rest moet deze week maar tussendoor

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach als e niet thuis bent, wordt t ook niet zo vies ;) ... Komt wel goed!

12. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Sam, ook het eerste wat ik dacht "nachtmerrie", maar het overstrekken hoort daar inderdaad niet bij. Gelukkig is het weer over.
    @Liesje, fijn dat het af is.

Ook hier aan het huishouden weinig gedaan is dit weekend. Nu late dienst nog even wat doen en dan werken..

Prettige dag allemaal!
    Jooze

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat dacht ik eerst ook hoor, nachtmerrie. Maar toen ik boven was, zag ik wel dat dat het niet was.
    Dit was ook echt KRIJSEN!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat heeft Rihanna ook wel eens gehad en waar het van is/was? ik weet het nog steeds niet...

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej helaas :(

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    soms is Rihanna zo overstuur dat alleen troosten terwijl ze in bed ligt geen zin heeft, dan moet ik haar er toch echt uithalen hoor

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JA. Nou dat hielp gisteravond niet eens.. ook met haar rondlopen niet.. op een gegeven moment heb ik haar bij me neergelegd. Dan had ik gewoon houden en keren om haar vast te kunnen houden..

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sneu is dat he...en het geeft jezelf een akelig gevoel omdat je niet weet waarom ze zo krijsen

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd! Heb 2 x haar hartje gecontroleerd maar gelukkig niets aan het handje..

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    gelukkig maar!

Deel Deze Pagina