zielig he...maar ja je doet er zo weinig aan behalve ze lekker troosten sorry ben nog niet toe aan fruithapjes....zou wel graag willen trouwens
Ik ga volgende beginnen met een hapje.. Nu hoorde ik alleen van wat mensen dat je beter eerst met groentehapje kunt beginnen omdat dat minder zoet is..
NU AL! Hier is de eerste hap besteld voor 27 januari (wij starten pas met 6 maanden). Maakt overigens niets uit waar je mee begint. Begin echter wel LANGZAAM. Dus 1 ding aanbieden en pas als dat goed gaat het volgende aanbieden.
***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 3060 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Mandje, 21 jaar, 1e kindje, bevallen 10 augustus met 40w+6d van dochter RUBY, 3520 gram en 52 cm, Croky, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 41w+2d van zoon ?, ? gram en ? cm Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 17 september met 36+3 van zoon DAAN, ? gram en ? cm Wens3, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 17 september met 40wk+2d van dochter MARE, ? gram en ? cm Pippo, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO, 3350 gram en 49 cm Lindada, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA, 3940 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Roshi, 24 jaar, 1e kindje, bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JENNA LYNN 3260 gram Sam, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU ? gram Joli, 28 jaar, 1 kindje, bevallen 05 oktober met 39wk+1d van zoon QUINTEN 3650 gram en 50 cm De statistieken 12 jongens 11 meisjes AFSPRAKEN 07 okt: luna cb (voor Ruben ), Natas cb (1ste prikjes) 09 okt: Inez cb 14 okt: Jaron wennen kdv 16 okt: Inez cb (voor Alyssa) 17 okt: Lindaa cb (1e prikjes) 20 okt: Liesje eerste werkdag 29 okt: Rebbel controle kinderarts 30 okt: Jaron cb (2e vaccinatie) 03 nov: Luna eerste werkdag 03 nov: Rebbel eerste werkdag 03 nov: Rebbel cb (3e prikjes) 04 nov: Rihanna cb (2e prikjes) 06 nov: Pippo gyn controle 11 nov: Natas eerste werkdag De zwangeren kletsen hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
Hoi Luna, Volgens mij heeft Natas ook de paccodoek voor Danique (toch Natas?) Ik heb er ook 2, ze bevallen echt heel erg goed. Ik zou ze als ik jou was via marktplaats kopen want dan heb je er al 1 voor 20 euro, anders ben je 44 euro kwijt. Liefs v Treintje
ik ben al aan het speuren ja. Hij slaapt nu eindelijk een tijdje (heb bijna mijn hele huis gedaan vanmiddag) maaaar hij slaapt nu wel op zijn buik. Ik word daar altijd was nerveus van, ookal heeft Ruben dat ook gedaan. Misschien dat die paccodoek de rust geeft voor Jaron om ook snachts iets langer door te komen. Vannacht was het weer ouderwets 3x. De eerste keer al om 00.30 uur. Nou als je dan die tijd ziet, dan weet je dat je nog een leuk nachtje tegmoed gaat. En idd, ik heb hem daarna nóg 2 keer gehad en om 7 uur mocht ik er al weer uit, want ik was alleen thuis en de 2 grote jongens moesten naar school.
hey iedereen! Zojuist begonnen aan dieetvoeding Nutrilon Omneo, en een difrax S-fles waarvan ze zeggen dat deze fles goed is voor babys die veel krampjes hebben! Nou het zal mij benieuwen hoe het zal gaan nu ze deze voeding krijgt! Die fles haat ik nu al HIHI, want volgens mij lekt dat ding aan de onderkant! Niet veel, maar drupsgewijs!
Hoi Lindaa, De S-Fles heeft aan de onderkant een ventiel. Je kan de hele onderkant eraf schroeven. Zou dat even doen en hem er dan weer stevig opdraaien. Hij zou niet mogen lekken (dat doen ze bij mij iig niet en ik heb er 4). O ja, en je kan voor het eerste gebruik ook het beste het gaatje in het ventiel even openmaken (soms zit die een beetje vast) Ik hoop heel erg voor je dat de nieuwe voeding gaat werken. Liefs v Treintje
LEVE HET CB! Ik mag van hun de pacco bakerdoek lenen om te kijken of dat wat is voor jaron! (leuk om nu eens een ander geluid over het cb in de groep te kunnen gooien!)
hey meiden! even een vraag! hadden jullie beebjes ook harde plekken van de spuitjes? milan heeft op een been een flinke harde rode plek zitten! liefs rebbel
Hoi Rebbel, Nee Isis had dat niet, maar ze hadden me er wel voor 'gewaarschuwd'. Ze zeiden dat ik dan een beetje kon fietsen met haar beentjes om de druk wat weg te nemen.
Hoi Lindaa, Het gaat om die schijf onderin de fles. In het midden zit een soort 'tuutje'. In dat tuutje zit een gat (een streep). Als je een sateprikker pakt en die in dat tuutje steekt dan zou je het gat open moeten krijgen. Op de website staan het ook (www.difrax.nl volgens mij) Snap je het nog? Groetjes v Treintje
hoi! @treintje: ja ik denk dat hij misschien een spiertje geraakt heeft ofzo... bij het zetten van de spuit krijste hij ook echt, en het bloedde wat, terwijl hij de vorige keer maar heel even huilde. nou Milan heeft gister om negen uur zijn laatste fles gehad en mooi doorgeslapen tot half zeven vanmorgen! het is alleen wel zo dat hij nu soms spuugt na zijn voeding... hij krijgt nu 4 x 200 cc ipv 5 x 180 cc. zal dat wennen zijn? of kan zijn maagje het nog niet aan? liefs rebbel