JAA! mannetje zei; t is wel goed, hoef je niet te luisteren.. Ik zo.. ik vergeef het mezelf nooit als ik het niet heb geluisterd en het toch foute boel blijkt! Nou ja, daar was hij het wel mee eens ..
(Was gister inderdaad leukmie...) Deena hangt steeds vaker aan mij. Ze wil niet naar bedje toe, en zelfs niet bij papa zitten. Hebben jullie dat ook (gehad)?
Ach wat sneu ! Jildou is wel wat eenkennig.. bij mij, mannetje, mijn ouders gaat het wel goed omdat ze die heel vaak ziet. En de oppas nu ook wel. Maar verder niet veel anderen, begint ze gauw te huilen.. Maar echt alleen aan mij hangtze niet.. Ik voelde net trouwens een bobbel op Jildou haar onderkaakje.. tandje misschien? Zal mij benieuwen!
Goedemiddag, U go Rebbel, hoop voor jullie dat het snel raak is! Ik zou me ook rot ergeren aan die familie Linda.. Hihi Liesje, ja die tanden gaan nu hard hoor... Sam zou best kunnen, ze krijgt er de leeftijd voor! Hier vanochtend bij de dokter geweest, de arme ziel heeft een oorontsteking aan beide kanten.. dat verklaart gelijk weer alles van de afgelopen weken.. nu penicilline en hopen dat het snel helpt..
Jeetje Bruidje.. Arme schat idd! Beterschap.. Hihi ik lig hier helemaal dubbel. Jildou heeft een jungle babygym.. Nou ze hangt nu met dr benen in de boom ! Ze had net de hele babygym over haar heen hangen. Leek net alsof ze echt in de jungle was .. Tutje
ik heb een probleem! zit helemaal in mn rats! we hebben dus alweer geklust en aan de ovu testen te zien is mijn eisprong heel binnenkort! vergeet ik toch gewoon dat ik aan een AB kuur zit! wat nu? ik heb vandaag maar geen ab meer genomen, maar dat is echt niet goed toch om een kuur niet af te maken? zou het kwaad kunnen om de ab af te maken? er staat in dat het niet tijdens een zwangerschap gebruikt mag worden en dat je tijdens de kuur ervoor moet zorgen dat je niet zwanger raakt! ik ga er niet vanuit dat het in 1x raak is, maar stel dat het wel zo is... liefs rebbel
meiden, ik ga ff super ego doen! Ik ben een klein beetje aan de blije kant! Ik had vanmidaag gesolliciteerd bij Randstad voor een functie als facilitair mdw bij een zorginstelling.. en guess waht? ik ben direct teruggebeld en mijn tussenpersoon van randstad gaat mij direct aanbieden bij de zorginstelling! het is niet bij het MCL ziekenhuis waar ik eerder heb gewerkt, maar ben sowiezo super blij! deze baan heeft wel mijn voorkeur! en zou haast denken dat de goden het me mee hebben vandaag want ben ook gebeld voor een andere functie waar ze mij graag aan het werk willen hebben! dat is een parttime baantje bij een sportzaak hier. Dus wordt het ene niets dan mssn wel andere! * he zou ik dan nu eindelijk eens geluk hebben?*
Hmm rebbel... Nou ja, het zal wel niet zo'n vaart lopen denk ik.. Niets meer aan te doen. Ik zou de ab wel afmaken! Lindaa.. Goed nieuws meid! Ik hoop het voor je!
Ik zou de HAP even bellen en overleggen. Er zijn AB's die wel bij een zwangerschap mogen, dus eventueel kan ze je een andere voorschrijven.
Lindada wat sneu te horen dat er weer een kindje met leukemie is. mag ik vragen welke functie jij hebt?
Jeetje Lindada, wat een verhaal. Ik zou ook erg pissed zijn joh Lekker van je afschrijven hier Liefs v Treintje
Rebbel, het is wel belangrijk dat je je kuur afmaakt want je mag zomaar niet stoppen met AB...maar even overleggen met huisarts anders?
Sjo, weer terug van de wintersport! Het appartement was super en we hadden een prachtig uitzicht over de piste, maar helaas was het weer niet zo best. Sneeuw, heel veel sneeuw en we waren de laatste dag zelfs ingesneeuwd. Tussen de voedingen van Danique en de sneeuwbuien door heb ik 3 middaagjes kunnen skien, dat was wel jammer. Maar we hebben genoten van er even uit zijn, iets anders op je netvlies, en van Danique. Ook oma en tante hebben hun hart op kunnen halen aan de kleine meid. Soms ook wel wat te veel kapiteiten op het baby-schip, maar ontzettend leuk om te zien hoe verliefd iedereen op dat kind is. Met Danique gaat het helemaal super. De reis ging goed, ze heeft weinig geslapen maar was of heel rustig of heel lief aan het spelen in de maxi cosi. Alleen op de bergweg heeft ze zowel heen als terug gespuugd, de arme. Ze is daar helaas niet veel buiten geweest. In m'n foto-album op Photobucket staan wat foto's van een ingepakte Danique in een sneeuwbui, maar dat vond ze niet echt leuk. Zonder problemen heeft ze nog een tandje erbij gekregen, de 5de, bovenin. Sinds een week of anderhalf tijgert ze de hele kamer door, soms komt ze op d'r knietjes al met het kontje omhoog maar echt kruipen is nog te moeilijk. Ze zit al best goed, tuurlijk nog wel wankel en wiebelig, na een half minuutje kukelt ze omver. De fruit- en groentehappen gaan erin als koek, echt veel minder drinken aan de borst lijkt ze nog niet te doen (oh help, over anderhalve maand mag ik niet meer voeden tijdens kantoortijd). Ze zegt nog geen woordjes maar als ik "pprrrfffffff" zeg blaast ze dat vrolijk terug met uitgestoken tongetje. Ze is een doener, veel bezig en vaak heel geconcentreerd op 1 ding of speeltje. En ze is bijna altijd vrolijk, heerlijk! Ik heb helemaal niets bijgelezen, helaas geen tijd. Heb ik iets gemist? Nog een vraagje aan de mama's met ervaring met tijgerende/kruipende/lopende kindjes : hoe hebben jullie de keukenkastjes beveiligd? Of alles wat niet veilig is eruit en geen haakjes geplaatst? We vinden het zo zonde om in die dure keuken te boren.
Heeeey Natas. Fijn dat jullie er lekker even uit geweest zijn. Jammer van het weer! Danique doet het goed zo te horen! Jildou zit ook al een paar seconden los kwam ik gisteravond achter! En wat betreft keukenkastjes.. De schoonmaakspullen verplaats ik. Ga niet overal haakjes opzetten. Ze moeten toch leren dat ze niet overal an mogen zitten en ik haal niet alles weg! Goed in de gaten houden. Min oiuders hebben dat bij ons ook niet gedaan (behalve dus de schoonmaakmiddelen wel opgeruimd! Zoo ik zal Jildou aankleden en dan even aan het werk! Tot vanmiddag!
Goedemorgen allemaal! Ik ga ook de kastjes niet helemaal vastmaken, inderdaad ook verplaatsen denk ik maar.. Hier rotnacht gehad, ventje hoest zoveel en maakt zichzelf daarbij wakker.. hoop dat hij snel opknapt.. Gaat goed met Danique zeg Natas, gaat hard dan opeens he die tanden.. En heerlijk zeg die vakantie.. daar ben ik ook wel aan toe
Denk dat het wel mee zal vallen.. zou zelf wel die kuur afmaken en desnoods verder even beschermd gemeenschap hebben
goedemorgen dames, welkom terug natas! wel lekker he even weg, jammer dat er teveel kapiteinen waren op het schip....zou bij ons denk ik ook gebeuren bruidje, hoe is het met je pootje hoe is de badkamer geworden? wil nog steeds foto's zien... ik hoop dat het met Rens gauw beter gaat, slaat de kuur niet aan? hier gaat het verder weer ietsje beter. Rihanna is niet meer zo verkouden en is gisteravond maar 1 keer wakker geweest en verder heeft ze heerlijk doorgeslapen tot 7.30 uur vanmorgen
Goedenmorgen Dames! @Bruidje, beterschap voor jou en de kleine! @Natas, fijn dat je ondanks alles genoten hebt. @Eenkennigheid, weet niet meer wie het schreef maar Tycho heeft het ook gehad hoor periodes dat hij alleen bij mij of juist alleen bij papa wou zitten. Maar wat ik al schreef het waren periodes! @Lindaa, ik duim voor je. @Lindada, zielig voor dat kindje en de ouders natuurlijk! Hier de hele dag vrij met de kids, ga zo wat opruimen als Tycho even tv kijkt daarna lekker naar buiten het is super weer en ben hard in de tuin bezig Jooze