Balen natas dat de wintersport niet beter meewerkte met het weer. Wel fijn dat jullie als familie van elkaar (lees danique) hebben kunnen genieten. Wij hebben alle kastjes wel beveiligd in de keuken. Dat kan aan de binnenkant hoor, dus aan de buitenkant zie je er niets van. (eigenlijk mag ik niet antwoorden want ik heb nog geen kruiper. Die van mij gaat alleen nog maar in zijn achteruit de kamer door.). Ik merkte opeens dat Jaron minder is gaan drinken. Wanneer dat nou was? hij eet nu ook opeens grotere porties. Tja, je werk zal vast niet mee werken aan nog langer door voeden. Dat gaan dan vakantieuren worden ben ik bang. Of die overdag voedingen afbouwen. Je kan nu wel proberen of ze de melk met een tuitbeker, rietjesbeker wilt, of gewoon uit bekertje drinken. Eventueel er pap van maken. Dan hoef jij in elk geval niet meer naar haar toe, maar kun je kolven. Ik kan trouwens gewoon terwijl ik werk kolven. Ik heb een eigen kantoortje en doe de gordijnen dicht, deur op slot en werk ondertussen de mail weg.
wij gaan de keukenkastjes ook niet beveiligen, ik ga de schoonmaakmiddelen verplaatsen en ik ben ook van mening dat ze moet leren dat ze niet overal aan mag zitten. maar we moeten dan idd wel heeeeeel goed opletten dat ze toch niet het kastje openkrijgt maar goed hier ook nog geen kruiper
Hier lekker aan t werk.liesje wat fijn dat ze lekker heeft geslapen.ik ben t helemaal met je eens hoor.kan niet alles beveiligen!nou ik ben klaar met kolven.tot vanmiddag.
Niet gelukt natuurlijk. Je wordt er ogm knettergek van dat ze er weer met hun tengels aan komen. Je kan het jezelf dan een heel stuk makkelijker maken door die deurtjes te beveiligen. Hier werkt dat heel prettig. Geeft meer rust in huis, ik kan rustiger zitten en het kind krijgt niet de ganse dag te horen wat het niet mag doen, maar juist wat het wel mag doen.
Wat leuk liesje! Wij hebben dat overwogen als kraamcadeau te vragen maar uiteindelijk is het een koe geworden. (ook een houten loopfiets dus maar dan een koe).
Hoi hoi! Hier gaat het wel goed, heb net gefietst! Volgende week weer halve dagen werken en die week erna gaat het gips eraf.. Hij heeft pas sinds gister penicilline dus even afwachten.. maar dat zal niet tegen het hoesten helpen toch zeker? Lekker dat het beter gaat met Rihanna! En wat een leuk ding heb je gewonnen zeg! Gelukspieper Fotoos lukt op 1 of andere manier niet.. jammer.. ga het later nog wel eens proberen!
oh ik dacht dat ie al wat langer penicilline kreeg...maar dat zal idd niet tegen het hoesten helpen.... ja wat een mazzel he....! en houten speelgoed is altijd leuk!
vind het wel grappig dat kruipen achteruit! Alleen het frusteert m wel erg soms want ipv dat hij dichterbij zn speelgoed komt gaat hij ervandaan haha.. We zien wel, misschien helpt het kuurtje ook wel voor zn verkoudheid..
Rihanna zit op een gegeven moment vast in de hoek van de box en dan wordt mevrouw kwaad he ze gaan vanzelf wel vooruit Rihanna houdt nu ook zelf haar drinkflesje vast als ze 's middags wat sap krijgt
hahha grappig is dat... rens zit helemaal niet meer in de box.. dat met dat drinkflesje is bij hem wel grappig, hij dronk al zeker een maand of 2 zelf zn fles en nu moeten wij m opeens weer vasthouden.. We dachten gister het woordje ja een paar x te horen maar het kan ook toeval geweest zijn.. we wachten het nog even af
rihanna kan zich prima vermaken in de box met al haar speelgoed en het is voor mij nog wel een keer makkelijk omdat mannetje de honden uitlaat en in de tussentijd kan ik de tafel afruimen en afwassen enz rihanna heeft 1 keer het woordje lekker gezegd, daarna ook niet meer de fles met pap houdt ze niet vast maar het flesje met sap dus wel