Hihi ik heb een leuke dochter Doorhaar gezuip heb ik nu zere volle (.)(.) Zit ik dus alsnog te kolven nu...
Tja het kan natuurlijk altijd Ik had de H.A. gebeld en een andere kuur gevraagd die wel met zwanger worden samen mag. Maar dat is nu dus al te laat.
heb net een ovu test gedaan en die is nu pas positief. 2 strepen even donker. langere cyclus dus! en heb vandaag nog AB.
hey dames, hoe is het hier, veel bijgeschreven en ik heb niks kunnen onthouden.... vanmorgen toen ik beneden kwam kreeg ik spontaan een bloedneus heb ik anders ook nooit... ik zag wel iets over traphekjes.....wij hebben alleen een traphekje boven aan de trap beneden zit niks en dat heeft een reden....we kunnen beneden er geen een vastmaken.... alles verder goed hier?
Noh.. mijn stukje weg Wij moeten maar afscheid nemen van de kinderwagenbak .. Jildou trapt de dekens steeds af, dus geen succes. Straks even kijken hoe ze zit in de buggy (hangt) en anders de maxi cosi er maar op.. Emotioneel moment ..Gaat veeeeeel te snel
Goedenmorgen, @Natas, gaat snel met de tandjes! @Snoeren, hebben wij achter de bank liggen voor de rest geen snoeren gelukkig! @keukenkastjes en traphekjes, ik vind het voordeel van afleren dat ze het ook bij een ander niet doen. Tuurlijk het is even vervelend dat je elke keer moet zeggen dat het niet mag en dat ze hun vingers een keertje pijn den. Maar daarna is het snel klaar. En ook bij andere mensen doen ze het niet dus niet extra opletten bij anderen. Bou ik ga snel verder wordt gebeld Jooze
Zoo, hele wandeling gehad.. ik had maar besloten om met honden en kinderwagen het dorp in te gaan.. En heb de wagen weer vol geladen Tip: bij trekpleister 9 pakjes billendoekjes van pampers voor 13 euro..