hier ook lekker gewandeld! heerlijk weer zeg! ik heb de dokter nog even gebeld voor alle zekerheid en de AB kuur kan geen kwaad! net zo makkelijk he even bellen! dus vanavond aan de klus! liefs rebbel
Als je dit soort dingen mee maakt weet je dat je of niet op zat te letten, of dat je maatregelen moet nemen Overigens traphekjes vind ik een heel andere discussie hoor. Dat heeft puur met veiligheid te maken. Dan wil ik niet eens op alleen 'opletten' vertrouwen en zeker niet als er 5 mensen in huis zijn. Ik wil echt niet mee maken dat mijn kind van de trap af kukkelt. De dichte trap naar boven vind ik geen probleem. Eer hij op tree drie is ben ik er al bij. Maar een open trap of de trap naar beneden vind ik DOODENG. (ik heb dus bijna mogen mee maken hoe Ruben tussen de vloer en de onderste tree door gleed bij zo'n split level woning. Ik zie hem er naar toe kruipen. Ik ga er meteen heen. Hij denkt leuk een spelletje met me te doen, kruipt achteruit en glijdt bijnaertussen en zou dan dus naar beneden gevallen zijn.)
HAHA Jenny, leuke foto ! Nou idd.. bah.. Wij hebben boven nog geen traphekje. Beneden hebben wij 1 voor de deur naar de gang. Ook omdat daar de honden zitten als wij weggaan en dan niet in de kamer kunnen. Dus wij hoeven voor de trap niet meer 1 (trap zit in de gang ) Heeft Jildou niets te zoeken als ze aan de wandel, kruip is ! .. Boven met de tijd nog wel eens 1.
Ik heb er dringend boven eentje nodig. Ik was vanmorgen boven bezig om de kledingkasten van de kinderen uit te mesten. Ik liep ook wat tussen de kamers heen en weer. Jaron lag op de grond op zijn kame rte spelen end an moet ik er elke keer aan denken de deur dicht te doen, maar dan zag hij me niet meer, dus dan was het weer brullen. Zucht laat dat nieuwe hekje maar snel komen! (de oude is stuk gegaan dus we moeten een nieuwe hebben).
trouwens ik denk dat de beste investering het traphekje voor de deur van het dakterras is. Ze weten dat ze er niet op mogen en hij zit altijd op slot (sleutel zit in het slot en kan er niet uit) en op de knip, maar kinderen kunnen zo onvoorspelbaar zijn en ik denk echt dat ze het beide kunnen openen. Traphekje is wel heel lastig omdat je 2 handelingen tegelijk moet doen en hij staat heel strak afgesteld.
pfff... Baal als een stekker, drukke dienstweek en zondag begon het feest met een kerstboom aan verlichting op mijn dashbord toen ik op mijn werk aankwam... Maandag na de nacht met sleepdienst naar de garage, was 11.30 voor ik in bed lag... Gisteren weer snoeidrukke dienst en een kwartier voor ik begon werden we gebeld door het KDV Tom heeft koorts kom maar halen... Mannetje met hem nog langs de HA geweest, maar je wil eigenlijk toch thuis zijn, zeker als je steeds berichten hoort als, hij drinkt niet echt goed en hij heeft nu 39.3 zal ik pcm geven... Daarnaast gisterenmiddag ook nog slecht nieuws bij schoonmama, dus iedereen in rep en roer....Ik wil naar huis! Vandaag wel lekker een beetje bij kunnen slapen, mannetje is thuis gebleven, maar hier wordt ik echt niet blij van! Tom blijft gelukkig nog redelijk goed van humeur... Zo moest het even kwijt, wordt alles bij elkaar wel een beetje veel soms! Rebbel Succes!
Hmm even een vraagje aan Natas... Jij hebt toch ook de mutsaerts Style? Heb je ook een regenhoes erbij? We hebben net de wandelwagenopzet erop gezet. Denk dat dat toch lekkerder zit/ ligt voor Jildou dan de maxicosi erop. Ze is al niet zo'n fan van dat ding.. Maar goed, een regenhoes is wel makkelijk voor als het regent !
Hi, @Mariss, dikke knuffel! Hoop dat het thuis snel beter gaat en wat rustiger op je werk. @Rebbel, succes enne schrik je niet als het wel raak is, je bent nu getraind he haha @Jenny, haha gafe foto, zo een hebben wij hier van een tycho die een watervaste stift had gevonden haha. Wat betreft de traphekjes ben ik het met wel een beetje met je eens hoor. ze zijn hier in eerste instantie niet gekomen omdat we nog aan het verbouwen waren. Toen was ik bij andere en daar viel een kind van de trap af omdat hij gewend was er niet bij te kunnen. Tycho kan nu goed alleen dde trap op en af. Maar met 2 kinderen is het gewoon afwachten hoe het gaat! Maar zoals bij jullie zou ik het er inderdaad niet op wachten! Hier alles goed, ben weer een beetje op orde, morgen vroege dienst! Jooze