nee hoor! zou alleen maar mooi zijn! Bij Milan was ik vrijwel meteen zwanger, dus ik ben wel benieuwd hoe lang het nu gaat duren. liefs rebbel
Nou dat mag ik hopen van wel ... Zooo, en nu stop ik. ik verga van de nekpijn en ben moe.. ja en dan word ik vervelend ..sorry Rebbel, niet persoonlijk bedoeld !
@sam: ja had het al gemerkt! @pipo: thanks! maarre meiden... ik ben 2,5 uur weg geweest, lijkt me toch echt wel lang genoeg hoor, heb niet zo'n goede conditie! @pipo: hoe gaat het bij jou? ik duik mn bedje weer in! liefs rebbel
Geweldig plaatje. Wat jij hebt meegemaakt heb ik dus een keer gedroomd. Alyssa maakte er ook een spelletje van en viel tussen de treden door. Ik werd wakker voor ik in m'n droom bij haar was, maar zoals ze erbij lag beloofde niet veel goeds. Een ware nachtmerrie. Het duurde even voor ik in de gaten had dat het 'maar' een droom was en dat er niks aan de hand was.
Mariss, soms kan het inderdaad net even allemaal teveel zijn. Sterkte en beterschap voor je kleine man. Rebbel, succes zo de eerste keer weer op het wachtbankje.
Oh Rebbel wat spannund! Krijg zelf ook helemaal de kriebels, maar wij wachten toch echt nog even. Als ik nu zwanger zou worden dan zou ik dat lichamelijk niet zo makkelijk doen als de eerste keer. De bekkenbodemspieren functioneren nog niet optimaal zeg maar Jenny, wat een geweldige foto! lekkere dondersteen Mariss, beterschap voor Tom en ik hoop dat je jezelf ook gauw weer wat beter voelt. Iedereen heeft wel eens van die dagen en dan is het lekker als je hier even van je af kan schrijven. Dikke knuffel Haha, Rebbel ik moet de hele tijd aan je denken. Nu laat ik je met rust hoor Liefs v Treintje
mocht hij er niet bij zitten dan zijn er ook universele hoezen te koop hoor! gewoon bij de babyzaken te halen (en misschien bij de hema en v&d ook wel)
Overigens op die foto is Timo (ik geloof 14 maanden oud). Inez, eng he dat je soms dingen kunt dromen die zo waar lijken. Ik heb dan ook echt even tijd nodig om weer in het hier en nu te komen. vannacht had ik overigens gedroomd dat ik weer op mijn eigen bruiloft was. Dat was best leuk trouwens!
Jenny dank je wel, ik weet het ! Rebbel; dan moet je toch harder oefenen ! Treintje: Oooh dan kriebelt het hier ook wel weer hoor, als ik het lees. Ik denk tegen de tijd dat Rebbel nummer 2 heeft, wij weer aan de klus gaan ! Ach het is nu ook leuk! Verder... Jildou heeft lekker geslapen, moeders niet ! Was veel te druk, met een zere nek... Maar goed, het is niet anders.. We bikkelen de dag wel weer door !
wij hebben een standaard hoes gekocht bij duimeland...geen originele dus veel goedkoper. voor de wandelwagen kostte hij ongeveer een tientje