Jenny, dromen van je bruiloft lijkt me een betere droom dan nachtmerries over je kinderen. Ik kan me van vroeger niet herinneren dat ik zo naar van een droom wakker werd als nu van zulk soort dromen over de meisjes. Ik heb hier trouwens nog een stapeltje voetbalplaatjes liggen bedacht ik me net. Kunnen de jongens ze nog gebruiken?
2 weken geleden was er bij de Dirx hier in de buurt een kinderfotograaf van profi portrait. Daar was ik met beide meisjes heengegaan,.Yelina zette het op een brullen toen de fotograaf te dicht bij haar in de buurt kwam en Alyssa die het vervelend vond dat haar zus zo moest huilen ging 'vrolijk' meedoen. Vandaag waren ze van Bell Photo op hetzelfde winkelplein bij Albert Heijn en ik dacht, laten we een nieuwe poging gaan doen. En ... beide meisjes hebben keurig meegewerkt. Yelina trok heel even een pruillipje, maar trok al snel blij en heeft haar mooie betoverende lach flink laten zien. Ook Alyssa liet zich heel mooi op de foto zetten. Over 2 weken mogen we ze bekijken. Ik ben benieuwd.
ik zit met smart te wachten dat ze hier een keertje komen bij AH maar elke keer gaan ze naar een andere vestiging
Ik hoop dat ze dan snel een keertje bij jullie in de buurt komen. Ik blijf ze nog wel even in de gaten houden hoor, want ik moet zeggen dat ze van Bell Photo wel flink wat duurder zijn dan van Profi Portrait. Bij de eerste heb je een complete sessie van EUR 170,00. Je krijgt dan ook alle opnamen op CD. Bij Profi Portrait kost de hele serie EUR 99,00 en EUR 129,00 als je er ook een canvas bij doet. Dat scheelt nogal. Maar goed, ik had speciaal voor dit doel geld voor m'n verjaardag gevraagd, dus voor een groot deel is de fotoserie al weer betaald, mocht ik hem alsnog in z'n geheel nemen.
Jenny, thnx voor je schema. Is idd vergelijkbaar, wel prettig om te lezen want ik maak me er voor straks met 9 maanden best zorgen om. Jazeker, er komen hier ook traphekjes. Wij gaat zaterdag hiervoor shoppen. Helemaal geen zin an die hekjes, maar ja toch maar wel want boven leg ik haar nu al niet meer op de grond met d'r getijger. Wij hebben ook open trappen, doodeng. Zal idd es naar jouw kastjes kijken (4 april toch nog steeds?). Had er nog niet aan gedacht dat met de haakjes een deurtje evengoed nog een klein stukje open kan en vingertjes nog steeds klem kunnen komen te zitten. Dan dekken die haakjes voor mij de lading al wat minder. Ben benieuwd wat voor soort kindje Danique met dit soort dingen zal worden. Lijkt me een goed besluit Sam, voorlopig doorgaan met de BV. En als je het straks toch niet meer blijkt te willen kun je altijd nog overschakelen. Och jee, afscheid van de kinderwagenbak..... wat gaat dat hard hè! Ik heb net de mobiel weg gehaald van de box en zowel bedje als box moeten denk ik snel naar beneden. Elke keer zijn dit soort dingen toch wel even slikken hoor. Ja, ik heb ook die wandelwagen. En ik heb er idd zo'n regenhoes bij gekocht, maar volgens mij was dat een universele. Veel plezier op jullie weekendje weg! Wat leuk Inez, dat Alyssa het in- en uitpakken van laatjes zo leuk vond. Op welke leeftijd is dat? Ik had er wel al over gelezen en heb daarvoor de la 'gereserveerd' van de box. Rebbel, heel veel succes met deze 1ste ronde! Mariss, sterkte met alle misère meid. Inez, de foto's zullen vast prachtig zijn met je meisjes! Maar wat een geld zeg....... ik schiet zelf nog wel even door.
Hi, heb eigenlijk niet veel te melden en geloof ik ook niet te reageren.. Zo dekids ophalen. Ik zeg prettige avodnd ben niet meer onine Toei jooze
Heeeeee allemaal...! Vanmorgen met Sven naar de kinderarts geweest... Begon weer lekker Afgelopen week toen ik Sven ophaalde uit het ziekenhuis riep de verpleegster me na: "Volgende week om kwart voor 11 is de afspraak bij de kinderarts"! Prima... thuis heb ik het zelf even op het kaartje geschreven... Sta ik vanmorgen bij de poli... Blijkt de afspraak volgende week te staan... Dus niet vandaag maar de 26e... Ja en ik rij wel een half uur heen en een half uur terug... Dus ik mocht ff tussendoor Sven is in een week tijd 355 gram gegroeid! Dat is dus zo een kleine 51 gram per dag Hij mag nu met dit gewicht maximaal 640cc per dag hebben en dat moet ik verdelen over 7 flessen... Volgens mij vindt Sven dat heeeeelemaal niet erg want hij lustte volgens mij nog wel een druppie als de fles leeg was Hij heeft nu dus ook 2x met smaak 90cc weggedronken Lekker ventje is het toch ook... Wel moet ik nog 1x met hem naar de logopediste. Sven begint nl. meteen heftig te zuigen als ie de fles ruikt... Hierdoor zit ie meteen met zijn tongetje tegen het gehemelte aan waar je geen speen tussenkrijgt... Is dus elke keer weer een toestand om die tong onder de fles te krijgen... Een logopediste schijnt hier tips voor te hebben... dus morgen even bellen voor een afspraak... Ik ben trots op mijn ventje!
Hi Wish, klinkt goed allemaal toch! Behalve van de logopediste maar dat zal vast goed komen. dikke knuffel
dank je! geeft niet hoor! nog harder! hoe is het gegaan vandaag met je nek? dank je meid! leuk! @wish: fijn da het zo goed gaat met sven! @meeting: had ik al doorgegeven dat ik niet kan komen? het is voor ons echt te ver rijden... liefs rebbel
wij doen altijd alleen maar de 2,50 foto en heel soms 1 vergroting. Die is dan 20 euro dacht ik. Ze komen hier volgende week.
Je krijgt wel een CD met alle afgedrukte foto's en alle opnamen als je de hele serie doet. Portrait Place bij V&D is trouwens nog veel duurder. Natas, de eerste foto die ik tegenkom van Alyssa die zich kostelijk vermaakt in de keuken met deurkastjes en lades is toen ze net een jaar was. Ik geloof ook zeker dat de foto's leuk zijn geworden. Dat meisje deed het heel leuk. Beter dan dat meisje van hun concurrenten. Die was vrij stug in haar omgang met kleine kinderen. Niet alleen Alyssa en Yelina zetten het op een brullen, van de 8 kinderen die voor ons waren, heeft er maar 1 niet gehuild. Ik denk dat dat meer over de fotografe zegt dan over de kinderen. Misschien had ze haar dag niet. Whisgirl, fijn dat het met Sven zo goed gaat. Yelina dronk overigens in het begin ook de fles niet goed en nog in het ziekenhuis is daar de logopediste 2x bijgeweest. Wij hebben daar wel baat bij gehad. Hoop dat je snel terechtkunt voor een eerste afspraak! Sam, inderdaad lekker blijven doorgaan met BV zolang dat voor jou nog goedvoelt hoor! En ojee, afscheid van de reiswieg. Pfffff. Mijlpaal! Kunnen we de datum voor de babymeet niet nog eens heroverwegen? Die zaterdag gaat me echt niet lukken en ik vind het toch wel leuk om jullie weer eens te zien!
Ik wil best een andere datum kiezen hoor inez. Volgens mij waren Natas mone en ik de enige. Dus roep maar wat.
Wish fijn dat je nog tussendoor met sven bij de arts terecht kon. Helemala goed gekeurd dus. Hij is echt super gegroeid zeg! Meneertje laat er geen gras over groeien en is zichzelf goed aan het bewijzen! Vindt amber het ook leuk met haar broertje?
Kon Mone die zondag ook, 5 april? Dan konden we dacht ik allemaal ook? En anders 2 weken later, het weekeinde van 18 en 19 april. Dan zijn hier verder geen verjaardagen en kan ik beide dagen. Iemand anders nog belangstelling voor voetbalplaatjes? Anders doe ik ze in de papiercontainer.
Och, was ik nog bijna vergeten. Gisteren met zwemmen heeft Alyssa een haar eerste certificaat verdiend. Ik ben apetrots. Het enigste wat ze nog niet durft is 'los' in het water springen en drijven op een flexy beam of hoe zo'n ding ook mag heten. Maar een paar weken geleden moest ik haar nog helemaal vasthouden bij het in het water springen en nu hield ze alleen nog maar m'n wijsvingers vast. En dat drijven durft ze inmiddels wel op m'n armen. Knappe meid. Jammer voor oma, maar lessen gaat voorlopig alleen maar met mama. We hebben haar de afgelopen weken zienderogen vooruit zien gaan. En helaas ging ze met oma zienderogen achteruit met zwemmen.
Hé dames.. Gezellig gekletst.. Heb wel gelezen, maar heb het echt even te druk om overal op te reageren. Sorry bij deze ! Vandaag kwart voor 6 thuis, meteen Jildou haar potje gegeven. Vervolgens zij naar bed en wij eten. Daarna tassen inpakken en nog werkbladen maken. En eigenlijk wil ik m'n collega nog mailen, maar denk dat ik dat morgen op school even doe. Heb nu echt geen puf meer.. Jildou doet het maar super bij de oppas. Ik moest vandaag zelfs terug tussen de middag omdat mevrouw al aardig door haar drinken was (bijna 500 cc) en ze bang was dat ze het de dag niet door ging redden. Dus ik mijn afgekolfde melk gebracht. Nou dat was maar goed ook. Ze heeft vandaag dik 600cc bij de oppas gedronken, plus wat ze vanochtend en vanavond bij mij heeft gedronken ! Ze heeft dan wel maar een half potje groenten gehad, ze hoefde niet meer. Nou ik ga het er ook niet induwen ! Ik weet niet of ik het morgen nog red om hier langs te komen. Misschien dat ik even via m'n mobiel morgen in de auto kan reageren ! In ieder geval iedereen alvast een fijn weekend en tot zondagavond !