Nee volgens mij is het een kunstmatige eisprong. Hum ik weet het eigenlijk ook niet. Je hoort wel dat vrouwen door de pil heen zwanger worden, dus dan zal er wel eirijping zijn, maar ik dacht altijd dat door de hormonen die eitjes niet goed ozuden rijpen waardoor zwanger worden kansloos was. ik ga weer eens googlen
kunstmatige eisprong? nog nooit van gehoord ik dacht dat er helemaal geen eisprong was en dat er ook geen eitjes rijpten... nou ja ik heb hem gevoeld begin deze week, heel raar
De pil werkt op drie manieren: 1. Zij maakt het slijm bij de baarmoedermond dikker, waardoor zaadcellen moeilijker uit de vagina in de baarmoeder kunnen zwemmen. 2. De pil onderdrukt de maandelijkse eisprong. Omdat er geen eitje vrijkomt, kan er geen bevruchting plaatsvinden. 3. Zij verandert de baarmoederwand, waardoor een bevrucht eitje zich niet kan nestelen. Dus dat zou betekenen dat de vrouwen die toch zwanger worden op 3 fronten pech (of geluk?) hebben gehad. Dus ookal zou liesje een eisprong voelen, dan blijven er nog 2 opties over die een zwnagerschap tegen moeten gaan. Wel zou ik als ik liesje dus was, overstappen op zwaardere anticonceptie wanneer ik vaker de eisprong zou voelen.
Kunstmatige eisprong? Heb ik zelf nooit van gehoord, ik dacht dat je gewoon geen eisprong had als je aan de pil bent..
Ja hij blijft maar groeien, hij zit net boven de bovenste curve . Maar hij is zo aktief, dat herstelt zich hopenlijk wel weer..
dat had ik dus ook al in gedachten dat als het vaker gebeurd idd overstappen naar een zwaardere soort ik heb nu microgynon 30 en die heeft altijd goed gewerkt nog nooit door de pil zwanger geworden en ook nog nooit tijdens pilgebruik de eisprong gevoeld, dus dit is ook erg raar voor mij
Kan idd wel zijn dat je na een zwangerschap een zwaardere pil nodig hebt, ik had zelf tussentijdse bloedingen met mijn oude pil. Toen zeiden ze het ook.. maar ik slik nu al maanden niets meer en dat bevalt prima.. Ook makkelijk voor het geval we nog voor een tweede gaan, hoef ik niet meer te ontpillen
ik zit hier lekker in het zonnetje aan tafel nadeel: zie nu heeeeeeel erg goed hoe smerig mijn ramen zijn straks misschien maar even ramen lappen
Ja daarom, we vinden hem nu al minder dik in verhouding dan eerst.. zn gezichtje krijgt nu een beetje echt vorm en zo.. Is dat bij jullie ook?
condooms is mij niet wat om eerlijk te zijn, dat vind ik 10 keer niks tussentijdse bloedingen heb ik gelukkig niet.... maar stel dat ik een eisprong heb gehad dan is het leed al geschied helaas
Wij gebruiken ook geen condooms om eerlijk te zijn... maar met een verbrijzelde teen ligt je sexleven toch wel even stil dus ach...(tenminste bij ons wel ) Hahha dat vind jij helemaal niet helaas
ja echt wel, ze begint steeds meer trekjes van mij te krijgen in het gezicht het is erg leuk om te zien hoe ze verandert in een relatief korte tijd
ik zit te wachten tot de stad open gaat. Dan fiets ik daar even heen met jaron. En dan half 12 weer naar school. Vanmiddag komt mijn man thuis. Dan gaat hij met RUben naar het cb. Laatste keer trouwens, hij krijgt dan zijn 4 jaar prik. Ik ga dan werken, ik heb nog wat achterstand liggen wat ik weg wil werken en w.s. heb ik vanmiddag een aanstellingsgesprek voor een nieuwe functie. (niets spannend hoor. Het is eigenlijk rond dat ik dat ga doen, maar mijn baas vroeg of ik even langs kwam om te babbelen. Of te wel, gezellig met kop thee afspraken maken. Hij was gisteren zeer verheugd dat ik ja had gezegd op de vraag of ik die functie wilde accepteren. Ik word dan coordinerend begeleider van mijn groep ipv begeleider.)
die moet ik ook nog wassen en die hangt alleen maar voor en achter heb ik rolgordijnen.... vind het ook zo wat, schijnt de zon lekker om de rolgordijnen dicht te doen tis zo lekker
kan me voorstellen dat je sexleven dat plat ligt....lijkt me idd niet zo comfortabel... wat ik me afvroeg is of die zalf bij jou nog geholpen heeft? nee vind ik ook niet helaas...maar wel de manier waarop snappie