Ja begrijp ik hoor, maar ik moest even gniffelen hahaha Jawel helpt wel redelijk hoor, ik zie het niet zitten om een hersteloperatie te doen dus we doen het er gewoon mee!
Je kan ook tijdelijk naar microgynon 50 gaan en dan weer terug. Zo heb ik het ook ooit eens gedaan toen ik telkens doorbraakbloedingen had. Toen heb 3 maanden de 50 geslikt en toen weer terug naar 30. Toen was alles hormonaal weer op de rit. Je bent overigens nog steeds aan het ontzwangeren he. Dus je hormoonpeil wisselt nog telkens.
zit Jaron al in een fietsstoeltje? wij hebben er nog geen een gehaald...kan dat nu al wel dan? Rihanna zit al wel goed alleen leuk zeg een nieuwe functie....zit er daarna nog doorgroeimogelijkheden in?
kan me voorstellen, jullie weten hoe graag ik een tweede wil gelukkig helpt het redelijk goed....nee zo'n hersteloperatie was mij ook niet wast hoor
Dank je wel! Per 1 juni ga ik daarmee beginnen. Officieel dan. Ikd enk dat we dus vandaag wat afspraken maken dat ik kijk waar en wanneer ik al wat taken kan overnemen. We zullen zien.
hahaha ja daarom.. Ik ook wel hoor, we genieten zo van hem.. (behalve de nachten dan ). Denk dat paps en ik zo rond zn verjaardag eens gaan verzinnen wat we willen.. Nee dat zie ik echt niet zitten.. brrr..
geen ervaring maar heel toevallig heb ik er afgelopen week ook naar gekeken op internet...maar ik kan helaas pas aan het einde van dit jaar meedoen met een fietsplan, dan pas loopt de huidige termijn af
Ik kan alweer een paar jaar meedoen dus dat is makkelijk.. Die bobike kinderzitjes zijn geloof ik wel goed.. HEb ik ook zo'n zin in, om met de kleine man te gaan fietsen! Das wel balen, wil je ook zo'n mamafiets?
dat is hier net zo, wij genieten allebei super van haar, ook papa die is hartstikke gek met haar maar ik kan nog maar geen hoogte krijgen of hij ooit nog een van gedachten verandert....ik ben er ook niet meer over begonnen sinds de laatste keer
Ik heb sinds oktober de Gazelle Bloom. Ik kan er verder weinig over zeggen. Ik wilde een moederfiets omdat ik perse fietstassen wilde (waar laat je anders je boodschappen als je op de fiets boodschappen doet? En waar laat ik al die schooltasjes?) Fietstassen en achterzitjes zijn slechte combi's. Dus dan moet je een fiets met verlengde bagagedrager en dan kom je uit bij de moederfiets. Ik wilde geen sparta want als je geen voorzitje op je stuur hebt, dan vind ik dat stuur zo achterlijk breed. Batavus was er niet in de juiste frame hoogte dus dan kom je uit bij de bloom. Ik moet zeggen dat het heel erg goed bevalt. Ik ben er erg blij mee. Het fiets echt heerlijk! Ik was bang dat het wat tegen zou vallen omdat mijn vorige fiets een hybride was met 21 versnellingen. Een toerfiets zeg maar. Nadeel bij die fiets was dat hij zo licht was. Dus als er een kind achterop zat, of veel boodschappen dan kon mijn voorwiel de lucht in vliegen. Ik heb dus de gazelle bloom en gelukkig nog in de kleuren van 2008 want de kleuren van 2009 vond ik niet mooi. Je kan het overigens via fietsplan doen he!
ik zat er wel aan te denken om dan zo'n mamafiets aan te schaffen maar dan moet ik toch echt eerst eens even bij de fietsenwinkel gaan kijken of het me wel aanstaat...tja en tot die tijd dan maar op deze fiets een fietszitje maken volgende maand gaan we er eentje halen denk ik....