Gezellig zeg! Wij gaan lekker over 2 weken naar de Ardennen met een hele grote groep... ook veel zin in.. Have fun!
ik ook niet alles bij gelezen ik had ook gehoopt dat het 18 of 19de kon maar is het mogelijk om met iemand mee te rijden? of gaat er niemand vanuit overijssel woon dus zelf in hengelo. veder te veel om bij te elzen dames jullie kletsen zoveel hihi sam gezellig zeg veel plezier
Ja dat is wel handig denk ik, vooral met ons snel verkouden beertje! Ik ga ervan door krijg zo visite.. Fijn weekend..
heb je wel proefgefietst dan? (ik vond de batavus nl waardeloos fietsen. Nou weet ik wel dat dat per persoon verschillend is. Maar ik zou echt wel proefdraaien.) Oja en tassen voor achterop!
Goedenavond dames, Ik heb niet bijgelezen, beetje druk die cursus....pfff 5 dagen werken.... Nog wat gebeurd? groetjes simone
Hier was ventje gelijk koortsvrij, heb hem de hele dag melk gegeven ipv groentepap en fruitpap...maar zijn laaste fles liep het fout! hij dronk ze goed, maar erna bleef maar overgeven, was echt veel en heel zuur van geur! Dus denk teveel melk gekregen...morgen maar terug groentepap geven zoals gisteren, want gisteren had hij geen problemen met zijn voedingen terwijl hij hoge koorts had...
Het herhaalt zich gelijk bij ons dochter.... die had dat op 10maanden oorontsteking, hebben dan in ziekenhuis moeten liggen omdat ze bleef overgeven, uiteindelijk buisjes moeten steken...zou ik dan AB beginnen ondanks koortsvrij?
Pippo, beterschap voor Geno. Hier al weer een zieke Alyssa. Al weer voor de derde keer in een maand tijd. Ik weet dat het erbij hoort, maar ik vind het zo onderhand wel sneu voor haar worden. Ze durft hierdoor amper meer te gaan slapen, arm kind. Het lijkt ook wel of ze iedere keer zieker wordt. In eerste instantie bleef het bij een verkoudheid met hooguit een beetje verhoging, nu wordt de koorts iedere keer hoger. Ik hoop maar dat ze snel weer opknapt en dat ze dan ook eens uit deze periode van steeds maar ziek zijn komt.
HE Inez, wat rot voor je meisje. Komt het omdat ze nu naar de opvang gaat? Haha Mone, ben je moe? IK WEL Groetjes v Treintje
Ik zou het niet doen. Ik vind hem daar nog wel erg klaar voor. Dus als het niet nodig is, zou ik het nog aanzien.
Anders ik wel. Weet je, ziek zijn hoort erbij, maar ze is nu wel erg vaak ziek. Iedere 2 weken. En ik vind het zo sneu dat ze er zo slecht door gaat slapen. Dat komt haar weerstand ook niet echt ten goede. We hebben nooit problemen gehad wat slapen betreft en nu komt het geregeld voor dat ze 's avonds en 's nachts huilend en soms in paniek wakker wordt. Ik hoop echt dat het nu snel de goede kant uitgaat met en voor haar. Voor mijzelf is het lastig, m'n eigen accu blijft hierdoor leeg en raakt niet echt opgeladen, maar zij is degene die steeds ziek is en dat vind ik zo sneu. Zeker nu het steeds heftiger lijkt te worden. Heb net trouwens nog wel even haar temperatuur gemeten, die is gezakt naar 39. Gelukkig maar. Donderdag mag ik met beide meisjes naar het CB. Toch maar eens even voor de zekerheid navragen. Tenzij Alyssa ziek en koortsig blijft, dan ga ik naar de HA post en anders maandag naar de HA. Maar ik ga er nu nog maar even optimistisch vanuit dat het morgen wel weer een stuk beter zal zijn.
Goedenmorgen, Is weer te veel geschreven reageer alleen op de eerste blz die heb ik wel gelezen. @Pippo, heel veel beterschap voor je kids, het zit niet mee! @Bruidje, wow wat een gewicht, hij is even zwaar als mijn zoon van 2,5! Hier een wweekendje geen kids, gister uiteten geweest en vanavond eeen bedrijfsuitje. Voor de rest willen we eigenlijk veel moet dingen doen die zonder kids wat makkelijker gaan als een tent kopen. Maar eigenlijk zou ik het liefst het hele weekend slapen! Maar uitslapen zijn we definitief verleerd haha. Prettige weekend allemaal. Jooze