ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindaa: succes meis!

Jenny: Ja dat vertrouwen wordt elk dag meer. Ze doet het verder heel goed. Zo vrolijk etc, dus dan komt dat vertrouwen ook sneller!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

hier wel weer een goed weekend achter de rug...
    op een uitbarsting van mannetje na....
    ik verwijtte hem dat hij afreageerde op Rihanna toen hij haar aan het eten geven was en toen reageerde hij naar mij met....als je me dat nu al voor de voeten gooit...en dan wil je ook nog een tweede kind? dat nooit....
    nou? hij wilde toch helemaal geen tweede..dus ik zeg hem van je wil toch geen tweede dus laat dat soort opmerkingen ook maar achterwege...toen was ie stil :rolleyes:

Rihanna wilde gisteren staan, dus ik haar naast de tafel op de grond gezet en mevrouw vond het prachtig....(niet los staan hoor)
    toen zakte ze door haar knietjes en had ze geen zin meer

wie weet trouwens of er op een hybride fiets een voorzitje kan?

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    het zit net naast de plek voor de voortandjes je lkan het dus niet afvegen het is zowel aan beide zijkanten zichtbaar dus niet de voortandjes mnmaar net ernaast zowel onder als boven
    hij is al dagen aan de dunne en ook kwijlt die veel het is echt alleen de tandvlees op de plek waar dus tandjes moeten komen wit

btw ja ik vroeg dus ook wanneer de meeting nu was en wat er precies gedaan word ? of is het al besproken wie wel en niet komen/mogen :p

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sorry...verder heb ik niet bijgelezen dus daarom reageer ik ook nergens op....moet eerst even aan het werk!

5. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenmorgen,

@Inez, wat zielig voor de kleine meid, hoop dat ze bij de ha wat kunnen!
    @Pippo, fijn dat ie koorts vrij is, hopen nu dat dat zo blijt
    Grrr waren nog 2 dingen waar ik op wou reageren ,maar die ben ik kwijt ...

pRETTIGE DAG ALLEMAAL
    jOOZE

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Nog even niet bijgelezen, weer voor het eerst op het werk...

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Sam, wat zou dat fijn zijn zeg als ze straks van de medicijnen af mag :). Dus jullie hebben een leuk weekend gehad?

Liesje.. mannen... ! Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.. ik weet het niet van dat voorzitje..

Wat balen van de zieke kindjes, beterschap!

Jenny, nog even reactie op de fiets. Ik vond m juist erg lekker fietsen de Batavus, kun je zien hoe persoonlijk het is :)

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Daar maak ik me dus bij die van mij ook best ongerust om :rolleyes:

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Jippie, weer een mijlpaal!

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hier doet hij ook wat leuks.. hij tijgert sowieso al achteruit maar gaat nu op handen en knietjes zitten en swingt zichzelf van voor naar achter (nog zonder vooruit te komen hoor) maar het ziet er zo koddig uit!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik denk dat het van de tandjes is. Kan overigens nog wel heel lang duren voordat ze daadwerkelijk doorbreken hoor. Vergis je daar niet in.

Meeting: iedereen mag natuurlijk komen! Er was in eerste instantie veel animo maar het komt niet echt van de grond. Hij stond op 4 april maar Inez vroeg of het verzet kan worden zodat zij ook kan komen. Ik kan 5 april ook wel en Natas ook. Voor 4 april had mone zich nog opgegeven dus ik weet niet of zij op 5 april kan. Kom jij ook?

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dat schreef ik toch al, het is erg persoonlijk. Als het echt waardeloos was dan werd hij natuurlijk niet meer verkocht. Maar ik was even bang dat je hem gekocht had zonder een proefrondje.

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nee hoor gewoon even met het gipspootje op gefietst :)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje, ik weet het ook niet of dat kan. Ik heb ook een hybride, maar wil straks wel een andere fiets.

Ff een vraagje.. Jildou is 2 weken geleden verkouden geworden. Nou ja, wat snotterig paar dagen. Nu is dat snotterige er wel aardig af, maar ik voel/ hoor haar longen nog wel wat vol zitten.. Hoelang kan dit duren? Ze is verder niet ziek en heeft ook geen koorts.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA och ja, gogogo bruidje ;)

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    succes meid!

hoe is het met je voet?

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Inez, kan me voorstellen dat je goed let op overgewicht. Je meisjes zijn slank en ook zo gebouwd, dat is wel fijn.

Sam, ik heb Danique bij het starten van de fruithap net zo veel gegeven als ze zelf wilde. En al heel snel was dat een volledige portie. Denk dat je moet kijken naar Jildou, wat wil ze en hoe reageert ze erop.

Lindaa wat spannend meid, ben benieuwd hoe het gegaan is!

Jenny, misschien moet ik Danique idd wat meer vocht aanbieden. Op een paar slokjes water na is het enige wat ze drinkt natuurlijk bij mij, had ik eigenlijk (hoe stom ook) nog niet zo bij stil gestaan.
    Al ben ik ook zo tegenstrijdig als de pest, want het idee dat ze straks niet meer bij me zal drinken vind ik héél niet leuk! En afbouwen is daar toch een begin van.....
    Het drinken uit een bekertje gaat aardig. Ze is net een vogeltje, zo'n jonge spreeuw met open bekkie, maar het lukt wel om een paar slokjes naar binnen te gieten.

Bengeltje, ik weet het natuurlijk niet zeker maar het klinkt als tandjes. Wat overigens ook niet hoeft te betekenen dat ze nu al echt doorkomen, dat kan dan nog best een tijdje duren.

Bruidje, succes met weer werken!
    Hahaha, wat leuk dat babyswingen. Danique gooit ook vaak haar kontje omhoog op haar knietjes, sexy billetjes! :D

Ik vind het wel jammer trouwens dat er weinig animo voor de meeting is. Zou het juist zo leuk vinden de vrouwen en baby's te ontmoeten achter al jullie berichtjes. Inez en Jenny ken ik al...... gaaaaap.............. :)

Ik heb weinig te updaten, alles gaat lekker. Mijn tijgertje terreurt lekker verder de hele kamer door en ik ren erachter aan, hahaha.

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Bij ons thuis gerust 3 of 4 weken.. maar als je vindt dat het te lang duurt kun je altijd even langs de huisarts gaan om haar longen te laten luisteren..

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    tja mannen....grrrrrrrr kan hem soms wel wat doen

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Gaat goed hoor, volgende week het gips eraf dus ben heel benieuwd...

Deel Deze Pagina