als je wilt...ik ben wel heeeeel erg nieuwsgierig Rihanna heeft nog niet zoveel haar om er een staartje ofzo in te maken.. het begint nu net bij haar in het nekje een klein beetje te krullen van verder is het overal nog erg kort
Het zijn ook nog geen bossen hoor hahaha Maar genoeg om het omhoog te zetten Zet jij ook weer eens eens een nieuwe foto neer?
Bruidje, bij Alyssa op het KDV worden alle kindjes die het nodig hebben op bed gelegd. Mochten er door drukte niet voldoende bedjes overzijn, wordt 1 van de zaaltjes leeg en stil gehouden en worden de grotere kindertjes daar op een matrasje met een dekentje gelegd. Groot gelijk dat je er wat van zegt, want wanneer jij je mannetje oververmoeid thuiskrijgt omdat hij daar niet slaapt is dat op z'n zachtst gezegd vervelend. Liesje, het wordt voor je mannetje tijd voor een heropvoedingscursus. Ik zou het wel bij hem aangeven dat het ook zijn kind is en dat ook hij er wel eens wat voor mag doen. Sam, jammer van de fotograaf. Natas, vervelend dat het op je werk nog niet veranderd is. Wat een hork van een manager al niet kan veroorzaken. Kunnen de anderen van je afdeling wel met hem overweg?
http://i118.photobucket.com/albums/o95/ ... men1-1.jpg http://i118.photobucket.com/albums/o95/ ... 0832-1.jpg
He Dames, Ik wil graag weer proberen het bij te houden bij jullie! Jullie gaan zo snel! Ik ben namelijk weer aan het werk en dan heb ik tegenwoordig tijd over! (aangezien ik nog niets te doen heb!) Hier gaat alles goed! Nena groeit als kool, 10 maart was ze 12 weken en 6400gr en 62,5 cm. Ze is een behoorlijke meid, en echt een schat! Heerlijk zoet huilt alleen als ze honger heeft! Ze eet als een bouwvakker ze heeft nauwelijks genoeg aan 5x200cc, dus ik geef haar nu in de ochtend en avond rijstebloem door haar voeding heen! Ze smakt al lekker met me mee, maar ik wil liever nog geen fruithapjes enzo geven ivm allergieen en eczeem die echt bij ons voorkomen, maar als ze weer aangeeft niet genoeg te hebben en wat ze nu krijgt ga ik het maar proberen! Ik werk sinds vorige week en Nena vind het heerlijk op het dagverblijf! Ze huilt niet en slaapt daar veel, ze heeft nu wel al ruim een week een behoorlijke nare hoest, daardoor moet ik er s'nachts gemiddeld 5x uit omdat ik steeds denk dat ze stikt! Dan haal ik het slijm uit haar mondje en dan komt ze later weer! (ze slaapt zelf gewoon verder!) Dus morgen naar de HA. Volgende week ook een echo van haar heupjes ivm de heupdyplasie van mijn broer vroeger.... Zo zijn jullie een beetje op de hoogte! Ik zag net geweldige spam! Dus ik ga ook eventjes spammen!