toch maar een witte....op onze fietsen past gewoon een zitje van Bobike dus wij gaan deze week een zitje aanschaffen want we willen fietsen met mevrouw
ik kan hier op mijn werk geen plaatjes zien die zijn geupload met tinypic of photobucket alleen plaatjesupload
Nou ben er geen hol mee opgeschoten. Had een lul van een vervanger, plus dathij opzocht wat de wachttijden waren. 7 dagen. Nou ik weer bellen. Ja zegt dat mens aan de foon, ja dat is voor de patienten, de nieuwen moeten 3 weken w88. ze gaf wel als tip om volgende week nog eens te bellen, misschien viel er iemand uit. Dus ben geen stap verder. Maar weer wachten dus.. Nou ja, over 2 weken naar de kinderarts. Misschien dat zij er ook even naar kan kijken. Dat heeft deze ha niet eens gedaan..
Weer een: Alyssa is een boodschappenbriefje 'aan het schrijven' met de balpen. De balpen doet het niet meer. 'mama, de batterijen zijn op, de pen doet het niet meer!'.
Liesje76 lieve schat die had ik niet gezien super leuke foto's bruidje jou foto's zijn ook super zeg geweldig lola mooi meisje zeg ik doe ook johannesbroodpitmeel erdoor maar voor ontlasting werkt het niet wel voor spugen. ik moet niet specifiek voor de uitslag naar de kinderarts maar die afspraak stond al die maken ze dus vanuit ziekenhuis omdat ik de keizersnede heb gehad zeiden ze dus daar moest ik al heen heb vanmiddag nog gebelt voor de uitslag maar die was er om half 2 nog niet dus we wachten netjes af tot morgen. moet er om half 11 zijn veder bedankt voor de berschappen zal die hard nodig hebben hij heb weer veel laten staan pff zal blij zijn als het half 4 is)
Dames, bedankt! @ Inez: hahahaha, geweldig! @ Sam: hoe is het eigenlijk met jou meisje? (en haar hartje?) @ Bengeltje: van die johannasbroodpitmeel kan de ontlasting zuur gaan ruiken! N. heeft verborgen Reflux, vandaar dat ze het krijgt! Oh, nou ben benieuwd hoe en wat na die echo! Zal wel niets zijn, maar het is meer uit voorzorg, vanuit de erfelijkheid!
Liesje, het lijkt nu nog een eeuwigheid te duren voor dat bij jouw meisje zover is, maar achteraf zul je zien dat de tijd is gevlogen. Hihi Sam, jij zult met de kleuters ook wel veel van dat soort dingen hebben he? Bengeltje, Yelina heeft ook Nutriton door de voeding. Buiten dat de ontlasting inderdaad wat zurig ervan kan ruiken, kunnen ze er ook flink van aan de race raken.
Lola: Met Jildou gaat het goed en haar hartje ook. Maar nu moet ze naar de orthopeed voor een echo van haar heupje omdat ze links wat stijver is dan rechts. En ook haar beentje is wat korter. Hier moeten we dus nog 3,5 week op wachten. Baal hier wel van, want ik hoor overal dat het heel snel kan. Nou hier dus niet. 4 weken wachttijd bij de orthopeed.. Grrr.. Fijn dat het met jouw meid zo goed gaat!
Inez: ja, laatst nog een uitspraak van een kleuter: wij gaan op visite naar een baby, die is uitgeboren...
ja de tijd zal vliegen en helemaal als je terug kijkt... als ik dan bedenk dat Rihanna over 4 maand alweer 1 jaar wordt...pffffffff
@ Sam, heerlijk dat het goed gaat met haar hartje! Krijgt ze nog nog medicatie? Oh wat vervelend van haar beentje. (hebben ze goed gemeten? Ze hebben mijn moeder vroeger gezegd dat mijn benen niet even lang waren, eindelijk na een wachttijd bij de orthopeed bleek dat ze verkeerd hadden gemeten! ) Wat vervelend van haar heupje!