ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha Sam, ja, die is ook leuk.

Wat lekker trouwens met die vervanger. Hoop dat je er straks gewoon een keertje tussendoor kunt.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lola, nou ik zie het zelf ook wel. Het is maar een fractie, maar toch. Nou ja, we zien het wel. Kan er nu toch niets aan veranderen..Ze krijgt nog wel medicatie, maar als over 3 maanden weer alles goed is, dan wordt die gestopt. Dus ik ben erg benieuwd!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    pfffff daar ben ik al over aan het nadenken...taart slingers cadeau

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ook maar ik mag nog niet naar huis

5. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Sam, ik zou inderdaad ook eens nagaan of je niet wat sneller gewoon voor een foto kan!
    @Liesje, aanpakken die vent van je anders gaat ie het nooit leren!
    @Lola, zou inderdaad even naar de dokter gaan, wel fijn dat Nena het naar haar zin heeft op het kdv.
    @Inez, leuk he kinderen haha

hier ook een leuk voorbeeld, Tycho wou baby zijn (dan mag die de hele dag zijn speen). Toen ik hem uitlegde dat ik dat goed vond als hij dan ook de hele dag melk ging eten. Dus geen croissantjes. Hij heeft zich toch maar bedacht, hij was weer groot.

Ik heb slecht geslapen vannacht, ga zo eten maken en erna meteen slapen, heb morgen vroege dienst.

Prettige avond Jooze

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA geweldig Jooze :D ! Weltrusten..

Uuh, nou ik heb dat geprobeerd bij de ha, maar die zei dat ik daar dan maar op moest wachten. Ik vind het nog steeds vreemd en overal hoor ik dat het gewoon sneller kan. Dus morgen wip ik wel ff langs bij het cb ;) en dan vraag ik dat even waarom ik niet gewoon naar radiologie toe kan.

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Alles in je eigen tempo he. Maar uhm je hoeft de bv natuurlijk ook niet helemaal af te bouwen. Bij Timo heb ik tot een jaar volledig gevoed en daarna de ochtend en de avondvoeding heel lang gedaan.
    Nu heb ik er nog geen idee van hoe ik het allemaal ga aanpakken. We zien wel.

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Liesje ik weet niet of je je antwoord al hebt over die hybride fiets, maar ja er kan een fietsstoeltje voorop maar dan moet de bevestiging wel aan de verticale stang zijn. (de stang waarmee je de hoogte bepaald). Bobike is bijv geschikt. Je hebt dan een blok die je om die stang vast maakt en in dat blok zitten bevestigingsgaten waar je je stoeltje inschuift.
    Je kan dus niet zo'n ouderwets stoeltje hebben met hangbeugels aan het stoel.

Voor een achterzitje heb je een ATB beugel nodig> Het zitje maak je dan vast aan de stang onder je zadel en dan zweeft het stoeltje als het ware boven je achterrekje.

(ps ik was vandaag in jouw stadje. )

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dat weekend kan ik niet. Jullie mogen dan best meeten maar dan kan het dus niet hier.

Voorlopig staat het nog gewoon op 4 april. Ik kan je eventueel wel van het station ophalen.
    (zwolle)

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    FIJN!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dat kun je beter niet doen. Ze kunnen daarin verstrikken met wiegendood tot gevolg. Liever haar op de buik laten draaien dan het voeteneind vast maken!

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    6 maanden korst
    7 maanden broodje

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    GOED! Eindelijk eens een goed bericht. Gelukkig maar. De ventolin mag er af maar we blijven wel de flixotide (ontstekingsremmer) als onderhoudsdosis geven. (2x daags 2 pufjes.)
    Hopelijk kunnen we in april terug naar 2x daags 1 pufje en dan moet het maar eens rap zomer worden en heel heel misschien dan zonder puf? Ik hoop het toch zo. Ook voor hem want de pufs geven is elke keer een drama.

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Jemig wat een beleid zeg! te gek voor woorden eigenlijk!

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Zo ik heb me even door 11 pagina's heen gespit. niet alles gelezen hoor.

Zal wel een aantal mooie kinderen langs komen! Sam, Rihanna, Nena, Rens. Leuk joh!
    Leuke uitspraken ook van kinderen. Geweldig!

Oke baddertijd! Tot later.

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Inez I en lola
    hij krijg die johannesbroodpitmeel al sinds 6 weken

maar goed julian was nog niet uitgedroogt moet het zeker in de gaten houden ze hebben hem gewogen hij woog 7260 gram we zullen zien morgen moet die na de kinderarts.

veder erg goed in de gaten houden en ORS proberen voor diaree

sam wat goed dat het met je meisje zo goed gaat echt fijn zeg geniet er maar van

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou dat genieten wordt er niet makkelijker op, op dit moment..
    Gelukkig is ie niet uitgedroogd! Maar wat een beer wordt dat zeg! ;)

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Jooze: hahaha, ook een mooi voorbeeld idd!

@ Bengeltje: gelukkig is Julian niet uitgedroogd! Jeetje, alweer ruim 7 kilo! Zwaargewicht! ;)

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja lol voordeel is dat hij zo lang is mogen horen we denk ik ook hoelang die is als die bij de kinderarts is geweest om half 11 is hij aan de beurt :D

ja sam oke snap best maar toch wel beetje porberen te genieten

na ik vind nog mee vallen met wat julian weeg hij woog namelijk 27ste februari 6530 had meer verwacht mja 6 dagen diaree hij is echt wel wat afgevallen nu hebben we een punt hij meot niet veel meer gaan afvallen dan 10 % van de 7260 zij de dokter als we het n iet vertrouwen bij haar komen wegen dat scheeld.

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden,
    ik heb niet bijgelezen, daar ga ik morgen een poging toe doen! ;)

zo en nu duik ik mijn bedje in, ben moe!
    morgen weer vrij dus dan kom ik weer mee kletsen!

truste!

liefs rebbel

Deel Deze Pagina