goedemorgen, @sam: ik hoop dat alles goed is met de heupjes van Jildou! nou ik ben bang dat het hier game-over is.. mijn temp. was vandaag weer 36.8 zie kaartje. ik weet niet of er hier iemand bekend is met tempen? ik dacht dat het wel vroeg is dat je temp al naar beneden gaat? vandaag zou e.v.t. de innesteling plaats vinden. als je niet zwanger bent gaat je temp toch pas een paar dagen voor je nod naar beneden? en voor een innestelingsdipje lijkt het me ook te vroeg.. gister avond had ik steeds steekjes onder in mijn buik en vanmorgen weer, maar ik weet zeker dat ik mijn ei al heb gehad.
Goedemorgen allemaal. Zo hier weer heerlijk geslapen. Jildou slaapt tegenwoordig tot een uur of 7/ 8. Topmeid! Gister had ze echt een piepdag. Ze is vandaag in ieder geval al een stuk beter begonnen. Maar wat een rotweer zeg. Ik moet zo met de honden eruit. Bleagh.. Zal zo cb ff bellen om te vragen of dit hier de normale gang van zaken is. Lees overal dat het veel sneller kan. En aangezien ze het er bij 3,5 maand al over had, heb ik zoiets van als het wel iets is met dr heupjes en ze was toen voor onderzoek gegaan, dan was het nu al bijna klaar geweest. En nu dus nog 3 weken wachten.. Vind ik persoonlijk wel heel vreemd.. (haha ja ik ben nog niet uitgezeurd Rebbel.. Uuuh ja, ikke niet weten. Ik ben geen temper. Hier komt het wanneer het komt !
Poeh ik heb alleen 6 jaar geleden 2 maanden getempt maar ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat hij meteen naar beneden ging na de ovulatie en dan weer omhoog kroop en als je zwanger was omhoog bleef. Er is toch ook een topic waar je vragen over tempen kan stellen? Probeer het daar eens.
Goedemorgen allemaal! Sorry Rebbel.. van tempen geen verstand hier.. maar er is inderdaad een topic van volgens mij Julian zit op het schema van Rens volgens mij... Even gekeken, rens was met ruim 3 maanden 7280 en 65 cm.. Grappig!
tot nu toe heeft de slaapzak altijd vast gezeten en er nog nooit problemen mee gehad maar als ik haar los in bed leg ben ik bang dat ze onder de dekens kruipt
ik ben wel bekend met tempen...ik heb het ook gedaan totdat ik zwanger was van Rihanna ik had heel duidelijk een temp stijging na mijn ei tot ongeveer 37.1 en als mijn temp onder de 37 graden kwam dan was het voor mij game over maar dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn he
Hier naar cb gebeld en als het goed is word ik vandaag door de arts gebeld. Ik ben benieuwd, al reken ik nergens meer op.. Tsjong, waarom regent het zo als ik eruit ben met de honden en ben ik bijna thuis is het droog hoor.. maar ja, ik was al kletsnat
hier is het piepweer zeg.... en ik heb geen zin om te werken en dan heb ik zo ook nog een werkoverleg en dan moet ik ook nog de minutes maken en daar ben ik helemaal niet goed in
Ik ook Trouwens ik zat me ff af te vragen.. Ik las laatst dat je fruit ook gewoon in partjes kunt geven. Maar als je een appel in een partje geeft, als ze daarop sabbelt wordt dat toch niet zo zacht dat ze het zo op kan eten? Jil heeft vandaag haar eerste hele potje fruit op!
Ze kruipen eerder omhoog dan omlaag. Bovendien met een ingestopte slaapzak kan ze ook naar beneden kruipen he. Als je het bedje laag opmaakt (dus zo hoog als zij groot is) dan is die kans niet zo groot. Ik moest trouwens bij boswinkel zijn (in de buurt dan). eerst even bij SamSam koffie gedronken en toen lopend naar het huis van mijn vriendin.
Uiteindelijk brokkelen er wel stukjes af. Ook zo je het heel even in de magnetron kunnen doen, dan wordt het ook zachter. Maar je moet het juiste doel ook voor ogen houden. Bijvoeding met rapley heeft niet als doel veel binnen te krijgen. Het is veel meeromvattend. Dus wij doen rapley vooral om de motoriek te stimuleren (Zowel hand als mond) en gewoon voeden zodat hij wat binnen krijgt.
JA OKÉ, ik vroeg het me gewoon even af ! Ooh ja van de magnetron had ik al eens eerder gehoord! HIHI Jildou wilde nog een toetje na haar fruit.. Ook nog maar even 1 borst gehad ! Lekker ding!
Hey meiden! Sorry dat ik er de laatste tijd niet zo heel veel ben! er is hier (zoals gewoonlijk) van alles gaande! Is het niet mijn junkie neef, is er wel iets met mijn nichtje van 12! ik weet nog niet precies hoe en wat, maar zij heeft een seksobsessie (nymfoname) en er is iest heel ernstigs aan de hand! (waarschijnlijk is zij zwanger! ! ! ! ! ! ! ! !) daarnaast is die neef van mij , bezig om mijn broertje te terroriseren, en probeert hem te beiinvloeden met drugs.. al met al het is een heel lang verhaal, maar zo is het ongeveer in het kort! Daarnaast ben ik de laatste tijd zo moe voorjaarsmoeheid ofzo?! en hoe gaat het met de dames hier?
over tempen heb ik redelijk verstand maar ik had van al die kaartjes die ik heb gehad toen ik zweanger was allemaal verschillende kaartjes van na benden tot omhoo en weer terug ik heb iets van 1 jaar getempt dit was mijn kaartje van de laatste zwangerschap bij alle 3 was het ecfht een totaal andere kaartje dus het wil bij jou eingelijk ook nog niets zeggen het kan nog alle kanten op dit was mijn kaartje van de zwangerschap van julian succes btw ik ben met julian naar de kinderarts gewest kort maar krachtig alles was goed wel boete voor fout parkeren in een stopverbod ja moet ziekenhuis maar meer parkeerplekken regelen hoor :S klote ziekenhuis
ja echt joh geen parkeer plek maar wel zo stomme boete daart word je toch nie vrolijk van of wel :S en je kon amper de datum en alles lezen briefje was kledder nat :S stumpers ook