ja das balen he dat lange wachten! ik hoop dat het meevalt! enne... hier komt het ook wanneer het komt, maar ik heb een hele onregelmatige cyclus, vandaar het tempen. is wel fijn om te weten wanneer je ongeveer je ongi kan verwachten!
@bengeltje: dank je voor je antwoord! ik heb nu idd meer gehoord dat het nog niets zegt omdat het wel heel vroeg zou zijn voor ongi. dus ik heb weer hoop! heel hard blazen, dat die temp maar omhoog gaat! @jenny: heb idd mijn vraag ook bij het temp topic gesteld! thanks! fijn dat het goed was bij de KA, wel balen van die boete!
HIHI Leuk bengeltje. JAHOE nou mijn 200 telefoontjes hebben gewerkt! De arts van het cb heeft me net gebeld en ik krijg een nieuwe verwijsbrief en dan kan ik bellen voor een echo! Top he?
je 200ste telefoontje sow doe je goed na beter dat je nieuwe verwijsbrief krijg voor een echo super zeuren heeft nog wel eens zin hehe
Nou idd.. Maar als je nagaat; als ze wel een spreidbroek moet, dan had ze die 3 maanden geleden ook al moeten hebben en was ze er nu bijna af geweest.. dus wat dat betreft...
ja erg is dat he eerder kreeg je het niet ? pfff wat een artsen tegenwoordig ben blij dat met julian alles goed is maar zal met jildou ook wel los lopen ga hard voor je duimen als ik jou was zou ik nou al afspraak maken voor de echo de verwijsbrief komt wel.
Hihi dank je wel ! ja denk dat ik dat inderdaad even doe.. Krijg net de afspraak voor jil ook binnen van de cardioloog (12 juni) . Maar dan kan ik niet, dus dan kan ik weer heen bellen ! Hij zou ook een nieuw recept meesturen, maar heb ik dus nog niet.. Die moet ik wel hebben. Want over een week moet ze nieuwe hebben.. Hmmz..
ja dan snel bellen ja haha ik bel altijd ziekenhuis mag ik van u afdeling ... en ... hehe ben nog wel eens slim ja die medicatie heeft ze toch nodig dus dan moet je inderdaad ffkes bellen kan je gelijk voor afspraak echo hehe
Hihi gebeld, maandagochtend half 10 ! Kon morgen en vrijdag ook wel, maar dat gaat me ff niet lukken, en dan heb ik de verwijsbrief ook nog niet.
Nou het ging niet om mijn zin hoor Bruidje Maar wel om het feit dat als ze wel een spreidbroek moet, ze alweer een maand later is. En ik wacht nu eigenlijk al 2 maanden.. Dan had ze er bijna af kunnen zijn nu.. Vind het gewoon onzin dat het zo moest. HOorde allemaal verhalen over dat het veel sneller kon
Ze zal er eerder onderuit kruipen. Je kunt haar ook alleen maar in de slaapzak in haar bed leggen en de dekels eruit. Ziet er voor het oog misschien minder uit, maar voor het kind maakt het niet uit. Sam, fijn dat je nu al zo snel terechtkunt. Heb nog een berichtje gehad van Anna, het moederen bevalt haar uitstekend, kleine eet goed, slaapt veel, houdt van kroelen en dat doen ze dan ook heel veel.
ooh super. Klinkt goed Anna.. Jildou is nooit een kroeler geweest ! Maar dat begint nu wat meer te komen! Zooo lekker is dat!
hihi begrijp ik hoor Sam, was maar een gekkigheidje.. Maar wel fijn dat je nu zo snel terecht kan.. Hier ook niet zo'n kroeler, begint nu iets meer te komen..