ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat dacht ik al hoor ;)

Helaas geen kroeler.. ach als ie maar gezond is ';)

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hoihoi!

nou ff snel, ze is niet zwanger!
    ze is belaagd door een man! (poging tot aanranding!) of dit mssn zel uitgedaagd is is verder onbekend, wel weet ik dat ze morgen aangifte zou doen van poging tot aanranding!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gelukkig maar dat ze niet zwanger is.. Voor zover je van dit over gelukkig kan spreken!

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    HIHI jaa, toen ik dit hoorde viel het voor mij ook "mee"

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hallo allemaal,

Kom ook weer eens langswaaien...
    Ik heb bijgelezen, maar er is zo veel te reageren dat ik even niet weet waar te beginnen!

Sam, lekker dat je die afspraak hebt voor maandag! Tom zou toen zijn eerste controle met 3 maanden hebben en de kinderarts heeft dat toen naar voor getrokken bij een maand (omdat ikzelf een heupluxatie heb gehad, ernstigere vorm van HD) Trouwens zowel echo en foto kunnen nog met die leeftijd, dit heeft te maken met de verbening van de heupkop, die kan je daarvoor nog nauwelijks goed zien, en daarin zit nogal wat verschil... Maar maandag duidelijkheid! (en daarna weer rust hoop ik voor jullie!)

Hier eindelijk weer op poten na een slopende week! Tijdens het rijden naar mijn eerste nachtdienst valt stukje bij beetje mijn auto uit, dynamo stuk, dus na nachtdienst eerst met de auto naar de garage, na mijn tweede dienst was Tom ziek thuis van het KDV en al met al kwam er weinig van slapen als ik thuis was want om het 1,5-2 uur moest hij drinken en was op geen andere manier te troosten... Zaterdag vrijgezellenfeestje... leuk maar vermoeiend!

Nu alles weer wat rustiger, maar moet wel nog wat bijkomen, morgen weer lekker thuis met Tom, kijken of hij bij mij kv wil drinken, want van afbouwen komt het zo ook niet!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank je wel Mariss. Ja dat dacht ik al. Eerst is het vooral kraakbeen en daarom is het nog niet op foto te zien. Het maakte me verder ook niet uit , foto of echo, maar toch wel graag zo snel mogelijk en niet nog eens een dikke 3 weken wachten!
    Ga je de bv afbouwen?
    Klinkt ook druk meid.. Denk om jezelf he!

7. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Lindaa wat een toestanden!

Ja Sam, de poging om er 1 af te halen ben ik nu zo'n 3 weken terug mee begonnen... Maar met diensten tussendoor werkt dat niet echt! Ook omdat Tom het tot nu toe vertikt om bij mij kv uit een fles te drinken! Hij drinkt ( met de nachtvoedingen er bij) nog altijd 7x... en dat wordt me wat te veel, Hij eet ook heerlijk fruit en avondeten, maar dat helpt niet voor het minderen blijkbaar! Alleen brood weet hij niet echt wat hij er mee moet, sabbelt en stopt het in zijn mond, deels gaat het er in en de rest zit overal!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOh dat is fijn. Jildou neemt nu hier de fles ook van mij! Daar ben ik wel blij om.. Maar we bvén nog ff door ;) ..
    Maar jeetje 7x! Jildou zit op 4! Soms wat meer, maar meestal 4.

9. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ja het blijft een enorme zuipschuit, drinkt enthousiast gewoon flessen van 200 cc! Ben wel blij dat ik me nu niet meer druk hoef te maken over of ik wel genoeg heb gekolfd... en op mijn werk lekker een sessie minder, maar de bv hoeft er van mij zeker ook nog niet uit hoor! veel te gezellig (maar dan met name 's nachts, overdag heeft hij het vaak ook heel druk met ineens vanalles bekijken, zootje dus als je even niet oplet!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja dat is erg herkenbaar ja ;) ! Alleen hier hoef ik s nachts niet meer :D ! En moet zeggen dat ik dat ook wel heeel fijn vind. Het liefst geef ik s ochtends de eerste heerlijk liggend in bed :D ! Fijn moment!

11. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Lekker genieten! Maar zelf met nachtvoedingen is het ook goed vol te houden hoor... al zou ik er graag vanaf zijn!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh jawel, daarna gewoon lekker verder slapen :D !

13. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Zo kinderbedtijd! Morgen lekker relaxed dagje! Wie weet kom ik weer eens even aanwaaien, maar ik hoop op droog weer ik moet hoognodig weer naar buiten! Alvast trusten Sam!

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden!

ik ga mn bedje in, en duimen voor een hogere temp morgen! ;)

liefs rebbel

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden,

mijn temp is gestegen van 36,8 naar 36,9.
    het is niet veel, maar omhoog is omhoog! ;)

ik moet weer werken vandaag, dus tot vanaaf!

liefs rebbel

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedmorgen iedereen!

Hier weer uit bedje weg gerold!
    Rebbel, fijn dat het toch weer ietsje omhoog is!
    elke kleine beetjes helpen ;)

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Lindaa, wat een verhalen zeg!
    @Sam, fijn dat je en andere doorverwijzing kan krijgen.

Groetjes Jooze

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Linda wat "fijn" dat je nichtje niet zwanger is...

He Mariss, dat is weer een tijdje gelednen.. Jij hebt het ook lekker druk zeg.. Rustig aan :). Wel jammer dat Tom nog altijd nachtvoedingen heeft, heeft het echt nog nodig of is het meer "mamahonger"?

Hier wel een goede nacht gehad, hij wordt alleen wel vroeger wakker dan hij eerst deed.. Het is nu iedere dag tussen half 7 en 7... Wij zijn niet van dien ochtendmensen hihi dus dat is even wennen.. maar ach ben al zo blij dat hij weer normaal slaapt..

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ben benieuwd! Spannend... Wij deden het altijd met ovutestjes.. gaan we bij een tweede ook maar doen, de frequentie is toch wel heel wat minder geworden dusse je moet natuurlijk wel zeker weten dat het het goede tijdstip is hahaha

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen,
    vanmorgen weer wakker worden van een gillend (van plezier) meisje!
    die nu alweer lekker ligt te slapen.
    Tis toch bij tijden nog wel een slaapkopje hoor!

Ze begint kwa karakter nogal te veranderen. Hoe goed ze haarzelf eerts kon vermaken, zo vraagt ze nu steeds om aandacht. Reageer je even niet dan begint ze te mopperen en huilen.....
    op de creche zeiden ze het ook al!

Vanmiddag op kraamvisite bij een collega wiens kindje bijna 3 maanden in het ziekenhuis heeft gelegen en nu eindelijk thuis is.
    Hun kindje had een gat in het middenrif waardoor de inhoud van de buik was verplaats naar de borstholte.
    Middels een operatie is alles weer op de juiste plek gezet.
    De longetjes waren door de verschuiving van de ingewanden niet volgroeit en het hartje zit aan de verkeerde kant. Gelukkig is hij nu van de zuurstof af en gaat het stukken beter. T'was wel spannend hoe het zou gaan na de bevalling, er stond een heel medisch team klaar om het kindje op te vangen na de geboorte om het gelijk aan een long/hart apparataat te leggen.

@rebbel: Duim*Duim dat die temp hoog mag blijven! :)

Deel Deze Pagina