hoi dames, ik heb 1 maand ovu testen gebruikt en het heeft niks geholpen...de maand erna ben ik wel zwanger geworden maar toen hebben we rond de eisprong het 4 dagen achter elkaar gedaan hier wel een goeie nacht gehad.... spannend hoor...temp wat omhoog rebbel... geen bloed geeft moed!
He Liesje, maar het is natuurlijk sowieso zo dat je maar 20% kans hebt om zwanger te worden wanneer je vrijt op de goede dagen.. Ik dacht altijd dan weet je in ieder geval dat je in de goede periode zit . Jij hebt dat Smeppen toen toch gedaan?
Hier heeft hij dat bij vlagen ook nog hoor Jootje, dan kan hij 5 minuten met iets spelen en is het alweer zat.. niets is er goed dan. Dan moet ik echt bij hem gaan zitten en m bezighouden.. geen idee waar dat aan ligt eigenlijk.. wauw knap he dat ze dat allemaal kunnen tegenwoordig, komt het weer helemaal goed met dat kindje?
yep klopt en het heeft bij mij wel gewerkt! maar goed als er een volgende keer komt dat we bewust weer zwanger gaan worden dan ga ik geen ovu testen gebruiken gewoon maar sexen als beesten
doe mn best hahaha, maar hier ook nog niet officieel de kogel door de kerk hoor.. Het is meer dat hij ziet dat die kleine alleen maar leuker en makkelijker wordt naarmate hij wat groter wordt dus dat geeft hem hoop zeg maar Joh jij hebt eisprongen door de pil heen, komt goed hahhaha (grapje hoor!)
nou mannetje vind het ook steeds leuker want het is steeds meer een persoontje tja ik voelde vorige week heel duidelijk een eisprong....raar he en ik heb de pil gewoon geslikt en geen eentje vergeten of te laat ingenomen
Goedemorgen dames. Rebbel, spannend, ennn? Mariss er lekker uit meis! Hier weer vroeg. Arme Jildou wilde nog qwl even slapen, maar ik moet straks werken! Kan haar niet zonder voeding weggbrengen. Hoe doen jullie dat bv moeders? Geven jullie de kleine drinken voordat jullie weggaan? Of in een fles. Het kost hier altijd zoveel tijd die 2e kant... Hoelang zijn jullie bezig? _________________ Dit had ik dus op zw na mk geplaatst.. ach t was vroeg
Ben benieuwd wat hij van de zomer zegt! Erg vreemd idd... wel even in de gaten houden.. misschien ben je nu wel zwanger hihi
nou ik heb wel een paar symptomen maar misschien beeld ik het me in dus ik moet 'gewoon' wachten tot maandag ik ben ook benieuwd want hij had me wel beloofd om te zeggen als hij er anders over dacht en anders kaart ik het zelf deze zomer wel aan ik mag toch weten waar ik aan toe ben toch?
rebbel super zie je heb ik toch goed geblazen ik heb niet alles gelezen jeetje wat gaan jullie hard zeg