ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oh leuk de dame die MT gemaakt heeft mailt me nu of ze de foto ook op haar site mag gebruiken.
    Leuk hè!

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Rebbel met de MT ben je veel meer in balans. De ringsling draag je op je heup. Ik vind die zwaarder. Maar die is wel snel dus ik gebruik die bij school veel.
    De MT kun je ook goed gebruiken als je het bos in zou gaan ofzo. Vooral als je gaat rugdragen, dat voelt gewoon als een rugzak dus dat hou ik wel een tijdje vol.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jaron jij ook gefeliciteerd hoor :D
    Jenny mooi hoor! Volgens mij vind Jaron dat ook ;)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oooh verwijsbrief binnen. krijg of meteen uitslag of binnen 2 weken van de ha... ben benieuwd!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dat is mooi Sam!

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi pipo! :D

@jenny: oke, thanks voor de uitleg! :D

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo moet onverwacht nacht doen vandaag en morgen! Onze vbaste nacht is gevallen...dus ik mooi inspringen! :( hoop dat ik het kan volhouden, pff van 21u tot 7u 's morgens...dus morgen en zondag zal ik er hoogst waarschijnlijk niet zijn...:(

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Oh ja, vanmiidag is ongi doorgekomen...dus 1 dagje later, dus nog zo geen gekke periode...dus zo onregelmatig zal hij niet zijn...mooi, nu gaan we er weer volop tegenaan...

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heh balen pipo! :(
    werkze dan maar...

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Vorige keer niet veel, door vermoeid te zijn en verhuis zat dan ook in de kleren, en vooral in manlief zijn rug :(

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jammer, maar wel fijn dat je nu weet dat je weer regelmatig bent! ;)
    hoppaaaaa! :)

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Nu 2de keer ongi na BV, dus nu zal baarmoeder weer volop zijn werk kunnen doen ;)

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo ik ga me wassen en dan nog heel even genieten van kindjes en dan gaan werken! :(

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Jenny mooi hoor en Jaron vindt hem blijkbaar ook erg leuk, mooie foto van jullie!

Pippo succes met de nachten! en daarna zet hem op!

Rebbel ik houd mijn vingers gekruisd! Succes bij de ka, eindelijk rust straks!

Sam ik hoop dat je meteen uitslag krijgt, wij wel steeds bij de echo's...

Alle vermaandkindjes.... gefeliciteerd! wat worden jullie groot! (en wat gaat het snel!)

Hier alles weer wat rustiger, ben nog erg moe, mannetjes allebei ziekjes en hebben veel liefde nodig zullen we maar zeggen ;) Maar lekker weekend nu! Daarnaast ben ik voor het eerst weer ongi... :oops: had ik nog niet echt op gehoopt! Ofwel a 3/4 uur voeden is ook niet meer genoeg... Voorlopig hier alleen geen tweede, niet dat die niet heel welkom zou zijn, maar het is heel even te veel van het goede... We genieten op en top van ons mannetje, maar het is wel erg druk met alles er bij... dan liever alle aandacht even voor Tom en dan zien we ergens in 2010 wel weer... (kriebels zijn er wel hoor zeker als ik zo'n lief klein popje zie van collega's...)

Tom heeft weer wat bijzonders hoor, hij is heel sterk in zijn benen en "rupst" de kamer door!

Goed weekend allemaal!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.
    Hmm jammer Pippo, maar fijn dat het wel allemaal op rit is! Werkse, balen zeg :( !

Mariss: Hier ook zo hoor; we zien volgend jaar wel weer! Hier ook lekker genieten van onze meid! Geeft de burger moed dat we meteen de uitslag krijgen. Zou fijn zijn!

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen!

@mariss: heh wat balen dat alelbei je mannen ziek zijn! beterschap! kan me voorstellen dat je nog niet op je ongi zat te wachten, zeker als je noggeen 2e wilt.

hier alles nog hetzelfde, afwachten dus.

liefs rebbel

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Aan de ene kant natuurlijk jammer dat je niet zwanger bent maar toch ook wel lekker dat je lijf kennelijk wel weet wat het doen moet en toch redelijk de cyclus weer op pakt. Zet hem op volgende maand!

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik word al moe als ik het lees. Veel sterkte. hopelijk trek je het allemaal en stort je nadien niet in.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Och meiden ik zit er nog helemaal vol van.Ik ben gisteren naar de musical van Joseph geweest. Wat is dat waanzinnig zeg! Ik heb zo onwijs genoeten. Ik zit nog helemaal na te genieten. Zijn er meer mensen geweest of die nog gaan?

Deel Deze Pagina