ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden! :D

@bengeltje: heel veel succes morgen meid! ik zal aan je denken!

@jootje: ooow wat spannend! :D

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jootje, spannend hoor!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jootje spannend zeg :D !

Rebbel, wie weet ;) ! En anders nieuwe ronde nieuwe kansen ;) !

En verder.. uuuhh... :oops: Ja hier ook nog vergeetachtig ;) Al wordt het niet minder..

Hier verder lekker dagje. Jildou is net weer naar haar buik gedraaid! Het wordt wel wat ;) ! Al zat ik daar ook niet over in hoor ;) !
    Ik zal nog even wat was opvouwen. Want er ligt nogal wat..

Bengeltje: Sterkte morgen! Komt wel goed, veel dingen lossen zichzelf straks wel op. Nog niet te veel over nadenken. Maar snap wel dat je het doet hoor ;) Controlfreak ;) !

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahahaha ja echt wel controlfreak maar denk dat iedere moeder dat wel heeft toch hehe maar wel vervelend dat ik er over nadenk maar goed nog ffkes en dan lig ik er

komt vast goed daar gaan we voor

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Vast wel!

Nog paar uurtjes en dan weten wij hopelijk ook meer. brr spannend..

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: ik hoop het meid, het zal vast allemaal meevallen! ;)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Laten we het hopen!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dat moet gewoon! ;)

zo meiden, ik ben er vandoor!
    ik ben stik zenuwachtig voor morgen, dus duik er op tijd in en dan hoop ik dat ik een beetje kan slapen!
    toen ik net mijn kleine ventje in bed legde, ging ik boven hem hangen en zei tegen hem dat we ze morgen in nijmegen een poepie gaan laten ruiken! als antwoord kreeg ik een grote glimlach, stak zijn handjes uit en trok mijn gezicht naar zich toe voor een dikke knuffel! :)
    net of hij 't helemaal begrijpt! ;)

duimen jullie voor ons? dat hebben we wel nodig!
    ik laat jullie morgen wat weten..

liefs rebbel

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Als jij voor ons duimt ;) !
    Komt goed meid. Milan doet het super!

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    tuurlijk doe ik dat! ;)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    TOppie!

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi allemaal,

Oei ik heb wel alles bijgelezen, maar ook weer veel vergeten (foei)

Natas, wat een leuke foto's joh

Rebbel. spannend van je temp!. Ik duim voor je. Heel veel succes morgen in Nijmegen. Het zit vast allemaal helemaal goed

Sam, jij ook veel succes met Jildou's onderzoek.

Hier gaat alles goed. Isis kan heel goed tijgeren en sinds vorig weeksnd kan ze los zitten. Ze is helemaal trots als ze zelf zit! zo schattig. Ze is bezig met het krijgen van tanden en dat is eigenlijk wel een drama. Slecht slapen, heel veel kwijlen en het ergste, ze wil helemaal niet eten. dat prikt denk ik teveel. Ze drinkt alleen maar melk en pap. Ik hoop dat het snel overgaat want het is zo zielig voor haar. Overdag is ze wel heel vrolijk gelukkig

Veel liefs v Treintje

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    rebbel en sam jullie ook heeeeeeeeeel veel succes morgen en het zal allemaal echt goed zijn met de kindjes

nou thnx voor mijn sterkte wensen pff heb er nu de balen in geen zin gewoon hahahaha

najah morgen vroeg post ik nog wel ffkes

slaap zeeeeeeeeee

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    goede murgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen..
    Nou jA goed, hier wel lekker geslapen alleen weer een hele nare droom gehad over jildou en dat ze stopte met ademen echt niet leuk meer.. En ik heb ontzettend last van mn rug.. Nek gaat beter en nu daar weer last van. Kan Jildou amper uit bed krijgen.. Nou ja zal ook wel weer eens over gaan....Bengeltje en Rebbel succes.. Ik ga er zo ook vandoor!

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen!

Rebbel, Sam en Bengeltje heel veel suc6!

Hoe was het met je temp Rebbel?

Hier wat minder, weer erg pijn in mn voet.. ben zaterdag met het opstappen van mn fiets van de trapper gegleden..auw.. Morgen het gips eraf ben benieuwd..

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He bah Sam, wat een enge droom.... brrrr... balen van je nek! Succes nogmaals meis..

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

hier gaan de avonden en gedeelten van de nachten gewoon kl*te! Rihanna is 's avonds tussen 20 en 23 uur wel 10 keer wakker. Zaterdagavond spande echt de kroon....om half 1 's nachts heb ik haar er maar uit gehaald want mevrouw was helemaal overstuur....zetpilletje erin en eventjes bij ons in bed en rond 1 uur lag ze weer in haar eigen bed en half 2 is ze nog wakker geweest en daarna heeft ze eindelijk geslapen
    zoooo zielig en we weten niet waar het niet doorkomt... we vermoeden tandjes...ze had dit weekend ook een beetje verhoging
    gisteravond ging het niet veel beter, weer en zetpilletje maar ze sliep pas tegen 23 uur
    iemand verder nog ideeen wat ik hier aan doen kan?

sorry voor het egobericht.....

ik moet vandaag ongi worden na mijn vermeende eisprong van 2 weken geleden
    heb vanmorgen even getempt en temp is laag dus het ziet er naaruit dat ik gewoon ongi zal worden, beetje ongikrampen heb ik al dus het zal vandaag wel doorkomen denk ik

hier nog nieuws?

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    bruidje balen van je voet zeg...ben ook benieuwd hoe het is/gaat als je gips eraf gaat

sam, akelig hoor zo'n nare droom

rebbel hoe is het bij jou? nog spannend?

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Liesje, wat balen van je slechte nacht.. wat ik al eerder zei het komt mij erg bekend voor als een sprongetje.. die hebben ze nl met 8 1/2 maand.. Bij ons waren het ongeveer dezelfde klachten... Kan een paar weken duren als je pech hebt maar kan ook zijn dat het opeens weer over is.. Het kan natuurlijk ook van de tandjes zijn (of een comi), en veel meer dan dentinox en een zetpilletje kun je dan niet denk ik..

Nou laat die ongi dan maar komen..

Deel Deze Pagina