ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    BABYMEET

ZATERDAG 4 APRIL IN ZWOLLE VANAF 10.30 UUR OPEN INLOOP (zie dus maar wat jou goed uitkomt).

Ik heb genoeg slaapplekjes voor baby's. Heb 1 ledikant, 1 wieg en 2 campingbedjes.

Als iedereen iets lekkers mee neemt om te eten, dan zorg ik voor het drinken.

grote broers/ zussen zijn ook welkom!

Stuur een PB voor mijn adres. (en dan weet ik meteen wie ik allemaal kan verwachten)
    :)

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wordt vast gezellig Jenny! Jammer dat het zo ver weg is voor mij.. Wij zijn aankomend weekend in de Ardennen, met 27 volwassenen en 10 kinderen van 0-2 jaar.. wordt ook leuk :)

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Tja wat kan je er aan doen. het je niet laten frustreren. Klinkt simpel en dat is het volgens mij ook. Jaron hoeft nooit te slapen als hij dat niet wilt. Dus als hij 's avonds wakker wordt dan zit hij gewoon bij mij op schoot. Gisteren ging hij tegelijk met ons naar bed :)
    Als hij snachts wakker wordt mag hij bij ons liggen. Ik voed hem eerst en dan mag hij bij manlief op de buik slapen. Meestal is hij dan met een half uur weer vertrokken. Voordeel is dat het ons niet frustreerd en je kan zelf terwijl je met hem ligt nog gewoon wat dutten ipv zelf rechtop zitten.

Maar het nachtelijk geschreeuw, ontroostbaar huilen, vertalen wij hier idd als tandjes en dan geven wij ook een zetpil en chamodent.
    Succes!

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    leuk zeg! veel plezier alvast.

Waar woon jij?
    wordt de volgende meeting een randstad meeting? In juni ofzo?

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik woon in Dordrecht Jenny.. geen idee even kijken maar.. ;)

Thanx, zal wel lukken.. ben wel heel benieuwd hoe het gaat met al die kleintjes

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    tja we kunnen er helaas weinig aan doen, behalve hopen dat het gauw weer beter gaat he

tja ik zit nooit te wachten op een ongi maar ja het is wel fijn dat het nu komt
    maar goed tot nu toe nog niks maar we hebben nog de hele dag....

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    normaal slaapt ze lekker van 20 uur tot 7.30 de volgende ochtend
    nou ja...het zal vanzelf wel weer beter gaan...fijn is anders maar ja het is op dit moment zo

het zal vast wel weer beter gaan

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou sorry maar deze keer was hij er (weer) over begonnen terwijl ik me er juist over stil hou en er niet over praat
    ik krijg hier nou het idee omdat hij te pas en te onpas hier opmerkingen over maakt dat het alsnog aan mij ligt....terwijl ik netjes mijn mond dichthou
    kan het misschien verkeerd begrijpen maar ik voel me een beetje aangevallen terwijl ik er juist niet over ben begonnen

nou ja laat maar.....

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    het blijft lastig he.. kan me goed voorstellen!

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja zeker....en ik begin er echt niet over en elke keer dat het op tafel komt dan is hij erover begonnen, meestal met een achterlijke opmerking erover

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ja precies, tja dan wordt het moeilijk om te vermijden... hier een beetje net zo.. dan zegt hij wat en hebben we het er opeens toch weer even over.. terwijl ik dacht laat het maar even rusten

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik doe het op moment zo dat als hij erover begint dan ga ik er niet eens opin....dus ik laat het gewoon rusten

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mariss, dank voor het compliment!
    Ik vind op dit moment ook veel meer babies mooi dan vroeger, zal vast iets hormonaals zijn of omdat het nu herkenbaarder is. Maar ik vind ook wel es een baby lelijk hoor, hahahaha. Op het KDV zit er eentje, een lelukkurdje maar wel een heel lief lelukkurdje.

Nah Inez, da's ook wat : kun je al niet naar de meeting komen in Zwolle, zit je die zaterdagmiddag ook nog es in Almere! (pssst..... nou vind ik Almere al niet mooi, ben destijds hier komen wonen omdat Chris co-ouderschap had en zijn meiden hier 50% woonden.......... maar het centrum en de Markt vind ik al helemaal vreselijk. Gelukkig wonen wij helemaal aan de rand, tussen het Gooimeer en een klein bos in).
    Fijn dat Alyssa weer goed doorslaapt.

Treintje, ook thnx!
    Wat zielig dat Isis zo'n last heeft van het tandjes krijgen, ah goshie. Gebruik je iets als Dentinox?
    Leuk is dat hè, als ze zo trots zijn omdat ze iets kunnen. Heeft Danique ook met het tijgeren, geweldig vind ze het. En op het KDV zetten ze haar wel eens in een stoffen band om te zitten, ook helemaal goed. Laatst kwam ik binnen om te voeden rond broodjestijd en toen hadden ze haar bij de anderen rond de tafel in de kinderstoel gezet. Het kind glóm helemaal van plezier en trots.

Hè bah Sam, wat een nare droom weer.
    Hoe kom je aan die rugpijn? (betere vraag is natuurlijk nog : hoe kom je er vanaf).

Liesje, jij gebruikt toch wel al Dentinox? Veel meer tegen tandjes kun je niet doen ben ik bang. Misschien alleen nog iets te bijten geven, een gekoelde bijtring of een vochtig koud washandje.
    Als het een sprongetje is, daar kun je helemaal niets tegen doen behalve blijven ademhalen :D. Danique slaapt 's nachts op dit moment gelukkig goed, nu met de zomertijd kwam ze vanmorgen zelfs pas om 07.00. Maar zij wil haar slaapje aan het einde van de middag een paar dagen niet meer doen terwijl ze bekaf is. Dan haal ik haar er maar weer uit en zet d'r beneden, maar de ruk naar de voeding van rond 22.00 is dan natuurlijk weer veels te lang.

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja ik gebruik al dentinox maar de laatste paar dagen helpt het niet echt
    normaal slaapt ze lekker van 20 tot 7.30 maar helaas nu niet meer

fijn dat danique wel goed slaapt!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    sorry ff ego. Hele ochtend in het zkh doorgebracht: half 10 echo, leek goed zei de arts. Was ik haar blij aan het aankleden, komt hij weer aan; wil toch dt er nog even een foto wordt gemaakt, nou toen voelde ik de bui al hangen en idd.. meteen door naar orthopeed. En ze heeft links een kleine afwijking. Daarna moest ik naar de instrumentenmaker en heft ze er meteen 1 gekregen.

Natas; zere rug: Nou ik weet het niet hoe ik er aan kom. ik dacht een spier verrekt ofzo, maar wordt nu wel pijnlijker. Kan amper Jildou tillen. Zit net onder mn schouderblAD zeg maar..

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ben blij dat ze mooi op tijd gekomen zijn...deze maand kon het toch niet gelukt zijn, want manlief en ik waren nogal pertotal van verhuis enzo...en manlief met de pijn in rug, komt niet goed dan...;)

Volgende week vliegen we erin...manlief gaat naar kine, en rug is al vele beter! :)

Zo nachten zijn achter de rug...waren nogal zwaar..had dan enorm last van de rug...nu nog steeds wat moe...maar vanavond wat vroeger in bedje kruipen...woensdag terug werken...

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ooh trouwens.. ik heb het verteld van hoe t gegaan is met de afspraak: nou de arts was woest, maar goed dat ik me rotgebeld heb, want babys moeten elk moment van de dag langs kunnen komen zei hij. Heeft meteen klacht ingediend en ik kon dus nog 3x dat verhaal doen ;)

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah Sam, meid wat balen....... dus toch een spreidbroekje. :(
    Het blijft jullie ook niet bespaard zeg, jeetje. Vind dit echt heel rot voor je! Is er een indicatie gegeven hoe lang ze het aan moet houden?

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, heeft ze een spreidbroekje aan? Wat jammer! Heeft ze al niet genoeg genoeg meegemaakt! Veel knuffels! Hoe reageert ze?

Heb ook last van de rug...tis niet normaal (is begonnen tijdens nacht te doen)...eens naar kine gaan, Sam?

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Goed dat die arts verder is gegaan met een klacht indienen, het was ook van de zotte!

Deel Deze Pagina