ik hoop dat je gauw wat duidelijkheid krijgt over Milan...pfff die onzekerheid is niks hoor wanneer moest je ook alweer ongi worden?
He meiden ik kreeg geen mails meer heb dus ook geen idee welke pagina ik ben gebleven! Ik heb vandaag maar ff een controle onderzoek op mijn boobies gedaan omdat ik er toch last van bleef houden en er is gelukkig niets aan de hand ! Hubje vond het maar raar om een andere man aan mijn boobies te zien zitten hahaha! En er was oon een assistente dat met mijn hubbie ging sjansen hoezo aso! Vanmorgen kreeg ik te horen dat mijn neef (de verslaafde) is opgenomen met spoed! er bleek gisteravond iets gebeurd te zijn met zijn ex vriendin en hem, en heeft toen zelfmoord proberen te plegen! hij heeft 20 stuks aan Tambocor (harttablet!) ingenomen! Ik heb begrepen dat zijn harttime nu niet meer omhoog wil (er is blijvende schade aan het hart opgetreden!) en heb ook gehoord dat er psychiaters enzo bij te pas zijn gekomen, maar dit is geloof ik standaard bij zelfmoordprobeersels! Ondanks dat hij extreem fout is met wat hij allemaal doet en mijn opa aan doet, vind ik dit natuurlijk super erg! dit gun je niemand! Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar geloof dat kim (zijn ex) hem de hele avond heeft lopen jennen, en uitdagen en treiteren.. en bedreigingen geuit over de kids! Nou hij mag dus vandaag niet naar huis omdat dat hart niet meer normaal te krijgen is! hoe en wat verder weet ik ook niet!~ Morgen moet chell naar het cb! ben erg benieuwd! Ga nu maar ff met de was bezig!
Rebbel; ach ook niet de dag die je had gehoopt! Hoop dat jullie ook snel uit de onzekerheid zijn! Lindaa: jeetje ook weer heel wat gebeurd zeg. Succes morgen op cb.
hey lieve meiden, dank jullie wel voor de lieve reacties, ik heb even geen puf om overal op te reageren... ik weet dat er nog niets duidelijk is, maar het steeds weer zo'n teleurstelling en nu begin ik toch weer onzeker te worden en zit er weer even helemaal doorheen... maar dat zakt wel weer denk ik.. alle twijfels beginnen weer toe te slaan op deze manier. ik heb de ass. van de ha gebeld en de ha belt mij op als hij de informatie binnen heeft, hij heeft ons namelijk gewaarschuwd dat we niet allemaal onderzoeken moeten laten doen om maar dingen uit te sluiten, maar alleen als er harde verdenkingen zijn. en dat is wel wat ze nu willen doen, dingen uitsluiten. op die manier heb je kans dat ze steeds een kleine afwijking vinden die ze bij iedereen kunnen vinden, maar dat dan weer niet naast zich neer kunnen leggen en we zo dat hele traject door moeten. dus ik wil graag nog even zijn visie op het hele verhaal. ik ga even badderen meiden, proberen wat te ontspannen. liefs rebbel
Ach Rebbel, begrijpelijk hoor! Valt toch weer even tegen zo. En idd niet vergeten een academisch zkh is gek op onderzoeken hoor! Je kindje is geen proefpersoon!
Rebbel, meid wat een tegenvaller! Tuurlijk ben je hierdoor even uit het veld geslagen, heel goed dat je je huisarts er bij betrekt, zeker omdat die al eerder zijn waarde heeft bewezen! Dikke knuffel voor jou en je mannen, maar de beste knuffels komen van Milan denk ik... Sam mooi hoor dat je het positieve er uit weet te halen! Een xtra handvat hoe kom je er op!?! Ook dikke knuffel voor jou! Lindaa ik zou niet graag in je schoenen staan meid, wat een gedoe! Daarvoor heb ik veeel te weinig geduld, ik zou al meerdere keren ontploft zijn... Liesje ook hier onrust in de nacht, na de verkoudheid met om de twee uur drinken heb ik daar een eind aan weten breien en nu wordt hij soms wakker zonder dat we begrijpen wat er is.... Speentje, nee, luier, nee, drinken, nee, brullen! En ontroostbaar en na drie kwartier is het ineens klaar... Ik snap het niet. Maar ja... Verder gaat het goed, hij schranst echt! Leuk joh!
Mariss: Ach ja, ik kan me er wel heel druk om maken, maar ik zie het maar zo: Je hebt kinderen met een beugel die jaren zit, Jildou heeft een beugel om haar heupen .. So what. Als zij er niet meer last van heeft dan nu, is het helemaal niet erg. En ze mag als ze wakker is ook heus wel eens even zonder dat ding. Ze hoeft m maar 20 uur om. Dus als ze eens een kwartiertje in de box ligt zonder dat ding, kan dat ook prima. Het komt wel goed. Liever dit, dan een hartritmestoornis hoor En nu ga ik even spammen ! Met zo'n vrolijke meid komen wij de tijd wel door toch ! Ik vind het trouwens knap dat je nog steeds bv geeft. Poeh wat een zuipertje is Tom ! Voel je je soms niet echt een koe? Hihi dat heb ik vaak in het weekend, dan kan Jil heel lang tussen 2 kanten doen.. Even drinken, klaar, uur later nog eens de andere kant.. HAHA loop ik halve dag met mn borsten bloot bij wijze van Ik merk aan Jildou dat ze eigenlijk helemaal niet veel zin meer heeft in hele voedingen melk. Denk dat ze straks ook gauw op 3 zit. Straks s middags wat thee met melk en een soepstengel of dergelijke als ze de volledige hoeveelheid potjes /zelf gemaakte hapjes krijgt..
Heerlijk lachebekkie Sam! Pippo, leuke foto's van Geno. Linda, jeetje wat een ellende meid. Rebbel, ik ga hard voor jullie duimen. Dat was 't even kort, ik moet naar m'n bed
Sam, wat sneu dat ze toch een spreidbroekje moet. Gelukkig lijkt ze er niet minder vrolijk onder. Rebbel, toch wel even slikken dat Milan wat onderzoeken krijgt. Ik hoop en duim dat jullie snel terechtkunnen en dat jullie snel duidelijkheid hebben over hoe en wat. Natas, m'n stiefbroertje en gezin hebben het zelf niet echt naar hun zin in het huis waar ze zitten. De Markt op zich vinden ze geloof ik prima, alleen zitten ze pal boven een bakker waar ze last hebben van contactgeluiden. Ze willen er graag weg, want ze maken door het lawaai van de bakker maar korte nachten.
Goedemorgen dames! Nou wat ik verwachtte vannacht is gelukkig niet uithekomen. Sterker nog, ze heeft nog nooit zolang geslapen. Half 9 lag ze er in gisteravond en half 8 wakker! Toch geweldig? Ik ben trots op haar
thanks lieverds! ik he gelukkig wel geslapen en nog even fijn met mannetje gepraat. hij zegt ook dat ik ook de positieve dingen moet horen die de arts zegt, zoals dat we absoluut niet in een ernstige richting moeten denken omdat hij het verder goed doet en dat ze de onderzoekjes daar nog even willen doen ter controle en kijken om er dan een streep onder te zetten! zij verwacht er ook niet direct wat uit en dat moeten we niet vergeten, ze was verder erg positief! ik dacht dat ik niet zwanger kan zijn omdat mijn temp naar benden was gegaan, maar vandaag is hij plotseling om hoog geschoten... liefs rebbel
ik heb een positieve test! heb net geprobeerd om er een foto van te maken, maar ik krijg hem niet scherp, het lijntje is licht, maar hij staat er zeker wel! WHAAAAAAAAAAA! EN DAT IN DE 1E RONDE!