***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d om 01.32 uur van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 3060 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM (Thomas Mark), ? gram en ? cm Mandje, 21 jaar, 1e kindje, bevallen ? augustus met ?w+?d van dochter ????, ? gram en ? cm, uitgerekend op 4 aug Croky, 34 jaar, 1e kindje, bevallen ? augustus met ?w+?d van zoon ????, ? gram en ? cm, uitgerekend 4 aug Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm AFSPRAKEN 21 aug: Mone cb 26 aug : Natas cb (wegen) 1 sept: Liesje cb, Natas cb (arts) 2 sept: Luna cb, Mone cb 11 sept: Inez cb 12 sept: Inez kinderarts De zwangeren kletsen hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
Natas mag ik een tip geven: WEL BEHANDELEN! Hier was het een reden waarom jaron slecht dronk. Verder ging de pijn bij mij steeds zeerder doen. Je kan dan ogm kloofjes krijgen end e spruw kan dan ook naar binnen slaan. Bij ruben ben ik 9 maanden aan het klooien geweest dus wij willen het nu echt de kop in drukken. Ik kan een boek schrijven over spruw dus als je tips enzo nodig hebt dan meld je je maar. (Als je wel gaat behandelen NIET om Nystatine vragen maar om daktarine orale gel. Maar ik zwicht nu bij een middel welke ik via Eurolac heb besteld. Gentiaan Violet heet dat. Oja en jijzelf kan dan Miconazol gebruiken. Dat is vrij verkrijgbaar bij de apotheek.)
Hallo dames, Leuk hoor dat jullie hier zijn verder gegaan, en ik lees al weer een heleboel waar ik nog niet over had gedacht! Ben lekker druk met mijn kleine ventje, dus veel reageren zit er even nog niet te veel in... wordt straks vast wat beter. Tot snel!
hoi meiden! @natas: mooie foto's! @liesje: wat vervelend dat je meisje zo veel huilt, ik hoop dat een osteopaat kan helpen, ik heb daar ook goede dingen over gehoord! en anders eisen dat de dokter je door verwijst, misschien heeft ze wel ergns last van... @treintje: ja Milan was ook te vroeg! hij heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen, maar doet het nu super! jou kleine meid ook? liefs rebbel
oh wat goed zeg. Succes morgen! Ik hoop echt dat er snel iets gevonden wordt want dit is echt hartverscheurend.
pffff doet me gewoon pijn dit te lezen. Fijn dat het na 3 dagen wel het effect had maar anderhalf uur.... vreselijk! Ik haal de 10 min nog niet eens! Trouwens deze methode hebben we wel bij timo gedaan toen hij 1 was. Hij kwam toen snachts weer regelmatig. Niet omdat hij honger had, maar gewoon even gezellig borst drinken. Nou me hoela, ik werd er knetter gek van. Dus toen zijn we hem alles gaan aanbieden behalve borst. Dus lekker op schoot, flesje water erbij, knuffelen. Nou de eerste nacht 1dd 1 uur gehuild, de tweede nog maar een half uur en de derde 10 min en sindsdien slaapt hij keurig door. Dus ik vind deze methode prima, maar dan net even anders en net even iets ouder.
hey dames, nou vanmorgen bij de osteopaat geweest..ik moet eerlijk zeggen dat ik hier erg sceptisch tegenover sta, maar ja als het kan helpen doe ik het ervoor. Ze heeft Rihanna helemaal nagekeken en ze had een verkramping tussen de dunne en dikke darm en boven haar heiligbeentje had ze een knik zitten en iets met haar niertjes en in haar schedeltje bij haar oogkasjes zou er iets niet helemaal goed zitten. Maw weer een heel apart geval...de osteopaat zei ook dit heb ik bij een babietje nog nooit meegemaakt... nou ja hebben wij weer! en met 1 behandeling redden we het ook niet dus over 2 weken terug komen en als er geen verbetering optreedt eerder terugkomen. Rihanna heeft de osteopaat trouwens wel beloond met een dikke vette poepluier
Dat sceptische kan ik me wel voorstellen. Ik zou dat in het begin ook hebben. Ik weet nog goed toen ik zo ziek was van de zwangerschap dat ik de homeopaat gebeld heb. Ik geloofde er niet zo in hoor, een pendel en snuiven aan een flesje enzo, maar ala je moet wat he. Maar verdraaid het werkte wel! Hoop dat dat voor Rihanna ook geldt. Wat heeft hij nu allemaal gedaan dan? Heeft hij er ook bijgezegd dat de klachten eerst kunnen verergeren omdat hij op die gebieden 'bezig' is geweest?
zij heeft de darmpjes behandeld, daar zou een verkramping zitten. er zou een knikje boven het heiligbeentje zitten, dat heeft ze behandeld, de niertjes en de oogkasjes.... ze heeft verder niet gezegd dat het erger kon worden maar juist dat we deze week in ieder geval wel een verbetering moesten gaan zien. Ze kon niet alles in 1 behandeling goed krijgen dus we moeten over 2 weken weer komen... Rihanna was weer een apart geval...ze had met het knikje boven het heiligbeentje nog nooit meegemaakt bij een baby...alleen bij volwassenen hebben wij weer....
Typisch weer he. Maar hoe behandelt ze dan? Massert ze? Of maakt ze gebruik van drukpunten? Die verergering is dacht ik alleen de eerste dag, daarna moet je inderdaad verbetering zien. Ben ik te voorbarig als ik nu al vraag of je verschil ziet?
Jeetje het is nogal een lijst zeg.. maar wel 'fijn" dat hij iets gezien heeft.. zou er ook sceptisch tegenover staan, anderzijds heb ik al zoveel goede verhalen erover gehoord.. fingers crossed!
Nee hij gaat rond liggen kijken als hij moe wordt gaat ie jengelen en dan is het tijd om hem in bed te leggen. Pieter wil me altijd wel horen, ook als ie op bed ligt, dus alles staat hier open om dat voor elkaar te krijgen
Zo nog effe een klacht over het cb..... Zouden dinsdag komen, werd ik maandag gebeld of ze ook donderdag mochten komen. Nou vooruit, vervolgens belde ze gisteren of ze de afspraak naar maandag konden verschuiven, maar die dag willen we bij m'n oma op visite gaan, dus zit niet te wachten dat ze dan komen. Nou of ze dan dinsdag konden komen, dus ik vroeg, zit dat dan niet weer te dicht op de volgende afspraak (2/9), o ja, dus nu komen ze alsnog donderdag maar dan 's middags.... maar eerst zien dan geloven...
Wat een gezeur zeg! Ik zou allang gezegd hebben 'laat maar' , het is dat hier mijn vriendin de huisbezoeken doet dus hier was het zelfs heel gezellig. De cb bezoekjes doe ik ook bij haar.
Oh wat suf zeg.Ik dacht dat wij Jaron in luiers maat 2 hadden. Die werden wat klein dus nieuwe gekocht, maat3. Gisteren waren ze op dus ik vroeg mijn man boven een nieuw pak te halen. Geeft hij mij een stapel luiers en ik zag het meteen: Dat is veeeel te groot! Oh wat suf zeg, heb ik dus gewoon een maat te groot gekocht. We zaten dus in 1 en hadden nu maat 2 nodig. Zucht... net dus snel naar het kruidvat gegaan om 3 pakken maat 2 te kopen. denk je dat je met een derde ervaren bent
volgens mij maakt ze gebruik van drukpunten ik moet eerlijk zeggen dat ze vanmorgen van 9.30 tot ongeveer 11.45 uur heeft geslapen terwijl ze om 11 uur de fles had moeten hebben maar dit komt heel af en toe nog wel eens voor. Ze heeft om 12 uur de fles gehad en ze ligt nu alweer te slapen na een poosje bij mij op de arm te hebben gelegen. ik vind het te voorbarig om nu al te zeggen ik zie verschil maar ik hoop er stiekum heel erg op