ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Sam - ooooh maar das ook een heeeeel ander broekje dan dat ik me voorstelde... Ik dacht dat het van gips was! ;)

En de periode is nog wel te overzien he...
    Ze lijkt er idd niet erg verdrietig onder ;)

Ischa komt hier op het forum aanwippen bedoel je neem ik aan? Of bij je thuis?

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh wat een lieverdje is Jildou :D . Wel zielig hoor zo'n spreidbroekje. Ik heb het zelf vroeger ook gehad. En bij Lucas viel gelukkig alles binnen de norm. Maar het is maar goed dat het bestaat toch?

We zijn vandaag naar het cb geweest. Lucas weegt nu 7305gr en is 68,5cm. Hij schijnt nog steeds onder de gemiddelde lijn te zitten maar hij doet het goed.

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Op het forum Wish. Ik werk 4 dagen en het valt nog steeds een beetje zwaar vandaar ik niet zo heel vaak hier ben :cry:

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje, Lucas doet t wel goed! Is zwaarder dan Jildou ;) Die was vorige week 6725. en 66 cm.
    Ach het lijkt wat sneu, maar goed, idd maar goed dat ze bestaan..
    Hihi deze foto hd ik gister ook al gespamd gister :p

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

He wat een nare situatie meid dat het niet goed gaat op deze manier... En je mag niet minder werken eerst? Langzaam opbouwen ofzo?
    Had het wel al begrepen hoor dat je hier af en toe langswipt! ;)
    Ik hoop dat je we je wat vaker gaan zien en dat het dus dan ook weer beter met je gaat...

Ik zit hier ook dat ik wat mailmoe ben... Zal ook nog wel wennen zijn aan alles...
    Korte berichtjes gaat wel... maar als ik veel berichtjes moet lezen of lange verhalen... dan zakt de moed me weer in de schoenen.... Zucht...

Hee meis.. Dikke knuf voor jou! Hopenlijk gaat het prachtige weer wat ons te wachten staat deze week je wat helpen!
    Ik ga denk ik lekker wandelen met Sven ;)

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tis een mooie foto! En idd Jildou is een schatje!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA dank je ;) Ze is een schatje! ons lachebekje!

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Lachen doet ze als de best ja hihihiih

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Rebbel, hoe reageerde mannetje? ;)

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Goedenavond Pippo! ;)

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey wish, alles goed met de kleine sven?

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hier is vanmorgen de wijkverpleegkundige geweest... Ze vond dat Sven er goed en gezond uit ziet dus dat zit wel snor zei ze... Ze heeft Sven even bekeken toen ze hem op schoot had en hij heeft een lichte voorkeurshouding naar rechts heeft ze geconstateerd.. Dat klopt idd ja hahah
    Het manneke is het er niet mee eens dat ik hem met zijn hoofdje naar links leg
    Ze had het erover dat wanneer Sven morgen boven de 4 kilo is hij naar 5 voedingen per dag mag... Nou vraag ik het me af of ie boven de 4 kilo zal zijn... maar oke..
    Hij zit net een paar dagen op 6 voedingen per dag eigenlijk... dus ik denk zelf dat ik dat nog beter even kan volhouden... Moet wel wat rust ook inzitten vind ik...

Hij heeft afgelopen nacht doorgeslapen van 23.00 tot 08.00 uur vanmorgen... Goed he?!?
    De wijkverpleegkundige vond dat in ieder geval wel heel knap van hem al.. Zo een klein ventje en dan al zooo doorslapen zei ze tegen Sven hihihi..
    En toen tegen Sven: Stoere vent ben jij!
    hihiihhi....

Morgen dus naar het CB... Ik moet dan naar de arts.. Dat is wel leuk... want toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter was zij mijn behandelend gynaecoloog in samenwerking met nog een gynaecoloog... Maar ik zag haar dus regelmatig. Ze heeft toen ook nog een baarmoederfoto bij me gemaakt... Grappig dat we elkaar dan zo weer zien
    Ik ben benieuwd.. Is toch zo een 8 jaar geleden...

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee Pippo...

Ja alles goed met de kleine Sven...

Hij slaapt zelfs snachts al super door... Gisteravond bijvoorbeeld... van 23.00 tot 08.00 uur... Naaaa super toch?!?

De wijkverpleegkundige zei vanmorgen tegen Sven: Stoere vent bij jij! hihiihih

En hoe is het bij jullie?

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Amaai, ons ventje sliep door rond 6weken, dus das zeker super! Maar ik gaf toen bv, jij ook?

Hier alles goed hoor. Ons dochter loopt laatste week school in oude gemeente en start dan 20april na paasverlof op nieuwe school hier in onze nieuwe gemeente! Hebben een huis gekocht en is 30min rijden van oud huis. Met zoonlief, echt een sloeber aan het worden he! Hij zit al alleen recht nu! Super! Eet en slaapt goed! Echt een droopy waar ik verliefd op ben! En dochter is super met haar broer! Op naar volgende zou ik zeggen! ;)

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nee ik geef flesvoeding... van dat poeder dus hahaha... en geen kunstvoeding... (oooooh ik had dat woord!) ;)

Aaah oke... nieuwe woning... Spannend!

Oooh wat leuk dat ie al recht op zit... en wat lief dat zuslief zo super is met haar broertje! Dat is mijn dochter hier ook met haar kleine broertje... Ze is zooooo supertrots!
    En die verliefdheid... die snap ik! ;)

You go girl for the next one! ;)

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Heb foto's geplaatst van zoonlief als hij alleen zit! ;)

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    We gaan er weer voor deze ronde! :) Manlief had vorige periode pijn in rug, wervels die verschoven lagen en door kine komt het weer goed...gelukiig want hij kreeg uitstraling naar been toe en als het bleef was een operatie noodzakelijk...dus gelukkig gaat het vele beter! :)

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, wow, zwanger. Gefeliciteerd meid. En wat een opsteker vandaag bij Neonatologie zeg. Dubbel genieten.

Tatty, leuk je hier te zien.

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo, ik ga gaan slapen! tot morgenavond! Morgen werken!

Slaapwel!

Deel Deze Pagina