HIHI, nou geloof dat ik daar meer last van heb Liesje ! Mijn man is wel stabiel... Wij krijgen nog wat als we er 3 hebben en ik nog voor een 4e wil (maar goed, dat duuurt nog jaaaaaaaaaaaren )
nou ik moet het hier eerst zien...ben in ieder geval nu niet zwanger want ik ben ongi geworden we zien het wel, ik kan het nu wat beter van afzetten
ow we hebben nu toch 1 mei de echo en intake, mannetje had in de week van 15 mei een project op zijn werk lopen en kon dan niet makkelijk vrij zijn! dus toch nog met 8 weken sam!
Jemig Jenny, dat is schrikken. Is er al meer bekend? Moet jouw man voor z'n werk ook wel eens naar het buitenland waardoor ook hij daar risico voor zou lopen? Rebbel, dat is toch best al lekker vlot dat je de echo hebt.
He meiden! Echt al lang niet geweest... schaamschaam Maar ik kom weer even snel aanwaaien. Nog nieuws hier?
Hotnews deze week voor Lindada: * Rebbel weer zwanger! * Jildou spreidbroek. * Bruidje haar voet uit het gips! * Pippo haar Geno kan al zitten ! Nog meer? UUhh vergeef me, als ie iets of iemand vergeten ben..
Deena blijft ook al heel goed zitten, alleen rollen doet ze nog niet. Met 3 maanden begon ze ermee, maar toen verloor ze opeens de interesse... Nouja, komt vanzelf. Staan doet ze ook al, al je haar ergens tegenaan zet, kan ze zelfs al los staan. En ze staat op haar hele voetje, niet alleen haar teentjes zoals ze in het begin deed. Maar het liefst zit ze.
Maar even vraagje over bijvoeden. Hoe hebben jullie het opgebouwd? Ik zit nu even op dit schema, maar ik wil het gaan uitbreiden en een bv gaan vervangen. 06.30 uur bv 10.30 uur bv 12.30 uur fruithap (4 maanden potje, gaat wel helemaal op) 15.00 uur bv 18.30 uur bv 22.30 uur bv
Ik ga er weer vandoor. Ik zit op een verjaardag en ben even aan het kolven/computeren. Maar ik ben klaar met kolven, dus ik zal me weer tussen de visite gaan mengen. Ik kom nu sneller weer langs!