ja precies vind ik ook... nou als hij zo wakker is zal ik het gelijk eens doen.. Hubbie zal wel zeggen.. die verklaart me echt voor gek, gelooft daar totaal niet in..
wij geloven daar ook helemaal niet in hoor, maar op gegeven moment weet je niet meer wat je moet doen en dan probeer je gewoon alles hoor wij geloven er nog steeds niet in maar het allerbelangrijkste is dat het helpt en waar het dan wel of niet door komt is niet van toepassing Rihanna slaapt nu al 4 maanden door en wij slapen dus ook goed
ja daarom, hij ligt nu alweer 2 uur te pitten.. maar ja niet zo raar als je snachts gewoon heel lang wakker bent.. Soms denk ik ook wel dat hij misschien overdag teveel slaapt, maar rond de 3 uur is toch niet overdreven?
dat zei iedereen ook tegen ons, ze slaapt zo slecht omdat ze overdag zoveel slaapt, nou daar is niks van waar hoor (vind ik) Rihanna slaapt nou ook nog 's morgens een uurtje 2 tot 2,5 en 's middags ook nog een uur of 1,5 en dan slaapt ze 's avonds van 20 uur tot 7.30 de volgende morgen
Wat goed Liesje dat optrekken in de box, leuk! Klinkt rampzalig Bruidje, kan me voorstellen dat je nu op je tandvlees loopt. Drie uur slaap overdag vind ik ook niet te veel, lijkt me stug dat het daar aan kan liggen. Waar dan wel aan, helaas ik heb geen idee. Tandjes, onrustig dromen?
al 9 maanden lang..? Ben bang dat hij sowieso al een slechte slaper is en dat die oorzaken het bij tijd en wijle nog erger maken... Nou het bed staat even anders.. ben benieuwd..
hey meiden! weet iemand van jullie een goede kinderzitje (voor) wat op alle vlakken veilig en goedgekeurd is? (niet dat ik michelle al op de fiets neem, maar kijk alvast rond voor de zomermaanden!)
ja de ontvoering is ook op tv geweest. Ik vind het wel heel dichtbij komen hoor. mijn man doet dus ook wel dingen voor deze man. Ook is er een collega-maatje van hem die elke keer korte periode's naar Jemen gaat. Hij is net dit weekend terug gekomen. Deze 'ontvoerde' man zit nu samen met zijn vrouw voor 3 jaar in jemen. Hij was zich altijd bewust van het feit dat dit kon gebeuren. Tja en dan gebeurd het je. Hij heeft zelf veel vertrouwen in de goede afloop (zolang er maar geen geweld bij gebruikt wordt he).
Ik heb nooit bv op schema gegeven. Dus ik ben fruit gaan geven wanneer het uitkwam en de borstvoeding er voor of er na. Soms vrij snel erna, soms pas na 3 uur ofzo.
aij even rustig aan doen dus. Van harte met 1 maand sven! Jemig, 1 maand alweer! Het voelt echt als gisteren dat ik je sms kreeg!
De zetpil opmerking snap ik niet. Je geeft toch alleen zetpil wanneer zij het nodig heeft en niet ongeacht of je vrij bent of niet? maar wat een knappe meid zeg! Ik zie Jaron dat nog niet doen hoor. Poeh, je meisje is wel heel rap opweg om geen baby meer te willen zijn zeg. laat haar eens even rustig aan doen! Ze is nog maar net geboren! (toch?)
Mijn man werkt bij Vitens, het waterleidingsbedrijf. Ik heb ervaring met kindivalt. We hebben het gebruikt bij Ruben omdat hij overprikkelt was. Wij konden eigenlijk amper de deur uit met hem want bij de minste verandering lag hij te stuiteren in bed omdat hij het allemaal niet verwerkt kreeg. Wij konden zijn gedrag al lezen. Soms kwam je op een verjaardag de kamer binnen en dan zag je die blik in zijn ogen al gaan. Dan wisten wij al dat het weer foute boel zou worden. Om hem meer rust te geven zijn we daar mee begonnen. het is dus duidelijk geen slaapmiddel! Want desondanks hadden we nog steeds wel gebroken nachten, maar hij kon wel de prikkels beter handelen. Nadeel van dit middel is dat het niet direct werkt. je moet het dus echt opbouwen. Wij begonnen dus vaak al een week van te voren als wij wisten dat we bijv een weekje op vakantie gingen. ik denk dus dat je met kindivalt niet in de juiste hoek zit te denken. Ik zou toch verder zoeken naar wat er is. Heb je al de algemene controle gedaan van longen luisteren en oren checken? En wat doen jullie snachts dan? Geef je hem desnoods een fles? Ik denk dus dat het een goede zet is geweest om de wijkverpleegkundige erbij te halen. Baat het niet dan schaadt het niet. ook denk ik dat het goed dat de hulp geroepen wordt voordat het hele gezin écht op het tandvlees loopt. Verder hadden wij toen afspraken gemaakt over hoe we de nachten verdeelde, zodat je van te voren wist wie er 'dienst' had. diegene probeerde het dan zo te doen, dat de ander door kon slapen. Ik zei altijd 'laten we in elk geval zorgen dat 1 van ons nog een goede nacht maakt, want beide wakker in de nacht levert ook niets op'. Sterkte!
ik zal het even uitleggen van de zetpil....de laatste 2 dagen gaat het slapen ook 's avonds beter, gisteravond heeft ze helemaal niet gehuild dus ik wil het nou zonder proberen ik snap dat het raar overkomt hoe ik het verteld heb...
ja ze wil echt heel veel doen....ze wil staan en optrekken ze is nog klein maar ze wil alles al wel doen en tja tegenhouden? dat komt in haar woordenboek niet voor