ja die heb ik ook, heb net de opening met een mesje wat groter gemaakt.. er komt af en toe wat uit, soms ook niets.. misschien dat die kleintjes anders zuigen...
ik zal thuis eens kijken hoe de opening er bij die van mij uitziet...ik heb niks open hoeven maken.... ik heb een paarse gekocht...jij?
Dat zal dezelfde zijn dan Ja die rottanden.. hoop dat ze even wegblijven.. nog even en hij heeft heel zn melkgebit al..
De tandjesstand bij Danique staat op 7 stuks Ik vind die tandenloze bekkies ook zo schattig, ik ga zaterdag m'n hart ophalen met het lege bekkie van Jaron Jenny! Ik wil wel even met haar naar de HA. Ze heeft namelijk een reepje 'vlees' wat vanaf haar lip via het tandvlees naar het gehemelte loopt. Niet erg verder, maar daardoor kunnen de voortandjes niet mooi tegen elkaar staan. Es kijken of daar wat mee gedaan kan worden. Ik ben Danique nu aan het leren te drinken uit een gewoon bekertje. De fles was hier geen succes zoals jullie weten, tuit lijkt het ook niet te gaan worden. Dan maar direct naar gewoon bekertje. Ze krijgt nog geen grote hoeveelheden zo binnen maar ik hoop over een maandje genoeg om 1 BV op te vangen op het KDV. Danique maakt nog geen enkele neiging tot staan. Wel heel veel tijgeren met tussendoor af en toe op handjes en knietjes staan 'wiebelen'. Ze begint zich in de box wel op te trekken maar houdt daarbij haar onderlichaam nog op de grond. Dit weekend gaan we daarom de bodem omlaag zetten.
nee je hoeft niets door te prikken. Ik zou er mee terug gaan. (heb ook rietjesbekers hier, al vind ik die nieuwe bekers ondingen. Ik heb dus nog oude rietjesbekers, maar die zijn niet meer te koop. heb destijds al ingeslagen, incl resvere rietjes.)
oh shit nou kun je hem niet meer ruilen! Ze doen er nl helemaal niet moeilijk over als je een slecht rietje te pakken hebt!
nee roep dat nou niet! Zul je zien dat vrijdagnacht de eerste tand doorbreekt! (en dan krijg jij de schuld haha)
bleeeeeeeh ik wil het echt niet weten dat jouw dame al zo groot wordt dat het bedje laag moet! Mén Jaron slaapt er ngo maar net 1 maand in. Wheee please zeg me dat Jaron nog heel lang heel klein blijft! Oh wacht, Rihanna was natuurlijk ook veeeeel ouder, ik geloof wel iets van 20 uur ofzo!
Jaron blijft nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang klein hoor ja Rihanna is maar liefst 20 uur ouder hihihi