ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Je moet toch iemand de schuld kunnen geven :)...... maar dan krijg jij geen tonijnsalada van mij 8)

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik zei het gisteren nog op een mijn weblog: ik heb hetzelfde als veel mensen met puppy's hebben. Bleven ze maar altijd zo!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja zeg, hoe zit dat dan...... Danique is een jonge blom vergeleken met Jaron en wij moeten dit weekend ook de bodems van box en bed al omlaag zetten!
    Tis nieh eerlijk :(

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    HIHIHI meiden,
    we kunnen het toch niet tegen gaan!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zonder gekheid, het gaat razend hard maar ik vind het geweldig leuk.
    Ik raak enorm vertederd bij pasgeborenen hoor, of bij ukkies van 12 weken die op het KDV voor het eerst komen. Zo lief, zo schattig.
    Maar nu gebeurt er meer, interaktie, contact. Super!

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Jaa ze worden ook steeds meer onafhankelijk!
    HIHI moet er wel aan wennen dat ze me niet overal meer bij nodig heeft!
    En hubje is nu helemaal weg van haar (was hij al, maar nu dat ze echt terugbrabbelt en speelt vind hij machtig mooi)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zooo, bijgelezen ;) ! Maar niet echt zinvol voor mij om nog ergens op te reageren..
    Ja Jenny: hoe houd je het vol ;) ! Ach de avond en ochtendvoeding houd ik nog wel vol. Maar ook dat geloof ik straks wel denk ik ;) ! Mijn tietjes weer van mij ;) ! Al houd ik het nu nog wel even vol hoor ;)

Verder Natas: Ik sluit me COMPLEET bij jou aan. Daar ben ik het helemaal mee eens.. Al mag het van mij soms wel wat langzamer gaan!

Verder hier inspectie gehad. Ik weet niet of er bekenden meelezen of wat dan ook, dus ik kan er nu nog niets over zeggen. Jullie horen het binnenkort als alles zeker is ;) !

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** BUDDIENIEUWS ***

Hoi hoi...

Bengeltje heeft me gevraagd om jullie het volgende even mee te delen:

Ze is afgelopen maand geopereerd aan haar neus en voet. Toen ze weer thuis was heeft ze een grote bloeding aan haar neus gekregen waardoor ze veel bloed is verloren. Ze is dus weer opgenomen in het ziekenhuis!

Zodra ik weer wat hoor, horen jullie het ook!
    Of Bengeltje moet zelf weer verschijnen ;)

*** EINDE BUDDIENIEUWS ***

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    mssn heb ik wat gemist, maar waarom de operatie dan aan haar voet en neus?

beterschapp en knuff bengeltje!

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat weet ik ook niet waarom ;)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whis: ik heb haar in mn msn.. ze is net weer thuis gekomen (ff met dr vriend gepraat op msn) ..

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oke... ik heb nog geen sms-je gehad... maar dan is het nu ook wel duidelijk ;)

THANKS!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gesprek met vriend van Bengeltje:
    ze zou maandag avond naar huis komen we waren opweg naar huis maandag avond om 7 uur toen begon het zo erg te bloeden dat we terug moesten en alles wat ze op de operatie kamer moesten doen met spoed op de eerste hulp is gedaan ze lag dus sinds maandag avond weer in het ziekenhuis
    ze hadden geen tijd om de ok klaar te maken ze hebben een arts uit een ziekenhuis 30 km verop meoten laten komen om te helpen
    *dus hebben ze haar zoveel pijn gedaan dat ze gewoon hele eerste hulp bij elkaar gegilt heeft maar dat begrijp ik wel..
    Ze is dus nu net thuis.. ipv maandagavond al!

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @lindada: dank je! :D

@liesje: wat goed van Rihanna zeg! :D

@bruidje: pfff... ik hoop dat het verplaatsen van het bedje helpt meid!

@tuitbeker: hier ook eentje die uit de tuitbeker drinkt, hij doet het nu helemaal zelf! en soms uit een gewone beker! :D

@bruidje: 8 tanden?! :confused: hier nog geen een! :)

@bengeltje: knuffel meid! hopelijk gaat het snel weer beter!

Milan heeft eindelijk door dat hij zich op zijn handen op kan drukken! heel goed dus omdat ze vinden dat hij wat slap is in zijn armen! :D hij kwam nu zelf sal een klein stukje vooruit met tijgeren! :D we hebben het bedje maar naar beneden gezet!

liefs rebbel

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gogogo Milan :D !

Hier ook nog tandenloos ;) Maar goed, ze is nog 'maar' een half jaar ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bengeltje komt morgen wel ff posten waarschijnlijk. Jullie krijgen iig de groetjes ;) !

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

Hier staan 2 tandjes klaar onderaan! Ik vermoed dat ze gauw zullen doorkomen....

Tijgeren doet hij nog niet, hij zit nog maar net sinds zondag helemaal alleen...maar hij doet al flink zijn best...:) Hij zwaait zelfs al naar kinderverzorgsters als ik hem ga ophalen na werk :) Om te zeggen 'ik ben weg met mijn mama'

Zo, morgen laatste dag school voor dochterlief, want na paasverlof start ze op nieuwe school! Lekker chocoladecakjes gebakken (de papa heeft het gedaan) voor de kindjes in de klas...en deze avond oudercontact gehad, maar alles was goed, ze is de beste van de klas...en verstandige en voorop in handelingen en denken en taal...maar dat wisten we al toen ze 6maanden was, want die praatte toen al (mama, papa,...)We zijn dus superblij met onze grote meid! Hopelijk komt ze snel los op nieuwe school, want ze heeft wel tijd nosig om kindjes te kunnen vertrouwen in haar buurt...

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hoe houd ik het vol? ik ervaar het niet als opgave maar als een intens mooi moment tussen mij en mijn zoon.
    Ik zou het vermoeiender vinden om naar de koelkast te lopen en melk in te schenken dan om te voeden.
    Tot een jaar krijgen ze bij mij volledig en daarna zien we het wel. Ik hou niet van peuters die bij moeders aan het shirt staan te trekken, dus ik denk dat het dan de ochtend en avondvoeding in bed wordt ofzo. Zo ging dat destijds bij timo ook en dat was prima. Dat was echt iets tussen hem en mij en niemand die er last van had.
    En als ik een dip heb? Ach dan kijk ik even bij de Super hoe duur kunstvoeding is en dan ben ik meteen weer om. (Alhoewel ik bij Jaron nog geen mentale dip heb gehad).

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    och wat een tegenvaller voor bengeltje!
    Het verhaal van Sam met de arts van 30 km verderop laten aanrukken snap ik niet helemaal maar dat komt nog wel.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    pippo spannend weer hoor zo'n afscheid. Hopelijk vindt ze straks snel haar plekje. Wel fijn dat ze zo'n geweldige beoordeling had. Altijd fijn om te horen!

Deel Deze Pagina