ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    De wvk is ook zojuist even langs geweest, en heeft michelle haar naveltje even nagekeken (die is gelukkig goed gekeurd!)
    Aangezien mijn vriend en zijn zusje beide spreidbroek hebben gehad, moet michelle nu voor echo..
    ook moeten we haar nu vaker van houding wisselen.. fles geven met links, aankleden en verschonen met links! (pfoe dat word wat voor mij!)
    Omdat ze een voorkeur heeft met haar hoofdligging, moeten we dit doen om een scheef hoofd te voorkomen! Verder was alles top! we kijken nog even een weekje aan wat de voeding verder doet!Over haar gewicht zat ze niet in, want ze vond haar lekker zwaar aanvoelen en erg helder! YEAAAHH eindelijk weer wat goed nieuws!

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Fijn Lindaa! Wel spannend zeg of ze een spreidbroekje moet.. even duimen maar!

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ja dat is het zeker! Heb er geen ervaring mee, maar ze zeggen dat het wel een zielig gezicht is!

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Lindaa

Ik ken een klein meisje die ook een spreidbroekje heeft gehad. Die had er gelukkig helemaal geen last van. Ze kon er zelfs mee kruipen!

Maar ik hoop dat het niet nodig is

Groetjes v Treintje

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ha Lindaa,
    Succes met de echo! Ik hoop dat alles goed is voor je... Maar zelfs als ze een spreidbroekje zou moeten is dat geen drama, ze zijn er dan tenminste vroeg bij (Je vriend heeft er immers ook niets aan over gehouden, toch?!) Tom heeft met 1 maand al een echo gehad en die was helemaal oke, hij heeft geen krimp gegeven, wel een fijne plas gedaan tijdens het onderzoek... Scheelt weer een luier was de reactie :)

Tja en een tweede.... Mag toch pas na een half jaar ivm KS, kan dus eerst rustig kijken hoe het te combineren is 4 dagen werken en het kleine mannetje!

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nee ik moet er ook niet gelijk vanuit gaan dat zij het nodig heeft! Ik heb ook begrepen dat mocht het nodig zijn het alleen een zielig gezicht voor ons is, maar dat zij er zelf geen last van zal hebben,,
    dan is dat in elk geval een troost!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Lindaa! Idd hebben ze daar zelf geen last van! Maar idd zielig gezicht is het wel!

Jeetje, morgen is Jildou al een week. Wat gaat dat snel! :( ! ;) HIHI eerst zit je te wachten en dan vliegt de week ineens om ;) ! Wij gaan morgen voor het eerst naar buiten :D ! :whistle: :D

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    weer een gigantische rotnacht achter de rug
    ik weet niet waar rihanna last van heeft maar doorslapen ho maar.
    eerst werd ze maar 1 keer in de nacht wakker tussen 3 en 4 uur, sinds dat ze haar prikjes heeft gehad wordt ze zoals afgelopen nacht om 1.10 uur wakker, vervolgens om 1.35 uur, 3 uur, 4 uur, 5 uur en uiteindelijk pas om 8 uur

kan me niet voorstellen dat dit nog van de prikjes kan zijn...
    het breekt me helemaal op...iemand nog goeie tips?

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    trouwens lekker Sam met Jildou naar buiten, wij liepen met 6 dagen ook al lekker buiten
    maar toen was het weer ook stukken beter en warmer als nu

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAA, t was omdat mannetje er gister niet was, anders had ik gister ook wel even naar buiten gewild. Maar goed, dan straks maar even lekker :D ! Al wordt het maar een klein rondje maar toch ;) !
    Wat vervelend dat Rihanna zo slecht slaapt. Bah.. Erg vermoeiend!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    maar geef je haar dan ook wel eens een fles?
    Het verbaasde me nl in je vorige bericht geen fles gaf maar alleen een speen.

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Liesje,

Het lijkt me idd net als Luna dat ze misschien toch honger heeft. Misschien moet je toch weer 1 nachtvoeding geven. Hoeft misschien maar eventjes. Isis heeft ook een tijdje doorgeslapen, wilde toen opeens weer 2 weken een nachtvoeding en slaapt nu weer door.

Wel balen hoor dat je zo vaak je bed uit moet. Is slopend

Liefs v treintje

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Misschien een groeispurt Liesje?

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEEY dames.. Even een vraagje aan de dames die borstvoeding geven... Wat voor anticonceptie gebruiken jullie?
    Ennuuh neej, ik heb nog geen plannen hoor ;) Maar moest er wel even overnadenken van de ha/ vk ... Vandaar.. Ik denk dat ik maar weer even aan de pil ga, maar kan dat wel in combi met borstvoeding?

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik neem geen pil maar ze raden aan om een mini pil te nemen tijdens borstvoeding...

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja, ik lees er verschillende verhalen over, vandaar!

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    je kan aan de pil, in combi met BV.. (weet ik van de HA)
    je krijgt dan een "speciale" pil..

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Treintje, is Isis nu al aan het draaien? En ook in de Pacco?
    Dat is snel zeg. En inderdaad balen dat je er hierdoor nu al moet ophouden met inbakeren. Hier bevalt het uitstekend, ik kijk nu al niet uit naar het moment dat wij moeten stoppen.
    Ik ga straks 3 dagen weer aan het werk, de dinsdag + woensdag + vrijdag...... tenminste, dat denk ik maar ik weet niet wat mijn ik-weet-niet-wie-manager denkt ;). Chris werkt (meer dan) fulltime. Danique gaat alle 3 de dagen naar de kdv (de enige oma die Danique heeft woont te ver weg helaas).

Mone, al de inschrijvingen gedaan bij de lagere school? Moet dat nu al? :confused:
    Ik mag wel es informeren of dat hier ook zo snel moet.

Hmmm Liesje, bij jou op je werk houden ze hun hoofd er ook niet helemaal bij :(
    Over KDV : persoonlijk zou ik het fijn vinden als 1 dag in de week familie kon oppassen, maar helaas dat gaat niet. Ik vind het wel goed dat Danique een paar dagen naar de KDV gaat omdat ze hier enig kind zal blijven. Daar kan ze dan veel met andere kindjes spelen en ervan leren.

Pippo, wij hebben nog geen sex. Van mij hoefde het zeker een week of 8 niet zo nodig, ik voel de knip nog steeds een beetje en ik vloeide tot in 7 weken. Chris 'knapt af' op het feit dat mijn borsten nu een voedingsmachine voor Danique zijn, en dat kan ik me ook voorstellen. Wij hebben er beide geen problemen mee dat we niet all the way gaan, we knuffen veel en hebben een heel intiem contact.
    Ik zou heel graag nog een kindje willen, maar Chris wil niet meer. Snap ik wel, gezien zijn leeftijd en het feit dat dit al zijn 3de is.

Linda, wat fijn dat Michelle lekker veel poepie in haar broekie had! :)
    Succes met al je houdingen wisselen naar links. Lijkt me raar om ineens alles met je andere arm te moeten doen. En succes met de echo!

Sam, je had vandaag schitterend weer om voor het eerst met Jildou naar buiten te gaan. Hebben jullie genoten?
    Ik geef BV en ga de pil slikken, heb het recept al klaar liggen. De Cerazette mag je hebben met BV geven.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    er is een mini pil die wel met bv samen kan. Die ene waat Natas het ook over heeft!
    Ik heb zelf het mirena spiraaltje. Bevalt goed. Die heb ik tussen ruben en jaron in ook gehad.

Deel Deze Pagina