Hihi nou weet niet of we dat gaan overleven hoor ! Jenny gelukkig kan ik je nog op msn vinden Ffffew ! Net weer even ondervonden waarom ik graag nog ff bv blijf geven ... Jil even een troostslokje geven!
Hahaha Jenny, nee in 6 minuten heb ik het nog nooit gehaald! Ik doe er meestal 30/35 minuten over, met heen en weer lopen mee gerekend. Die tijd kwijt zijn en de onderbrekingen zijn soms zwaar, maar wat ik vooral vaak moeilijk vind is het switchen tussen de kantoor- en de kinderwereld. Maar goed, het is prima te doen hoor. En het half uur wat ik straks in eigen tijd dan moet gaan doen is geen probleem, ik werk toch altijd langer. Mooie sloffies! Inez, vandaag is bewezen dat iemand best een klein-beetje-aardige-hork kan zijn Wat jammer dat je de CD nog niet hebt van de foto's. Enig idee wanneer wel? Lekker voor je dochter Pippo, vakantie!
Ja leuk! ik ook een paar daagjes verlof genomen voor haar! Maar wel 4 dagen werken, 2 in eerste week en 2 in tweede week...
Ik was er ook al een beetje bang voor dat ik niet meer kon posten, maar jawel. Nu ga ik een tonijnsalade maken!
Zet hem op Natas! Zoo dat is ook snel.. 6 minuten red ik ook niet btw .. Hoeveel kolf je dan? Ik doe er meestal bijna een half uur over.. Incl in en uitpakken ! Soms wat sneller..
2x 130 cc (zegt ze trots) 3 min per borst De pc wa snog aan het opstarten toen ik borst 1 al klaar had
haha ik zeg net tegen Ivo dat ik verwacht dat jij wel tonijnsalade mee zal nemen. Ik dacht dat Mone iets voor bij de koffie mee nam. Ik zal nog wat lekker brood kopen en misschien nog iets anders lekkers voor erop. (weet niet of Mone ook van tonijn houdt).
Pffff.. Nou Natas, ik wou ook dat Jildou ook zo snel kon drinken.. Die kan in een half uurtje wel 2 kanten, maar kan ook heeeeeel erg treuzelen ! Dan ben ik wel een uur bezig ...
electrisch. Nou was dit echt een persoonlijk record hoor. Normaal ongeveer 10 min per borst? Hum nee, met 20 min ben ik ook echt weer beneden. Dus zeg het maar. Hihi zo anders dan bij de andere 2 jongens. Bij timo moest ik zelfs op vrije dagen telkens kolven omdat ik anders te weinig kolfde. Nu kolf ik heel vaak meer dan dat hij drinkt (en het is niet bepaald dat hij weinig drinkt ofzo).
yep, maar dat konden ze alle drie wel. Vooral Timo dat was HAP DRINK KLAAR Ik kon hem niet duidelijk maken dat de borst helemaal alleen voor hem was en hij echt wel rustig kon drinken.
Tuurlijk kom ik weer aanzetten met m'n bak tonijnenprut Ow...... ik heb helemaal niet bij Mone gesjekt of ze wel van tonijn houdt Afbakstokbrood heb ik ook hoor Jenny. Nou, Danique heeft echt never nooit zo snel gedronken.