ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heh wat balen dat de laatste berichten weg zijn... :(
    maar kan gebeuren idd!

Milan is een beetje ziekjes, wat verhoging en gister een paar keer overgegeven, wel goede zin gelukkig!

we hebben de brief binnen gehad van nijmegen het is nu definitief 6 en 7 mei.
    we zijn er nog niet helemaal uit wat we doen, ik vind het een hele moeilijke beslissing.

liefs rebbel

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jemig, weer alles weg. Word er een beetje moe van. Vergissen is menselijk maar misschien kunnen ze bij wijzigingen in het vervolg eerst even een back-up maken? Dan heb je in ieder geval je oude database nog mocht er weer iets foutgaan. Is maar een ideetje hoor. Scheelt in ieder geval een hoop frustratie bij de gebruikers en misschien ook wel bij de beheerders.

Rebbel, beterschap voor Milan.

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Sterkte met Milan Rebbel.. kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt..

jemig wat balen zeg, weer alles opnieuw maken..

Hier begin ik een beetje te denken dat het toch eventueel misschien wel zou kunnen dat het in 1 x raak is.. heb zere boobs.. kon vannacht niet slapen, lig er alsmaar aan te denken..zo irritant.., heb ik een dipsticktest gedaan van sensitest.. zie ik echt een heeeeel licht streepje?!?!? Nu lees ik wel dat deze testen vaak vals posi aangeven.. maar het is toch raar.. Ik weet het ... ik moet gewoon nog even geduld hebben...;)

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oooh bruidje, spannend joh. Als het raak is, hoe staan jullie er beide dan in?

(ik heb ook even flink de balen van het forum. Voordeel is wel dat ik nu niets hoef bij te lezen).

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik zou het helemaal leuk vinden, mannetje zou wel even moeten slikken denk ik... maar goed ik zie wel.. het slaat natuurlijk ook nergens op al 6 dagen van tevoren testen... maar ik lag er alsmaar aan te denken en mn borsten deden/ doen zo'n pijn dus ik dacht.. kom ben toch wakker dan zal ik mezelf laten zien dat er niets is :)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha bruidje.. Ik ben errrug benieuwd :D !!

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    bruidje je bent gewoon zwanger joh heb zo idee

maar goed idd irritant dat alles weg is pfff een backup lijk me vrij handig als je aan zo site ga werken :S

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ik ook!! :D

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou hebben we beide zo idee sam let maar op komt goed :D

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zoo Bruidje, spannend hoor. Hoop voor jou dat deze test niet vals positief blijkt te zijn.

Meiden, heb een druk weekeinde voor de boeg, zondag verjaardag schoonzus, maandag verjaardag mannetje, vanavond visite. Ga dus nu eerst maar eens aan de poets.

Fijne paasdagen en tot volgende week. Hopelijk dan geen gekke dingen meer op ZSP.

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb mijn beklag eens even weer gedaan over de site...

Getsiederrie... Wij worden hier gewoon als een stel kinderen behandeld en zelf halen ze zulke streken uit...

Ze geven bijvoorbeeld ook aan dat 2 banners niet meer mag en dat daar een bericht over geweest is of je de 2e wilt verwijderen... Nou heb ik dat heeeele bericht niet gelezen en dus hebben ze zomaar mijn 2e banner verwijderd... De verkeerde!!!! grrrrrr...

En dan denk ik... Zorg nou eerst eens dat alles eens goed werkt! Dus dat mensen gewoon bericht krijgen van alle topics waar ze in meeschrijven waar een nieuw bericht in is gekomen... En zorg ervoor dat dit berichtje ook gewoon op tijd is!
    En ga dan eens de schoonheidsfoutjes aanpassen...
    Pffff.... prioriteiten stellen is ook een vak apart kennelijk!

Ooh en als iemand zich afvraagt of Wishgirl boos is...
    Nou boos is een groot woord... Maar Wishgirl is not amused! Dat zeeeeeer zeker niet!
    Wishgirl zit dan ook enkele dingen achter de schermen in beraad te nemen!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA, nou je kunt het ook overdrijven :) !!
    Ja ik zit er niet zo mee hoor. Het went al wel :D !! Wel had ik dat berichtje niet gelezen, dat is dan wel weer jammer, maar goed.. Ik heb er nu weer 1 ;) !!

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ach het zijn al die kleine dingetjes bij elkaar... en mijn hormonen zullen ook nog meespelen... Maar als ik me ga ergeren aan iets... dan blijft het...
    En dan komen die andere dingen er ook nog overheen..

En ik hou er niet van als ik betutteld wordt en dat idee krijg ik wel....

Ik vond voor de nieuwe site ZP altijd de TOP! Maar nu... denk ik dat de andere forums waar ik ook wel kom nu prettiger te werken zijn dan ZP...

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hmm dan mag je mij even uitleggen wat hier nu moeilijk is ;) !!
    De indeling van het forum is eigenlijk nog hetzelfde gebleven. Alleen wat meer/ duidelijkere reclame erbij. En verder je kunt onderaan snel je berichtje typen ;) !! Ik vind het prima :D

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

dat berichtje snel onderaan kon altijd al ;)

Ik vind die meldingen tussendoor een ramp! Je typt een bericht en dan ineens weer een melding met iets wat niet mag of dat je ergens op moet passen en dan moet je dus het bericht aanpassen en weer op bevestigen klikken...

Ben nu al een aantal berichten hierdoor kwijt geraakt en moet dan weer opnieuw gaan typen.. Dat was dus niet zo bij het oude forum...

En ik heb niet gezegd dat ik iets moeilijk vind he... Ik vind het lastig in de zin van irritant en betuttelend...

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Pfffff... ik ben het even beu hier... Niet op ZP... begrijp me niet verkeerd... hihi

Neee.. hier thuis...
    Huilen staat me nader dan het lachen..

Dochter heeft nu al 2 dagen last van hoofdpijn, oorpijn en pijn in de nek...!
    Ze huilt en jengelt de hele tijd al...
    Gisteravond bij de huisartsenpost geweest, maar ze kunnen geen ontsteking ontdekken en het wordt eerst op spierpijn gegooid... Al vinden ze het wel wat raar...(snap het maar hihiii)
    Dus moet ik haar gewoon paracetamol geven, maar die werken niet voldoende!

En Sven ligt ook al de hele morgen te krijsen... heeft last van krampjes geloof ik...

Mijn moeder wil niet oppassen omdat ze haar tuin nog wil doen voordat ze op vakantie gaat en dus moet ik de wekelijkse boodschappen gaan doen met 2 kids waarvan de 1 ziek is en de ander krampjes heeft...

Zucht...

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    relax relax
    tel tot 10 hahahha ja ik vond de oude zp veel beter dan deze maarja wat doe je er aan niets

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Zeg wish, weet je wat je moet doen (ipv het mopperen)... lekker in het zonetje gaan zitten :)

Zeg ik dat echt? hihi ik die net ook even flink heeft staan mopperen en zelfs een bericht had getypt dat ik afscheid nam? hihi ja, ik zei dat echt. Mara ik ga nu ook echt in het zonnetje zitten. Heb vannacht gewerkt. Heb wel mogen slapen maar ben nu wat brak. Jaron slaapt ook en de grote heb ik op pad gestuur dom voor mij een nieuw mobieltje te halen, dus ik ga even met de voetjes omhoog in de zon. Byebye. tsss het is veel te mooi weer om te mopperen hoor!

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    overigens dat betuttelende heb ik ook ervaren, maar ook wel bij het oude forum hoor!
    En zodra je commentaar hebt, dan krijg je te horen dat het allemaal vrijwilligerswerk is. Ja duuuh dus dan moeten wij onze klep maar houden?

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar zo is het wel!! Ze doen ook hun best!! En iedereen tevreden dhouden is onbegonnen werk denk ik.
    Jenny kun je een voorbeeldje noemen, ben wel nieuwsgierig namelijk :)

Enn dames lekker van het mooie weer genieten!!

Deel Deze Pagina