Dank je wel Natas, ik zal het duimen nodig hebben . Iemand trouwens misschien een goede tip voor mij? Lucas heeft een ontzettend droge huid, vooral op zijn hoofdje. Ik smeer dit sowieso elke dag in met vaseline lanette maar volgens mij heeft hij toch nog veel jeuk. Hij zit heel veel met zijn nageltjes te krassen en te tikken op zijn hoofd. Zijn nageltjes hou ik wel erg kort maar toch maakt hij allemaal krassen op zijn hoofd, kun je ook wel op de foto zien. Iemand een tip?
Leuke foto Ischa! Wat een vent alweer zeg. Natas wat leuk die foto van die 2 zo op de bank! Mooie compositie ook! Met Jaron gaat het goed. Hij heeft 4 dagen hoge koorts gehad en dat was sinds gisteren over. Wel grappig, ik kwam net bij de kerk onze arts tegen. Dus ik kon haar meteen even bijpraten over hoe het met Jaron ging. Overigens, meneertje is nog steeds tandloos, dus we kunnen nog rustig blijven meeten Timo is overigens een tand armer. Vannacht opm 5 uur deed hij die mededeling PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIJN TAND IS ERUIT! Zijn die twee nog met de zaklamp gaan zoeken. Pas vanmorgenvroeg vond Timo hem, dus hij stond springend naast mijn bed KIJK MAM! Haha de schat Hoe is het nu met Chris? Is hij alweer opgeknapt?
telefoniste/receptioniste bij een kliniek voor mondzorg. Voor 32 uur. En ik ben zelf ontzettend bang voor de tandarts
Heerlijk mannetje Ischa! Voor de de droge huid destijds van Danique is mij de badolie van Balneum aangeraden. Kost wat maar dan heb je ook wat want het is geweldig spul. Ze hebben ook een creme daarvan. Ik wil graag lang met je blijven meeten Jenny maar ik mag toch hopen dat Jaron desondanks wel een keer tandjes krijgt Ja hoor, Chris is weer zo ongeveer de oude. Gelukkig heb ik nu de makkelijkste patient in de ziekenboeg en is de moeilijkste weer op de been
Ischa31 mooie foto zeg ja de lijst inkorten nou wie kort hem dan in ? alleen de meiden laten staan die mee schrijven hier??? vind ik een super idee nu scroll je je de pleuris voor jan pikkie
HAHA zo is dat Bengeltje.. ZOOO Ischa wat goed .. Ik duim voor je dat je verder mag naar ronde 2 en lekker aangenomen wordt !! En wat een kanjer.. Jildou moet maar niet kijken !! Hier geen droge huid, dus kan je niet helpen.. Nou Pippo is de lijstenvrouw, maar laten we nog ff wachten tot iedereen heeft ingestemd !! Ennnn.. dan ga ik nu echt afsluiten en naar bed (zou half uur geleden al ) !! Wish, ja oefenen kunnen we altijd !!
Let op Danique die met haar koppie in de boekenkast zit. Hihi en dit was de vorige meeting (september, Danique, Jaron en Yelina)
proest wat een dikzak was en is Jaron toch. De dames zijn in dezelfde week als hij geboren. Hahaha, lekker spekkie!
Wat een lieve foto's zeg! Inderdaad laat Jildou Lucas maar niet zien. hahaha ik heb liever niet dat Lucas ver weg gaat wonen.
Haha, Ischa, neej Jildou ook niet !! Maar Jildou heeft al een vriendje uitgezocht. Gister stuurde iemand een foto van haar oudste zoon als paashaas (2).. Jildou zat op m'n schoot en zat toch naar die foto te lachen !! Dus dat is al klaar !! Wat een prachtige foto's Jenny, Natas en Mone !! Jeetje wat knap van Pieter zeg!! En Danique is er maar vroeg bij, met haar neus in de boekenkast !! Hier een supernachtje gehad. Jil heeft tot 7 uur lekker geslapen en daarna lekker bij ons gelegen!!
Ha allemaal... Pfff weer bijgelezen, maar in delen, ik liep nog wat achter... Ik krijg helemaal de kriebels als ik lees van eieren (niet de paas variant) NOD en lichte streepjes!!! leuk =D> spannend ook! leuke foto's verder zeg! Hier een hele drukke week gehad van woensdag tot vrijdag cursus gegeven en niet voor 23.00 naar bed en de wekker wel weer op 5.45 en gisteren van 6.30 tot 19.00 gewerkt, dus nu lekker tijd met Tom inhalen (slaapt nu even) en relaxen! Helaas morgen weer dienst, maar vandaag wordt ik helemaal in de watten gelegd! Over de lijst, lijkt me geen probleem toch? Anders beginnen we een "nieuwe lijst" met de mensen die hier meeschrijven... selectief kopieren of zo...
Wat zeg je Sam? Wat een drukte Mariss, ben je niet helemaal gesloopt? Leuke foto's Jenny! Jaron en Danique waren wel dikke vrindjes Op de tanden-show-foto zie je goed hoe groot de ruimte is tussen de 2 voortandjes door het stukje 'lip' wat daar op de bovenkaak is gegroeid. (en dat ze daar ook al een snotneus had ) Miepie hier is nog ziek. Koorts, schor, wil niet eten en het speeksel stroomt uit d'r bekkie. Ze drinkt ook minder dan anders wat bij mij vannacht resulteerde in met de hand wat druk weg 'kolven' want 1 borst klapte zowat uit elkaar omdat ze die 's avonds niet gedronken had. Gelukkig slaapt ze wel weer iets beter.
HAHA, ik had jildou op schoot, ging niet helemaal goed geloof ik !! Zoo klinkt druk Mariss zou ik zeggen Hmm Natas !! Beterschap voor je meid!! Ja ik herkende wat je zei over dat stukje tussen haar voortanden. Ik ken iemand waarbij ze dat pas als tiener weg hebben gehaald.. Je hebt een mooie meid !!