Zoo, flink ingekorte lijst. Niet verkeerd. Heb niet echt bijgelezen, zag alleen even voorbijkomen dat Milan is opgenomen in het ziekenhuis. Hoop dat Milan snel opknapt en snel weer mee naar huis mag. Lindaa, beterschap voor Michelle. Natas, is Danique al weer een beetje opgeknapt? Jenny, las in de gauwigheid ook dat Jaron ziek is geweest. Hoop dat het met hem ook weer een stuk beter gaat imiddels. Morgen lees ik wel weer even bij, ga nu even lekker bankwerken.ben erg moe. Drukke dagen gehad ivm verjaardag schoonzus gisteren en mannetje vandaag.Kan gelukkig merken dat het een stuk beter gaat dan een maand geleden. Toen zat ik er aan het einde van de middag helemaal doorheen en wist van de pijn in m'n rug niet meer hoe ik moest zitten of staan. Nu voelt m'n rug 'alleen maar' wat gevoelig en moe aan. Yes, dat gaat de goede kant op.
Inez, Jaron is inderdaad weer beter. Hij heeft 4 dagen flinke koorts gehad, zo rond de 40 graden. Omdat hij natuurlijk luchtweg problemen heeft zijn we toch maar naar de arts gegaan. Uiteindelijk klonken de longen niet anders dan anders, dus daar was niet iets aan de hand wat de koorts veroorzaakte. Ook de oren leken wel goed. Dus uitzieken en goed in de gaten houden. Het begon op zondag en donderdag ging het al beter. Vrijdag was hij weer koortsvrij en nu is hij weer helemaal in orde. Heel even dacht ik nog dat nu de tanden zouden komen, maar nee hoor, geen tand. Bij timo wel een tand eruit. Dat dan weer wel en nog 3 wiebeltanden.
Pippo, super!! Idd ben ik het met Jenny eens.. Hier verder weer topnacht gehad. Wel gek hoor, mannetje heeft gister Jildou haar 'klamboe' verwijderd, omdat madam steeds boven aan in bed ligt als ze heeft liggen 'spelen' .. En ik wil ongelukken voorkomen natuurlijk. Lijkt nu wel heel kaal Maar goed, daar wennen we ook wel weer aan !! Zal zo even iemand verschonen en dan met de hondjes uit !! Tot straks!
Goedemorgen meiden! Wij hebben hier ook een lekker nachtje gedraaid! Michelle heeft ondanks haar koorts en HHH heerlijk kunnen slapen volgens mij! Voodat ik zelf op bed ben gegaan ben ik nog even bij haar gaan kijken, ze voelde wel warm maar lag lekker te koesen! Vanmorgen is ze iets later dan normaal wakker geworden, maar wel heel vrolijk!~ Bij de eerste verschoning zopas even getempt. en die leek tot nu in orde (36.3) Ze is nu lekker aan het spelen en geeft nu niet de indruk dat ze zich niet helemaal ok voelt! Ze jengelt zo nu en dan wel een beetje om haar mams, maar speelt tegelijk ook weer verder! Ik hou haar vandaag gewoon ff goed in de gaten en dan ook vooral haar temp.
hoi dames, alles goed hier? nog nieuws want ik heb niet bijgelezen.... gisteren eindelijk de bodem van de box maar naar beneden gezet, nu moest het toch echt gebeuren....toen zei mannetje van wat wordt ze groot he en toen schoot mij gelijk door de gedachten van het is tijd voor een 2e kindje
Fijn lindaa, knapt alweer op dus!!! Liesje.. Hihi, ja idd !! Moet zeggen dat ik nu ook steeds meer heb van ach, straks maar een 2e !! We zien het wel. Geen anticonceptie verder maar nog wel bv en na 2 keer niet meer ongi geweest en neeej niet zwanger hoor !!
ik heb ergens ook wel gewoon van ik zie het wel en het hoeft niet direct nu maar ik moet wel toegeven dat het wel enorm kriebelt hoor
Goedemorgen, Hier moet die box ook echt naar beneden... hij begint nu een beetje met optrekken.. En weer een nieuw dingetje, vanuit buikpositie kan hij nu zelf gaan zitten.. Verder hier positieve testen van sensitest (nou ja zichtbaar in het licht zeg maar) maar verder alles negatief.. dus ga ervan uit dat er niets aan de hand is.. Het is raar want ik had al wel een posi kruidvat gehad, maar nu niet meer.. dus of vals posi of er is voortijdig wat misgegaan.. Mannetje vond het ook wel heel erg toen ik nu weer negatesten had, we hebben nu besloten dat we als het deze ronde toch niet raak is direct gaan klussen..
zo vroeg al een posi kv test? nou ja ik had ook 4 dagen voor nod een posi kv test maar jij had je nod toch op de 19e staan? maar leuk joh dat jullie er nu toch echt weer voor gaan meid!
Ja straks !! Bruidje.. ja dat is het nadeel van vroeg testen.. Denk dat als je wel gewoon ongi wordt, je er niet te veel over na moet denken straks wat het geweest is.. Het is nu eenmaal zo. Wel gaaf dat jullie er weer voor gaan !!
Kan het niet heel goed zien, maar de 1 is er door en volgens mij de 2 ook (allebei onder).. Dat heeft ze niet van mij, vroeg tanden.. !! Ik had er net voor mn verjaardag 1 en na mn verjaardag kwam binnen twee weken zowat de rest
Ja was raar die test.. of het nu een vals posi was geen idee.. Het kan natuurlijk allemaal nog wel, maar de vorige keer had ik nu ook al posi getest.. Mn borsten doen wel erg pijn dus er is wel iets aan de hand of geweest met mn lichaam.. maar idd niet teveel meer aan denken dalijk.. Sam gaaf weer een mijlpaal! Nu gaan ze hard hoor..
Ik weet mn nod niet precies Liesje, geen idee wat mn cyclus is.. Ik was alleen een dag eerder ongi geworden dan ik dacht dus vandaar dat ik het nu maar op de 18e heb gehouden
misschien is er wel iets geweest maar verlies je nu al bloed dan? nou ja ik vind het hartstikke leuk dat jullie er nu voor gaan! nogmaals leer die vent van mij dat ook even, alhoewel ik wel het idee heb dat ie misschien nog wel bijdraait