Afwachten Bruidje... spannend zeker!! En meer zeg ik er niet over Nou hier de boel gestofzuigd, gedweild, honden uit gelaten en aardappelen staan klaar.. Heerlijk !!
ja ik laat het wel weten Liesje, maar ik verwacht er echt niets van.. die van vanochtend was ook niet beter te zien dan gister bv.. maar goed.. nu hou ik erover op! Kan wat minder forummen op werkdagen trouwens.. worden wat meer in de gaten gehouden!
jammer van het forummen..... maar ik wacht met smart op je testje morgenochtend! ben hier vanaf ongeveer 9 uur tot 17 uur 's middags dus vergeet me niet
Met Danique gaat het gelukkig weer ietsje beter. Niet meer zo veel huilen, geen 39 graden koorts meer. Nu gaat haar mammie bergafwaarts, ik ben ziek thuis. Nee ik krijg geen tandjes en ik kwijl ook niet =P~, maar heb wel 'haar' koorts en verkoudheid en zo. Helaas pindakaas, maar ben al lang blij dat Miepie iets helderder uit haar oogjes kijkt en weer een beetje gegeten heeft. Als zij straks slaapt ga ik ook weer gestrekt. Ach jee, arme Rebbel en Milan. Sjonge, allerlei soortig ellende mag toch ook wel eens aan hun deurtje voorbij gaan zeg. Ben nu des te blijer dat het hier weer bergopwaarts gaat..... Grappig Sam, niet alleen hebben allebei onze meisjes fijne koppies maar ook lange wimpers. Danique hier ook, ik ben er bijna jaloers op En gefeliciteerd met het tandje! Linda, gelukkig gaat het met Michelle ook weer beter. Inez, wat fijn dat het beter gaat met je rug. Weer een stap hè Liesje, bodem van box en bed omlaag. Wij hebben het vorig weekend gedaan, was hoog nodig want het met aan de handjes optrekken begon ze er nu ook op de knietjes bij te staan. En tsja die kriebels...... ik probeer ze maar zo min mogelijk te laten kriebelen. Bruidje, jammer dat je testen weer nega zijn, ik duim voor je. Maar erg leuk dat jullie er dan weer meteen voor gaan. Ik hoop voor je dat het snel lukt! Ook jammer van het forummen, maar ja er moet ook gewerkt worden helaas.
bruidje spannend zeg pff rebbel balen van je kereltje heb niet alles gelezen zoveel pagina's maar hoe gaat het nu met je kereltje natas super dat je dochter het nu wat beter doet maar minder goed dat het met jou nu niet zo goed gaat zal je altijd zien he
Nou even een snelle update... ben zojuist ongesteld geworden.. het zal dus niet goed zijn ingenesteld want het is ook veels te vroeg.. Volgende keer beter.. Fijne avond!
ach wat balen bruidje, dus dan was je idd wel zwanger geweest nou kan je de volgende ronde er vol voor gaan! wat zei je mannetje of weet hij het nog niet?
Hey meiden! Hier weer thuis na een lange wandeling! Michelle lijkt hier helemaal weer beter geen koorts meer (thank god!) en ze is zo vrolijk als wat! ze heeft heeriljk genoten van de wandeling, en we hebben ook maar ffies fotos gemaakt bij de Appie Hein! god o god wat was dat leuk om te zien zeg! ben benieuwd naar de fotos! ze hebben ook een foto van mij met haar gemaakt! (die is denk k wat minder want ik zag/zie er niet uit! (lees: haar in een knoet, en zomaar wat kleding aan!) de fotografe heeft mij een paar fotos laten zien en was gelijk al verliefd haha! chelle ond het wel prima, of ze nou in een teil moest zitten of in een kist, of op haar buikje moest poseren, ze smiled er heel lief bij! ben benieuwd! morgen is er hier kermis (lees: 2 straten achter mij) en dan gaan hubbie en chell touwtje trekken haha! en mama mag de foto maken! lijkt me leuk! oh ja en nog wat nieuws,, michelle zegt al tijden memmmuu en muuuummmm.. maar zopas toen het het hier vrij stil was (ik achter pc, hubbie keuken) zei ze VLOEIEND inene MAMA! hubbie rende de keuken uit, en ik moet gewoon er van gillen zo blij haha!
Goede avond allemaal! Ff kijken wat ik nog weet.... Bruidje he balen zeg... Maar goed, beter nu dan dat je 2 weken over tijd en niet ongi en niet zwanger bent.. Maar toch, balen zullen jullie vast wel. Ook jammer dat je minder kan forummen, maar ja, zoals al werd gezegd, er moet gewerkt worden natuurlijk !! Natas: Beterschap zeg! Ook weer balen Fijn dat je meid weer beter is, dat scheelt alweer! Hihi, leuk is dat he. Nou ik ben wel jaloers op Jildou haar wimpers !! Lindaa.. Haha ben ook benieuwd naar de foto's!! Hihi, net zo gek als ik vanochtend zeker toen ik Jil haar tandje zag !! En jij ook weer een mijlpaal !! Gogogo Michelle
Hier wordt ook af en toe mama of papa gezegd, maar ik geloof niet dat ze het zelf weet. Onbewust bekwaam geloof ik Ah wat jammer Bruidje
onbewust of bewust, ze zei het en het doet toch wat met je! haha! het is toch wel "echte" praat en geen gebrabbel.. en dan word je (lees : ik!) toch wel ff emo van haha!
snel gaat het mij nu echt wel! (veeeeeeel te!) sinds zondag aan de kruip en nu ineens mama! nu moet ze ff ophouden hoor haahahha
oh kijken jullie zo ook HvNL? er is een moord gepleegd hier in Lwd, en mijn hubbie was erbij! (niet bij de moord, maar hij werkte vandaag op plaats delict zoals ze dat noemen haha! op het dak was hij aan de slag!)