Neej, maar kijk wel ff straks... Spannend... HAHA ja Michelle laat er geen gras over groeien !! Nu is het even genoeg geweest hoor!! . Tuurlijk doet het wat met je. Jildou zegt ook mememem en dus ook mem .. Toch leuk om dat te horen !! Ook al is dat totaal onbewust nog !!
Natas beterschap voor jou! Bruidje jammer dat het niet zo heeft mogen zijn. Volgende maand weer proberen? Ik bedoel je hebt de smaak nu te pakken toch. Ik kijk inderdaad bijna elke dag HvNL, de late editie om precie ste zijn, want dan voed ik Jaron bij ons in bed en kijk ik bagger tv (zoals ik dat altijd liefkozend noem).
Hihi nog ff sociaal moment van Jaron?? Wij noemen dat altijd donalod duck nieuws.. vraag me niet hoe we daar aankomen
Hoi Dames, Dank voor de complimenten, en ja komt vooral door de goede trainer(s)! Rebbel gefeliciteerd met je zwangerschap, en beterschap voor milan, hoop dat ie snel weer naar huis mag. Dames, ik heb wat "spam" voorbij zien komen, wat een mooie koppies! Linda, wat goed dat ze alweer kruipt! Gaat snel he! Bruidje, jammer dat je niet zwanger bent, wel leuk dat jullie er nu voor gaan. Pippo, de lijst is zo goed denk ik (ik sta er nog op ) Gelukkig is Pieter niet echt ziek geweest (even afkloppen), hij is vandaag wat hangeriger dan normaal, maar goed dat mag op mamadag Verder zie ik al wel twee tanden in de aanslag om door te komen, dus dat kan ook de veroorzaker zijn natuurlijk.. Verder zijn we vandaag voor het eerst op het stand geweest met hem, dus hij heeft heerlijk over het zand gekropen (was wel even wennen in het begin). En ik wil natuurlijk wel even opscheppen Pieter kruipt, gaat overal aan staan, zegt mama, papa, ebbe, au en begrijpt soms meer dan we denken....leuk voorbeeld: van de week had hij een slab aan met klitteband en halvewege z'n potje viel de slab af, Pieter huilen en hij was pas weer stil toen we de slab aanhadden....blijkbaar had hij de connectie gelegd dat je voor eten een slab nodig hebt.... O ja en hij klapt voordurend in z'n handjes ook heel schattig. Was even een korte update voor jullie van de afgelopen 6 weken
Vette happening hier ... Er is een auto(busje) over de kop gevlogen schuin tegenover ons huis (als je nagaat dat we aan de 30km weg wonen) .. Ligt op z'n zij. 2 ambulances, 2 brandweerauto's, politie erbij.. Alles is nu afgeschermd, dus kunnen we niets meer zien!
Hier zegt ventje 'dada' 'n zwaait dan ook...en "mama" en "papa"...is zo snel als zijn zus in der tijd...
Zo snel is Jildou niet, ook helemaal niet erg Die mailtjes gaan vet langzaam tegenwoordig.. Soms heb ik het allang gelezen en krijg ik nog eens een mailtje 10 min later..
Vind het wel jammer, kreeg al geen meer sinds deze middag en nu nog steeds niet! GRrrrrrr..... Dat komt nog wel Sam! Ieder zijn eigen tempo!
haha ja inderdaad vanaf nu gaan we dan maar voor het echie.. ik vind het alleen wel raar.. nu ben ik 8 dagen na mn ei al ongi geworden.. Het is niet superveel.. misschien zet het nog beter door.. Hier nog niet zo'n knappe kop hoor.. er wordt af en toe iets gegild wat op ja lijkt maar dat was het dan ook wel .. Hij gaat nu wel op zn knieen zitten met zn handjes heel eigenwijs op de rand van de vensterbank.. heel grappig..
hey bruidje, kan het geen innestel bloeding zijn? heb gisterenavond geen tijd meer gehad, als je begrijpt wat ik bedoel.... hier een lekkere nacht achter de rug...mevrouw lag om 19.45 in bed en vanmorgen om 7.45 uur heb ik haar wakker gemaakt
Kan me niet voorstellen.. testte helemaal nega vanochtend.. HIer minder nachtje.. was flink aan het hoesten.. zielig.. maakt niet uit hoor !