ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat fijn dat Milan weer thuis is!
    En wat goed van je dat je weer terug bent gegaan.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha dit is ook lachen :D !! Jildou lag iets later dan anders in bed op de namiddag. Ze had net een half uur geslapen en toen was het half 6. Ja en om half 6 eten wij, Jil dus ook moet ze gedacht hebben. Nu heeft ze gegeten en is ze nog moe natuurlijk, dus weer lekker naar bed ;) !! Jildou is en blijft 1 van de klok :p !!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja daar ben ik ook echt blij om, het is echt belangrijk om je eigen gevoel te volgen!

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @maranka: voor jou een dikke knuffel meid!

ik ga even lekker badderen en naar bed meiden, ik ben zo moe.
    Milan lag nu op de afdeling naast die van na zijn geboorte, die lopen in elkaar over, dus kwam ik steeds langs de neonatale ic en zijn kamertje van toen. toen ik daar liep kwamen er veel herinneringen boven. vooral de geur van de desinfectie vloeistof bracht zoveel terug, #-o echt raar! ook veel bekende van de verpleging gezien!

fijne avond allemaal!

liefs rebbel

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja vreemd is dat Rebbel he? .. Bah.. Ik kon ook altijd heel goed van die kinder IC programma's etc zien. Als ik nu baby's aan de beademing zie dan komt alles alweer boven..
    Nou meid lekker bijkomen en hopelijk knapt Milan nu echt goed op!! Hoe voel je je verder?? Nog dik 2 weken en dan al echo.. Spannend hoor :D !!
    Slaap lekker!!

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Niet echt bijgelezen nog, zelf een enerverend dagje achter de rug, maar las wel dat Milan weer thuis is (HIEP HIEP, HOERAAAAA), dat Bruidje helaas toch ongesteld is geworden en Lindada van de weg gereden door een vrachtwagenchauffeur.

Nou, hier mijn enerverende dagje:

Vandaag had ik een afspraak bij de cardioloog. (was een paar maanden geleden doorverwezen door m'n 'ME-arts' naar de cardioloog in zijn praktijk voor verdere onderzoeken).

Bleek dat ze een dubbele afspraak hadden gemaakt waarvan mijn afspraak niet was genoteerd. Die stond nog op 2 weken geleden, maar die had ik verzet omdat mannetje graag meewilde en toen niet vrij kon krijgen. Maar gelukkig kon ik wel terecht.

Eerst een ECG gehad en toen naar de cardioloog. Die begon maar eens met m'n bloeddruk te meten (was al een tijdje niet meer gebeurd). Bloeddruk was 'maar een beetje' te hoog. 170/100. Dat was wel even schrikken. Dus meteen een doorverwijzing voor de huisarts voor bloeddrukverlagende medicijnen. Alleen jammer dat de huisarts vakantie heeft en dat ik daar pas volgende week terechtkan.

Vervolgens een echo en daar was hij niet zo over te spreken. M'n hartspier is verdikt en stug. Gevolg van langdurige hypertensie. Tja, ik dring al tijden aan bij m'n huisarts voor behandeling hiervan, maar hij hoopte maar steeds dat hij wel weer zou zakken.

Nu gaat de cardioloog een afspraak regelen in het UMC of AMC voor verder onderzoek. Ben benieuwd wat daar verder uit gaat komen en of ik daar snel van hoor. Vind het toch best wel even een eng idee. Zeker omdat er best veel familieleden van moeders kant waaronder ook mijn moeder zijn overleden aan een hartstilstand of andere hartproblemen.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh jeetje Inez... Kan me voorstellen dat je daarvan geschrokken bent!! Rustig aan hoor. Kan het zijn dat je daaom ookzo moe bent??

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hier wel een goede nacht achter de rug, voor Rihanna dan...voor mezelf helaas wat minder
    ik heb buikgriep en vannacht om 2 uur werd ik wakker omdat ik enorm misselijk was en nog geen 10 minuten later zat ik op de wc...de details zal ik jullie besparen
    van 2 tot 5 heb ik wakker gelegen met een snurkende vent naast me die om de minuut lag te draaien
    vanmorgen om 6.30 ben ik uit bed gegaan en voor 7 uur was ik alweer 3 keer naar het toilet geweest...naadt mannetje om 10 over 7 was vertrokken ben ik nog even in bed gekropen voor een half uurtje om eens aan te zien hoe ik me voelde om te gaan werken.
    na 2 anti-diarree tabletjes en een voorraad in mijn tas zit ik hier op mijn werk. maar eens kijken hoe het vandaag gaat..

hier nog nieuws? heb verder niet bijgelezen

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen iedereen!~

Inez een dikke knuff!
    Rebbel yeaaahhh milan weer thuis!

verder weinig zinnigs te vertellen haha!
    ja, de eerste sept.mama is weer zwanger! hzaha
    nou ik ga maar ff poetsen!

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier goede nacht gehad... zit te wachten op mn nieuwe bank hier thuis...

Jemig Inez.. best heftig.. hou je gemak he :)

Rebbel hoe is het nu met Milan?

Liesje beterschap! Dat je naar je werk bent gegaan zeg... meestal voel je je zo beroerd..

Wauw septembermama's alweer zwanger.. die is er vlot bij zeg :)

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    voel me ook niet echt oppie toppie maar het gaat nog....als het niet meer gaat dan ga ik gewoon naar huis

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goh dat had ik niet eens meegekregen

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Inez wat een gezondheidszorgen zeg! Dat klinkt niet echt heel fijn. Hopelijk wordt er nu goed actie onder nomen. Kun je trouwens niet bij een vervanger terecht? Ik vind het wel weer lang duren als je nu over het weekend heen getild wordt.

Liesje sterkte vandaag. Je zal wel flink brak zijn.

Linda wat een spannend avontuur op de snelweg. je moet er niet te lang over na denken wat er allemaal had kunnen gebeuren!

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    [-o<

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Bikkeltje hoor, sterkte :)

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dank jullie wel allemaal....

nog een vraagje he...ik heb gisteren mijn pil rond 23 uur genomen en om 2 uur was ik giga aan de diarree....werkt de pil nu nog wel goed of niet?

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    nee dat denk ik niet nee..

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    gelukkig maar he, want ik begon me ook overal te ergeren

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    :( :( geldt dat ook als ik al halverwege de strip ben?

Deel Deze Pagina