ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    [quote="Liesje76
    :( :( geldt dat ook als ik al halverwege de strip ben?[/quote]

Geen idee.. misschien even op de bijsluiter kijken.. Kan me herinneren -dacht ik hoor- dat het in de 1e week het meest cruciaal is...

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Geen idee.. misschien even op de bijsluiter kijken.. Kan me herinneren -dacht ik hoor- dat het in de 1e week het meest cruciaal is...[/quote]

mmmm ik zal eens googelen

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dat weet ik niet. Dan zou je moeten na gaan hoe snel hij wordt opgenomen in je lijf.

bel anders de apotheek even.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, wat ik ervan heb gelezen zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat het gebrek aan energie daarvandaan komt. Ik was alleen te verbouwereerd om verder te vragen.
    Maar goed, binnenkort moet ik toch nog weer een afspraak maken voor een fietstest ed. Buiten dat de fiets nu defect was had hij mij die fietstest nu toch niet willen laten afnemen vanwege de te hoge bloeddruk.
    Ik ga ervan uit dat ik hem met de nieuwe afspraak ook nog zie en hem nog wat vragen kan stellen die inmiddels naar boven zijn komen borrelen.
    En anders komt dat wel als ik naar het UMC of AMC ga.

Jenny, hoewel ik gisteren wel even schrok van de hoogte van m'n bloeddruk denk ik dat de hij gisteren even extra hoog was vanwege het feit dat m'n gewijzigde afspraak niet door hen was aangepast in hun agenda en dat de medewerksters er niet zo heel vriendelijk op reageerden dat ik daar gisterenmiddag op de stoep stond en ik daar even flink over heb lopen stressen.
    Gelukkig hebben ze me niet naar huis gestuurd en is de cardioloog zo vriendelijk geweest om mij alsnog te willen ontvangen.

Rebbel, fijn dat het zoveel beter gaat met Milan. Zie pas net dat je maandag 2x naar de HAP bent geweest. Onbegrijpelijk dat ze je de eerste keer naar huis hebben gestuurd. Maar gelukkig hebben ze het de tweede keer wel goed opgepakt en gaat het nu weer heel wat beter.

Liesje, beterschap.

Tjee, gaan ze nu al weer een wijziging doen? Hoop maar dat ZSP daarmee weer wat gebruikersvriendelijker wordt, want, met alle respect voro al het werk wat ze eraan hebben gehad, zoals het nu is vind ik maar niks. Alleen wat ik van het foto-album heb gezien vind ik wel leuk. Had er nog geen foto's in geplaatst en daar wacht ik nu ook maar even mee tot ze weer over gaan.

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
  6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik zal thuis ook eens in de bijsluiter kijken

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het zegt ook dat bij ernstige diarree dus de pil niet betrouwbaar is :(

tja zit wel net aan de 3 uur....

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jeetje Inez, ik kan me voorstellen dat je dit allemaal eng vind. Ik hoop voor je dat het vervolgonderzoek in AMC of UMC snel geregeld kan worden. Dan weet je hopelijk wat meer en kan er iets mee gedaan worden.
    Enig idee wanneer je dat hoort?

Wat een nare nacht Liesje, sterkte.

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jeetje inez wat zul je geschrokken zijn

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, ik heb eerlijk gezegd geen idee of het op korte of wat langere termijn zal gebeuren. Ik denk dat hij wel snel contact op zal nemen met z'n collega's in Utrecht en Amsterdam om een en ander te bespreken. En hopelijk hoor ik dan ook snel weer meer.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    We zijn inderdaad wel een beetje (erg) geschrokken, maar inmiddels heb ik het een beetje laten bezinken. Ik kan me er wel heel erg druk om gaan maken, maar daar zakt m'n bloeddruk ook niet echt van en gelukkig heb ik afleiding genoeg door m'n meisjes.

In de echo zijn 2 geringe afwijkingen naar voren gekomen, welke mogelijk veroorzaakt zijn door langdurige hypertensie (hoge bloeddruk). Het is dus zaak om snel (aldus cardioloog binnen nu en 2 weken) te beginnen met bloeddrukverlagers om de bloeddruk weer te stabiliseren. Dan mag ik weer terugkomen voor de fietstest ed en dan zal verder bekeken worden hoe of wat.

UMC of AMC is eigenlijk extra om te onderzoeken of er sprake is van een erfelijke aandoening, aangezien er in m'n moeders familie meerdere neven, nichten, ooms en tantes zijn overleden door een hartstilstand of andere hartproblemen.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hee dames, ben ik ook even ;) !!
    Heb wel bijgelezen maar geen puf om overal op te reageren.
    Liesje goed van je dat je toch naar je werk bent gegaan!! HEb je het wat vol kunnen houden??
    Ennn dat was het ook wel weer geloof ik, :( !! Sorry :oops: vergeten..

Hier dagje gewerkt. Was wel leuk. Heerlijke kinderen ook :D !! Wel leuk, allemaal hun eigen ding he!! Jildou is ook wel lief geweest alleen heeft ze de oppas wel even laten zien dat ze niet voor niets betaald wordt ;) Dus lees: het liefst de hele dag op schoot zitten.. En het vervelende vind ik dat ze donderdags vaak niet/ bijna niet slaapt. Jildou slaapt hier van 11 tot half 1 meestal. Maar de oppas moet haar kinderen om kwart voor 12 ophalen en om 13 uur weer brengen en ze durft Jildou niet even alleen te laten (wat ik ook wel weer begrijp hoor!) Dus dat is wel vervelend dat Jildou dan niet aan haar slaap komt.. Maar goed, ze slaapt het wel weer bij. Gelukkig is het maar 1 dagje.

Nou ik zal even gezellig doen, ben maar even thuis, want vanavond weer info avond op school.. pffff.. nou ja, nog 1 week, of mooier nog 3 dagen werken en dan lekker 1,5 week vakantie :D !!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh het is ook niet raar dat Jildou nu naar mijn mening minder drinkt.. Hihi ik kolfde tussen de middag 270 ml en vanochtend ook nog 150 extra(naast dus al gevoed te hebben).. Dus ja, die heeft wel genoeg ;) !! Ze drinkt gewoon wat sneller!! Hihi!! Mijn gevoel ook weer goed :D !!

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ebbe = Hebben, zegt ie meestal als je hem iets voorhoudt dat hij wil hebben....

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Inez, was zeker schrikken zeg!! Je denkt dan zeker al eens aan de kindjes enzo...hopelijk weet je gauw meer...dikke knuffel

16. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi allemaal,

Long time,
    Heb even snel bijgelezen. Ik ben een weekje vrij en ik was daar merk ik echt heel erg aan toe was. Lekker met mannetje en Isis aan de koetel.

Ik zag wat hele leuke foto's langskomen van de baymeet. Wat een schatjes!

Rebbel wat een schrik dat Milan zo ziek is geweest. Hopelijk gaat het nu gauw weer beter. Hou je jezelf ook een beetje in de gaten?

Bruidje, jij ook al voor een tweede? Wat spannund. Ik hoop dat het snel raak is.
    Ik merk aan mezelf dat ik er ook weer steeds meer mee bezig ben. Elke avond als ik in bed lig dan denk ik hoe het is om weer zwanger te zijn. Toch wacht ik nog even want Isis is niet de beste slaper en behoorlijk temperamentvol dus ik heb mijn handen nog even vol.

Ook foto's gezien van een kruipende Deena. Wat een snellerd

Wij hebben verder niet stil gezeten. We hebben een nieuwe dakkapel besteld en een caravan gehuurd voor de zomervakantie we gaan gezellig met vrienden die een zoontje van dezelfde leeftijd hebben leuk leuk.

O ja en de tandenstand is nu 6 (gaaaaaap)

Heel veel liefs v Treintje

17. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Oei Inez helemaal vergeten.

Wat een vervelend gedoe Inez. Ik hoop dat je snel meer nieuws krijgt en dat het allemaal goed komt

sterkte meid

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Het begint bij iedereen wel te kriebelen denk ik!!!

Amaai, al 6 tandjes! Hier twee die er bijna doorkomen, en ocharme alletwee tegelijk...:(

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo, dochter ging lekker bij omie slapen deze avond omdat ik morgen ook moet werken (halve dag), maar ocharme heb ze mogen gaan halen (is wel een half u rijden :( ). Sinds haar broerje geboren is, wil ze dus niet meer elders slapen! Vinden het wel fijn dat ze aan ons hangt! Papa was al verdrietig deze morgen, schattig om zien! :) Maar bon, morgen terug wat vroeger opstaan om ze naar omie te doen, want moet werken en het is vakantie...

20. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Oei Pippo,

Welterusten dan maar vast

Liefs v Treintje

Deel Deze Pagina