ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dank je wel Treintje! Tot morgen! :)

Veel liefs Pippo

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen..
    Ach arme meid Pippo.. Wel een lieverd!!
    Enn.. al vage vermoedens?? :D

Hier weer een vermoeiende dag gehad gister en een niet super nacht, en ja dan is de 6 uur wekker wel vroeg. Jildou heeft al wel gebadderd vanochtend ;) !! Lekkere meid :D .. Over paar uurtjes hebben we lekker weekend :D !!
    Tot vanmiddag!!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hier wel een redelijk nacht achter de rug...zelf heb ik gisteravond een paar uur extra geslapen en verder ook de hele nacht. ik voel me ietsje beter maar nog lang niet goed
    dan warm, dan koud, dan honger, dan misselijk

Vanmorgen de auto al naar de garage gebracht en nu ligt Rihanna even lekker in de box te spelen en kan ik heel even achter de laptop.
    Straks als zij op bed gaat ga ik ook nog even de oogjes dichtdoen denk ik...vanmiddag komt de meubelzaak om onze bank te repareren...en dan moet ik eigenlijk vandaag ook nog boodschappen doen maar daar heb ik natuuuuuuurlijk nu helemaal geen zin in

nog nieuws hier want ik heb niet bijgelezen

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai Treintje, leuk weer wat van je te lezen!

Pippo, wat schattig van je dochtertje dat ze nu niet meer van huis weg wil.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat een rust hier vanochtend!
    Beterschap Liesje!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden!

wij gaan een weekend weg en vertrekken nu dus geen tijd om bij te lezen! ;)
    zag wel dat inez geen leuk nieuws heeft gekreken! :( kan me voorstellen dat je geschrokken bent, ik duim voor je dat het mee valt! knuffel!

Milan is weer een heel eind beter gelukkig, het eten en drinken gaat steeds beter!
    tot maandag allemaal.

liefs rebbel

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prettig weekend Rebbel!! Geniet ervan!!

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hoi meiden!

Hoe gaat het hier?
    Ik heb niet bijgelezen na gisteren! (of was het nou eergister?)
    \Rebbel een fijn weekend!
    Ik ben lekker bezig met de voorbereidingen van het eten!
    we eten krieltjes met salade, en overkip piri piri!
    de kip zit er inmiddels in (in de oven haha)

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemiddag!

Rebbel fijn weekend! Hier alles goed, kleine man goed geslapen.. jammer genoeg om half 6 wakker van een fikse hoestbui maar daarna nog wel verder geslapen..

Treintje, ik geloof idd ook dat het bij de meeste kriebelt.. Ben erg benieuwd hoe snel het weer raak is.. Ga in elk geval proberen niet meer zo vroeg te testen :)

Liesje hoop dat je snel opknapt het weekend..

HIer gister nieuwe hoekbank gekregen.. hij is super.. ben helemaal blij ermee!

Nou tot later..

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hay sam, hier wat moe de laatste tijd, maar wil niets zeggen...we weten pas volgende week meer he! ;) Mooi afwachten...

Hier heeft ventje zijn 1ste tand erdoor en vermoed dat de tweede er ook heel gauw zal komen, want de 2 stonden al een 2tal weken klaar...dus vermoed morgen andere ofzo...komt dan snel na elkaar ne keer ze beginnen te schieten...was bij dochter ook al zo...allen had dochter de 1ste al op 5 maanden (tijdens BV dan nog, pijnlijk) en tegen dat ze 8maand was had ze er dan 7...:)

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Fijn weekend Rebbel, maar je zal allang weg zijn he! ;) Geniet ervan!

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Veel beterschap Liesje!

Sam, al iets gehoord van Wen?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wel gehoord, maar niet bevallen ;)
    Hmm ben benieuwd meis!
    Ik heb vandaag dipdag heb t idee dat ik elk moment kan huilen.. bleagh, ben ook kapot. maar gaat vast over ;)

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Oei, een dikke knuffel van me Sam! ;)

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Wauw nu al tanden. Goed zeg!

(tanden en bv hoort in principe niet zeer te doen hoor. Het tongetje ligt over de tanden heen tijdens het drinken. Jaron heeft nog geen tandjes maar ik kan bij hem wel heel goed zien dat zijn tong over de kaakjes heen gaat.
    Bijten doen ze bij mij alleen maar als de melk op is. Maar dat kan Jaron ook wel hoor. Daar heeft hij geen tanden voor nodig! Gewoon de tepel klemmen tussen de kaakjes en dan hard je hoofd weg trekken. Auwwww)

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Nog even en je zegt dat hij zijn eigen naam al schrijft. Echt waar Mone, dat kind van jou is niet goed wijs. :D Ik hoop dat als je een tweede kindje krijgt, dat je dan echt 12 maanden lang een baby krijgt. :D

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Jenny ;) !! Hoop het ook voor je Mone ;) !!
    Idd Jenny, dat las ik deze week ook. Jildou ook haar eerste tandje al door en de tweede ernaast ook bijna door.. En idd dat 'bijten ' zonder tanden kan ze ook wel ;) .. auwie;)

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Maar ons dochter deed dat soms wel bewust eens bijten in de borst! :) Heeft ze 2 keer gedaan, omdat ik teveel praatte :)

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Dames,
    Rebbel fijn weekend
    Inez sterkte
    Treintje wat leuk je weer te "zien"
    Jenny, ik heb nog een nieuwtje, meneer kruipt zelf de trap op..... :D

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hier nog geen tandjes te zien.

Ik heb nog niets gehoord van mijn sollicitatiegesprek, ze had gezegt waarschijnlijk deze week maar dan zal het toch volgende week worden.

Hier straks ook nog met mannetje gehad over een 2e (wilde eigenlijk niet eens 1 kind), en waarschijnlijk wil hij ongeveer over 1,5 jaar gaan kijken of een 2e ons gegund is. Hij had van de week tranen in zijn ogen staan omdat hij zo gelukkig is met Lucas :D (en met mij natuurlijk ;) ).

Ik had trouwens nog een tip gekregen van een vriendin van mijn broer (doktersassistente) en ze zei gebruik eens de dagcreme die jezelf ook gebruikt voor Lucas zijn droge huidje. En het werkt kei goed :D .

Van de week had ik al gelezen dat sommige baby's hier echt snel zijn met sommige dingen. En zag een foto volgens mij dat Geno al kan zitten :D .

Deel Deze Pagina