ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sam, Pieter heeft z'n twee tanden onder maar hij bijt alleen als hij genoeg heeft of niet wil, en dan begint hij eerst te sabbelen. En ik kan je vertellen dat het wel pijn doet als hij bijt (en dan denk ik weer, stomme muts hij had je toch gewaarschuwd...)

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat een super baby Mone.

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Ischa hoe gaat het met jullie?

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Vooral heel lief, maar dat zijn ze volgens mij hier allemaal!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Met Lucas gaat het helemaal super, hij lacht de hele dag. En met mij gaat het ook steeds beter. Begin ook minder vermoeid te raken dus ook meer tijd om hier mee te lezen en te schrijven.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Mone ;) !! Ach we wachten af.. Anders dreig ik weer even dat we anders stoppen met bv.. ;) !! Doet ze spontaan weer normaal..

Ischa.. Ooh wat leuk :D !! Heerlijk dat hij zo van Lucas geniet! Mijn mannetje is ook helemaal trots op onze meid :D !! Kom niet aan zijn meid!!

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey ischa, alles goed?
    Ja hoor, hier zit ons ventje al alleen recht. Hij wil nu niet anders meer doen...dus in park liggen spelen wilt hij niet meer...en alles op de grond gooien en dan eens goed lachen, tis een sloeber! En lawaai maken! En 'dada' zeggen! ;) Echt grappig!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Jil kan ook heel goed zitten, maar dan wel met spreidbroek. Echt handig zo'n ding hoor ;) !!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mone en Pippo. heb jullie ff op msn toegevoegd ;) .. dat je ff weet dat ik dat ben :p !!

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zag het direct Sam, dat jij het was! ;) Ken je nog steeds bij je echte naam..ik vergeet niet snel..

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Slaapwel iedereen en tot morgen!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha oké ;) !!

Goedemorgen dames.. Nou hier nog niet echt bijgeslapen. Jildou was wat onrustig vannacht. Steeds wat hoestbuien. Nou ja, rustig aan vandaag maar.. vanavond zal het ook wel niet vroeg worden, schoonmoeder is jarig dus daar gaan we eten etc. Wie weet nog een dutje vanmiddag!

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Sam,
    Had m´n msn al zolang niet gebruikt dat ie het niet meer doet :(

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames ff buddynieuws van Rebbel :(
    Ze is een weekend weg, maar ze heeft nu weer een mk :( ! Ze hoopt niet dat ze het haar ouders moet vertellen, want ze wil hun weekend weg niet verpesten.. (die zijn mee) . Het zwanger worden is voor hun geen probleem, het 40 weken zwanger zijn wel! Ze zijn dan ook heel dankbaar voor Milan en hopelijk is een 2e kindje hun gegund! Ze had hier wel rekening mee gehouden, maar toch..

Heel veel sterkte Rebbel en man! Jullie manneke sleept jullie er wel weer doorheen.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ooooh :'( !!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Danique zit hier in de "ik-wil-overal-tegenop-staan-op-mijn-knietjes-fase". Heel koddig maar ook wel oppassen want ze kukelt ook wel eens achterover met haar koppie op de houten vloer.
    En ze kan nu ook aardig zitten, wel weer opletten of kussens om d'r heen leggen want ze kan nog vallen.

Pippo, was een tandje bij je dochter tijdens de BV pijnlijk? Wat jammer joh want dat zou niet hoeven zoals Jenny schrijft.
    Danique heeft nu 7 tandjes en een paar keer heeft ze me gebeten, maar dat was dan altijd op een moment dat ze al niet meer echt dronk maar meer lag te sabbelen en om zich heen te kijken. Dat moment voorkom ik nu en ik sindsdien drinkt ze pijnloos.
    Heeft Geno veel last gehad van z'n tandjes?

Zeg Mone, wil jij es tegen Pieter zeggen dat ie het wat rustiger aan moet doen? :confused: :D

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ach arme Rebbel....... wat een triest nieuws meid :(

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemiddag... aaaa Rebbel wat erg voor je meid... hele dikke knuffels.. Doe rustig aan en zorg goed voor elkaar...

Jeetje Mone, wat is Pieter snel!

Ik ken dat Natas, je houdt af en toe je hart vast he.. Doodeng :)

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Rebbel heel veel sterkte meid :(

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    rebbel neeeeeeee :( dat ga je niet menen het was je zo gegund en dat nog wel op je vakantie jeetje het zit jullie echt niet mee zeg :( dikke knuffel

Deel Deze Pagina