ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Oh potverdikkie Rebbel, wat een rotnieuws. Ik was alweer bijna vergeten dat er een reden is waarom we met zijn allen op dit forum terecht zijn gekomen, maar ik had zo gehoopt dat geen van ons daar weer doorheen zou moeten gaan.

Heel veel sterkte meid. Ik denk aan je

Een hele dikke knuffel van Treintje

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

Rebbel, heel veel sterkte toegewenst meid! Vind het zo erg! Neen toch he...

Natas, neen heeft maar twee keer gebeten ofzo, maar die twee keer waren wel pijnlijk! Ik had dat gewoon even vermeld, maar niet dat de hele BV pijnlijk was he, enkel de keren dat ze me beet :)

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Deze morgen nam ventje mijn vinger vast en ja hoor weer in de mond, die beet me dan en het rare was dat ik bovenaan ook iets voelde, en ja hoor TWEEDE TAND is erdoor gekomen bovenaan!
    En dan nog iets! ;) Deze avond DERDE TAND doorgekomen onderaan naast zijn eerste tandje van gisteren! :) Wat gaat het snel!

Natas, heeft vorige week een paar keer wakker geweest van pijn in de nacht, met suppo ging dat over, maar nu blijkbaar geen last meer! ;) Kan het geloven dat hij regelmatig pijn had, drie tanden op 2 dagen tijd!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dikke knuffel van ons allen hier Rebbel en man!

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Rebbel wat een triest nieuws! Heel veel sterkte!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow Pippo, hij doet maar gek!!! :p
    Treintje idd, had ook niet gehoopt dat iemand van ons (sowieso niemand) hier weer doorheen moet :( ..

Hier heeft Jildou tot 8 uur geslapen!! Topmeid!!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja Bruidje, ik hou idd m'n hart soms vast :)
    Gisteren had ze zich ergens aan opgetrokken, stond vrolijk op haar knietjes te kraaien, had zich niet meer vast met de handjes en leunt iets te ver achterover......bám, zo plat op haar achterhoofd op het hout. Dat deed au! Als we het nu zien leggen we het voedingskussen maar achter haar neer, maar ja je kan het niet altijd voor zijn hè.
    En dit gaat alleen nog maar erger worden met ons hart vasthouden, hahaha. Straks gaan ze rennen, klimmen, klauteren, oh my god :)

Oh gelukkig Pippo dat het maar 2x bijten was tijdens de BV, want dat het goed zeer doet dat weet ik :confused: ;)
    Gelukkig maar dat Geno niet al te veel last van z'n tandjes heeft. Bij Danique ging het toen ook zo snel, Chris zei destijds al dat als ze zo door zou gaan ze binnen 20 dagen d'r volledige gebit zou hebben :)

Rebbel, ik ben benieuwd hoe het met je gaat meis.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ik zal haar zo ff smsen natas! Ben ook wel benieuwd namelijk.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ach, op deze mooie zondagochtend kan ik ook wel even spammen :D

Op de knietjes in de box, schijnt errug lollig te zijn :)

Ook leuk speelgoed

Poepie!

Eigenwijs koppie tijdens het eten

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Graag Sam, goed idee.

11. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Leuke Fotooooos
    Wat is het een schatje Natas

Groetjes v Treintje

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja hè, dat vinnik nou ook :) ;)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtig Natas :D !!! Super!! Hmm als ik dat zo zie, kan ik niet wachten totdat Jildou ook in actie komt ;) ! Maar laat haar nog maar even klein blijven :D !!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames heb even met Rebbel gesmst!
    Gisteravond is het gelukkig zelf los gekomen. Dus de buikpijn is nu over. Ze is erg onzeker nu natuurlijk na 2 mk en een moeizame zwangerschap van Milan. En het maakt het ook niet makkelijk dat haar ouders het niet weten, waar ze mee weg zijn.

Rebbel hele dikke knuffel!!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En jullie krijgen de groetjes van Rebbel!

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Natas, wat een leuke foto's!

Verder hebben wij vandaag (we waren op de kinderboederij naast ons huis) twee geitjes geboren zien worden, althans de eerste was eruit en toen zagen we dat en toen gingen we kijken en kwam niet veel later de tweede eruit!
    Echt heel gaaf om te zien, en wat doet Pieter........die valt op de schouder van mama in slaap....

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA zoo interessant :p

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jeetje Rebbel, meid, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje! Dikke digiknuf.

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pfff. Mone, dat is snel zeg, dat hij nu al zelf de trap op kruipt. En wat leuk dat jullie een geitje geboren hebben zien geworden.

Natas, geweldige foto's. Er breekt nu inderdaad een nieuwe fase aan. Leuk maar soms ook moeilijk. Leren zitten, staan en lopen gaat met vallen en opstaan. Je kunt (en moet denk ik ook niet) niet alle keren voor zijn dat ze vallen, want hoe sneu het soms ook is, ze leren er wel van.

Pippo, dat gaat hard zo ineens met de tandjes.

Sam, hier ook iemand die bijna niet kan wachten tot Yelina meer in actie komt, maar haar ondetussen stiekempjes toch nog graag lang klein zou willen houden.

Hier ook weer een nieuwe fase van loslaten. We proberen Alyssa in haar eentje buiten te laten spelen. Gek genoeg heeft zij daar meer moeite mee dan wij. Ze vindt het heerlijk buiten, maar heeft dan het liefst 1 van ons of ons beiden in de buurt.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    GROOT NIEUWS!!!

Na bijna 9 maanden tandloos zie ik nu een heel klein stipje in het mondje van Jaron. Jawel, de eerste tand! Wij zijn trots!

Deel Deze Pagina