ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Jeetje Rebbel....ik had het nog helemaal niet meegekregen ...sorry

ook een heeeeeel dikke knuffel voor jullie en heel veel sterkte!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Natas.. Ja ik denk ook dat Jildou meer van de 'rugslag' is ;) !! Gisteravond in bed bij ons lag ze op haar rug en ze zet dan haar voetjes neer en haar kont omhoog duwen.. Ik zo, ooh kijk, zo kan je je ook voortbewegen hoor lieverd ;) !! Nou op m'n avater lacht ze mooi, maar ik heb nog een veel mooiere foto... Zo wel ff spammen :D !!!

Liesje: vervelend dat je nog niet op en top bent. Hopelijk voel je je gauw beter.. En wat een goed nieuws :D !! Ach het jaar is idd al bijna om. Time flies ;) !!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    HOERAAAAAAAAAAA
    =D> =D> =D>

Wat een goed nieuws. Nou dan maar hopen dat het jaar gauw voorbij gaat

Ik ben echt heel blij voor je!

Liefs v Treintje

5. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Sam,, wat een lieve foto! Jildou lijkt op mijn achternichtje, wat leuk

Pippo, zielig he die tanden. Hier is het wat rustiger, we staan op 6 tandjes.

Haha heef je man in de erwtensoep gebadderd? Arme vent

Groetjes v Treintje

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Sam, wat een superfoto!! mooie meid zeg!

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje, was ook erg blij gisteren! ik hoop ook dat het jaar gauw voorbij is

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi dank jullie wel :D !!! vandaag okm aar weer ff aan de fotomakerij ;) . Ze heeft leuke kleertjes aan ;)

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hee meiden!

goh ik ben het hele weekend niet geweest, maar de bepperij hier is me meegevallen haha!
    Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
    Hier wel leuk gehad! samen met chell naard e kermis geweest, en ze heeft 5 knuffies gewonnen! geweldig hoe ze ging touwtje trekken, en al dat lawaai daar vond ze super interessant haha!

verder zaterdag een brief van uwv gekregen dat ik moet reageren op een vacature (die hebbe ze meegstuurd) als cassiere op VLIELAND! voor 40 uur p/w en dat ze daar ook onderdak voor me hebben! nou ze zijn knettergek, want ik laat echt niet mijn liefjes hier achter! :evil:

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat belachelijk Lindaa.. Domme uwv.. Nou ja, ze zijn daar niet zo intelligent..
    Hihi leuk naar de kermis ;) .. Hierzijn de knuffels verboden :p .. Smoor erin ;)

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jeetje wat een goed nieuws Liesje, gefeliciteerd! =D>
    Hoe is het nou zo gekomen dat hij van mening is veranderd?

Mooie foto Sam! Wat een lief en guitig koppie heeft ze.

Nou Linda, ik ging toch ook echt niet op Vlieland zitten hoor :confused:

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    =D> =D> =D> =D> Goed zo Jaron, je eerste tandje!

13. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Sam wat een heerlijk meissie!

Liesje, goed nieuws zeg!!! Wat een omslag, mannen! Wat wel erg lekker is dat Rihanna dan al goed loopt etc.

Natas bedankt voor de tips, tom speelt ook met alles hoor en de bal is een groot succes, maar alles met knop of stekker is hij helemaal wild van en gaat hij recht op af ( jongentje?!?) dus ik ga zo eens kijken...

Lindaa wat belachelijk! Maar als ze het verplicht stellen schrijf je toch gewoon in je brief dat je alleen niet bereid bent daar te verblijven ivm je gezin en je verwacht dat je reiskosten volledig worden vergoed en je een deel van je reistijd als werkuren wilt kunnen rekenen... Ik verwacht niet dat je dan wordt aangenomen

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo de cardioloog heeft gebeld! Hij had per ongeluk het oude recept gewoon gekopieerd. Ja en dat had hij niet tegen mij gezegd. Het moest dus wel opgehoogd worden, maar weer goed dat ik me plat gebeld heb.. Pff en dan de receptie de schuld geven, terwijl hij het zelf verkeerd heeft gedaan. Nou ja, hij stuurt het vandaag nog op.
    En de dentinox mag ze gelukkig gewoon gebruiken! had ik al wel, maar in de bijsluiter stond in extra voorzicht bij hartritmestoornissen door hartfalen. Nou heeft ze het niet door hartfalen, maar ja, wilde het toch even zeker weten.. Dus ook geen probleem!! Is dat ook weer klaar.. Nou nu volgende week maandag nog naar orth centrum om de spreidbroek te controleren en dan even tot 25 mei niets.. Dat is ook wel eens lekker ;) !! En dan weer veel afspraken in juni.. Maar goed, dat duurt nog even ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA MARISS.. Ja dat is echt jongen volgens mij .. Mijn broertje deed dat ook altijd :D !! Alle knopjes op drukken :p ! HIHI
    (al geloof ik ook zo dat jildou dat straks ook boeiend vindt) ..
    Bedankt, ze is ook heeerlijk :D !!

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, goed nieuws. Nu je mannetje nog even vertellen dat als jullie nu vast beginnen met oefenen, dat de kleine niet eerder dan volgend jaar wordt geboren. Zo hebben jullie beiden een beetje je zin. Jij dit jaar al zwanger, hij volgend jaar een tweede erbij!!

Lindaa, tja, ze denken niet altijd na bij het UWV. Gelukkig zijn de meeste vacatures die je thuisgestuurd krijgt mega-achterhaald, dus je kunt 'veilig' solliciteren. En anders gewoon je sollicitatiebrief dusdanig opstellen dat je zeker weet dat je niet wordt aangenomen.

Natas, zo hard achterover is inderdaad schrikken. Zou ik ook van geschrokken zijn hoor. Maar heel goed dat je niet van plan bent om er steeds achterna te gaan. Ik snap het wel hoor, van mensen die dat wel doen, maar helaas leert de kleine z'n grenzen niet kennen op die manier.

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja dat zal het denk ik ook wel zijn, ik ga dan ook op zo'n manier het positieve eruit halen als het dit jaar toch niet wordt.....ben allang blij dat hij om is!

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Liesje, misschien heb je mijn bericht niet gelezen. Ik was even nieuwschierig hoe het zo gekomen is dat hij van mening is veranderd?

Het houdt je wel bezig Sam!

Mariss, misschien is zo'n babylaptop dan wat? Of een babytelefoon?
    Zitten knoppies op :D

Inez, ik schreef het al : ik word echt letterlijk doodnerveus als ik m'n stiefdochter zo achter stiefkleintje zie rennen. Moet dat kind toch ook niet goed van worden, en idd ze leren er niets van.

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen iedereen!

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Vanmorgen dochterlief al naar haar nieuwe school gebracht hier in de straat! Zo zalig dat het maar even stappen is! :) Lekker al met dochter gewandeld, is maar 3min stappen! :)
    Zo, tot aan het klasje mogen meegaan en dan afscheid moeten nemen! Straks ga ik ze terug ophalen en dan deze middag terug naar school brengen!

Hier nog geen symptomen, dus denk niet dat het raak zal zijn!

Deel Deze Pagina